• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: ZAfira interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Manuální klimatizace
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Milan
Tuesday 28 February 2006 - 10:51:39 Citovat
Uživatel #411
Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11
Příspěvků: 307
U manuální klimy je tlačítko se sněhovou vločkou.Když tlačítko stiskneš,tak se rozsvítí a klima je aktivovaná,intenzitu chlazení přidáváš knoflíkem ventilátoru.Tlačítko je umístěno uprostřed mezi tlačítky vnitřní cirkulace a ohřev zadního skla.
Ascona
Tuesday 28 February 2006 - 11:44:13 Citovat
Host
A jeste co ja vim, ale treba to tak neni, kazdopadne to tak delam. Klimu zapinam kdyz mam zarazeny neutral, nikdy ne v rychlosti a taky dodrzuji doporuceni, ze zapinam klimu cca 1 mesicne cely rok, aby se procistila a "odmrazila"-tak jako mrazak v lednici. Takze mi nic nesmrdi.
Yper
Tuesday 28 February 2006 - 12:55:56 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Milan: ..jj, díky za opravu!!!!
Úplně mi to vypadlo - správně je tam místo ECO sněhová vločka a když tedy svítí, tak klima (chlazení je zaplé) - aktivace je obrácená. Ano - sněhová vločka!
Díky.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Tuesday 28 February 2006 - 13:03:03 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Ascona: dávaš dohromady hrušky s jabkama. To, že klimu zapínáš i v zimě, nemá nic společného s jejím smradem. Ten je způsoben hlavně v létě, když je vlhkost vzduchu velká a na výparníku pod palubkou vlhkost zmrzne a pak taje a současně se na tom zachytává bordel (prach), který projde netěsným pylovým filtrem. Tenhle bordel tam tleje, hnije a smrdí! Navíc se tam na téhle živné půdě množí mikroby, viry a bacily a kolikrát lidi jsou pak nastydlí víc a vědí, že je to určitě tím studeným vzduchem a teplotou v autě, ale jen málo si jich uvědomí, že jsou trvale zaplavováni virusem chřipky, angíny a jánevímčímještě! nebo něčím (mikroby), co sníží jejich imunitu!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Tuesday 28 February 2006 - 13:08:11 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jo, a pokud máš digiklimu, tak její zapínání i přes zimu je naprosto k ničemu, protože automatika prostě chladivo na výparník nepustí a tudíž není žádná cirkulace. Pouze se roztočí kompresor. To bys musela parkovat v garáži, kde je teplo a tam si ji občas pustit.
Nedoporučuje se pouštět klimu pokud není motor zahřátý, protože ztráta výkonu u takového motoru je znatelná. Já mám 2,0 diesel, točivý moment jako blázen i v nízkých otáčkách a přesto zapnutí klimy slyším - motorem to zatřese a na rozjezd se musí dát větší knedlík (plyn).

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
RBr
Tuesday 28 February 2006 - 13:22:50 Citovat
Host
To Yper - souhlas.
Jen bych dodal, k tomu zapínání co psala Ascona. že v manálu k digiklímě opravdu stojí zapnout alespoň 1x za měsíc i v zimě. Proč přesně si teď nezvpomenu, ale je to tam psaný a já to dělám.

Podobně jako proti smradu a bakteriím tam doporučují (samozžejmě mimo čištění) vždy před vypnutím klímy a motoru chvíli topit, aby se trubky před dojezdem vysušily.

A nechat chladit digiklímu i přes zimu jde poměrně snadno. Pokud už je motor i vnitřek auta vyhřátý (klasika, žádný extrém), stačí nastavit požadovanou teplotu jen o pár stupňů níž......digiklíma se řídí čidlem teploty umístným uvnitř vozu, hned za tím "trojúhelíčkem" se škvírami nahoře na ovládacím panelu klímy. Jak je venku, ji až tak nezajímá. Každopádně, když z nastavených 24° přeladím na třeba 18° tak je rozdíl v chlazení podle toho, mám-li ECO zapnuté nebo ne.
Sorry, nějak jsem se rozkacal
Ascona
Tuesday 28 February 2006 - 13:36:14 Citovat
Host
Diky RBr ,

Ze by jablko nebo hrusku

Psala jsem, ze nevim proc, ale proste to tak delam, protoze mi to tak bylo receno. Yperku, dekuji za strucne vysvetleni
RBr
Tuesday 28 February 2006 - 14:01:56 Citovat
Host
To Ascona - asi jsem natvrdlej - JAk jablko nebo hrušku?
Martas
Tuesday 28 February 2006 - 14:12:01 Citovat
Host
RBr napsal ...
To Ascona - asi jsem natvrdlej - JAk jablko nebo hrušku?


Mozna te zmatlo poradi, Yper napsal Hrusky s Jabkama kdezto Ascona napsala Jabko nebo Hrusku:D


<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út úno 28 2006, 02:18 ]</span>
Yper
Tuesday 28 February 2006 - 14:14:56 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2RBr: ..to že jsem napsal, že dává dohromady hrušky s jabkama!
2 Ascona: ..hele, to nebylo míněno osobně a nijak zle. Bylo mi hned jasné, že to poradil určitě nějaký "odborník" ze značkového servisu - to zapínání, aby klíma nesmrděla.
Před dojezdem to skutečně chce klimu vypnout a v létě se teplým proudícím vzduchem výparník vysuší - podle toho, kolik ještě dojíždím.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3054 sec,0.2498 z toho dotazů.