• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Problem s automatom
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomas
Sunday 26 February 2006 - 15:55:50 Citovat
Host
Mam omegu 2,5 TD automat. Tazko radi spiatocku a ked ju zaradi tak sa tazko rozbieha. Nieviete niekto nahodou v com moze byt problem
Rob 2
Sunday 26 February 2006 - 18:41:51 Citovat
Host
Trochu to upřesni. Jde těžko volič (páka), nebo po zvolení "R" chvíli trvá, než dojde k přenosu výkonu, nebo se výkon přenáší nedostatečně, .... Z toho, co jsi napsal, nelze nic moc dovodit.
JardaB
Monday 27 February 2006 - 10:23:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nasel jsem velmi zajimavy zdroj informaci, sice to neni primo na OPEL ale je to aspon GM a princip AT bude velmi podobny, Je to kompletni popis principu a servisu AT, zrejme to nejsou normalne verejne stranky, protoze jsem to nenasel primo ale jen pres odkaz v nejake konferenci. Doporucuju prostudovat 4T60-E, rekl bych ze nejvic odpovida AT v OB.
Je z toho jasne, jak to vsechno funguje a co s cim souvisi....

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
jj
Monday 27 February 2006 - 10:55:54 Citovat
Host
můžes dát odkaz?
JardaB
Monday 27 February 2006 - 11:25:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
jj napsal ...
můžes dát odkaz?

Ja vedel, ze jsem neco zapomel

Odkaz

koukal jsem, ze podobnejsi bude mozna 4Lxx, ale zakladni princip je vesmes stejny.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Rob 2
Monday 27 February 2006 - 17:19:18 Citovat
Host
Někdo se chtěl v AT "vrtat" doma. Není nad to, mít se ve volném čase čím bavit!
JardaB
Monday 27 February 2006 - 19:24:28 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To jsem byl asi ja, uz jsem si za timto ucelem poridil Pontiac TS 3.8l za smesny peniz jako nahradu stavajici S1203 na stavbu (kterou se uz bojim jezdit) a tesim se, az to rozeberu. Zatim docela funguje, ale urcite by mohla lepe Kdyz se mrknete na ten technicky popis, tak je to lego pro deti Uz jsem zjistil, ze opravna sada (lamely, tesneni, krouzky...) stoji asi 7 litru, uz vim co budu delat pristi zimu
Ale k veci, zatim to mam nastudovano docela dost teoreticky ale zacal bych serizenim volice - je tam tahlo mezi prevodovkou a klackem, pokud to nesedi presne, muze jit olej kam nema. Ale zkus popsat, jak se to vlastne chova ve vsech rezimech. Pokud ve vsech ostatnich normalne, tak jedine okruh kolem serva na brzdici pasek zpatecky. Pokud to blbe chodi i jinak, tak cokoliv. Pochopil jsem, ze je to soustava hromady tesnicich krouzku, lamely zrejme nebudou zdaleka nejvetsi problem kvuli kteremu by se delala repase. Sada pro repasi obsahuje mj vetsinu (vsechny?) tesnicich krouzku...
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Po úno 27 2006, 07:56 ]</span>

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
mates
Tuesday 28 February 2006 - 08:59:36 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
JardaB: Jo ty woe lego pro děti, jo?! Já jsem to včera doma studoval a vůbec jsem nechápal, jak mi ten automat může fungovat, pak jsem si k tomu nalil 2 panáky wyzoura a vůbec to nepomohlo. Takovejch vépičků a vémrdků pohromadě jsem ještě neviděl.

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
mates
Tuesday 28 February 2006 - 09:01:02 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Ty pdf soubory jsem jako studoval. Na auto radši nehrabu jak někdo...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
JardaB
Tuesday 28 February 2006 - 09:12:18 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Je to celkem zajimave hydraulicke zarizeni, da se rict, ze jsem ucel vsech hejblatek pochopil protoze jsem s hydraulikou lecos delal.... Ale chapu, ze je to na prvni pohled docela slozity _s103 Ale taky jsem pochopil, ze jak o tom nekdo mluvi jako o vecnem, spolehlivem a normalne neznicitelnem zarizeni, tak je imho mimo, tam se muze pos... veci _rendek Koukal jsem, ze se prodavaji ruzne pohyblive dily dokonce od mnoha vyrobcu, takze se asi meni relativne casto (takove ty pistky v rozvadeci, serva, pruzinky..) Lamely a pasky taky budou mit zivotnost omezenou a nemluve o stovkach vsech moznych pryzovych tesnicich krouzku. Takze celkova repase je podle me po cca 8 letech nebo 200tkm velmi rozumny krok, jinak zrejme uz netesni vsechno jak ma a prevodovka se chova celkove podivne. Na druhou sadu ta opravna sada je relativne levna, (cca 150$, mistni zlodeji 7tKc+DPH) akorat to da dost prace.. Ale to me BAVI

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3418 sec,0.2486 z toho dotazů.