Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kolísání výkonu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
klubo |
| ||
Host | váhou to u mě nejspíą nebude, protoľe sem jich několik vyzkouąel a dělalo to furt... | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | 2homras: Tak to jo, ale ten volej je nějak drahej, dneska jsem tankoval a poprvé to kamnáři měli draľąí. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 2NIO: můľeą to prosím trochu rozepsat co je vąechno potřeba udělat nebo nechat udělat? 2hombras: nemáą to taky hlučnějąí neľ dřív, jde mi o to ľe to mam dost hlučný a zároveň to dělá todle tak jestli to nemá nějakou spojitost... | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | A hulí ti to na ten plnej kotel? Já jsem měl Astru DTI 74kW chip na 90kW a byl to na plnej kotel sluąnej deh»ák. BTW, tohle "pulsování" mi to dělalo taky, ale stačilo víc točit. Měl jsem sice KN filtr v boxu ale i tak jsem to podezíral na málo vzduchu. | ||
| |||
hombras |
| ||
Host | klubo:hlučný to nemám anonymous: při jízdě na plnej kotel mě to nehulí,jenom při vlastním přidání plynu to vyplivne briketu a pak normál.Mám v tom taky vloľku green a přemýąlím o kitu sání ale nevím jestli to bude mít cenu. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | mě to taky nehulí | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | klubo napsal ... mě to taky nehulí musis si tam dat ale vahu na 2,0DTL nebo H ale ne jak myslim jsi mi to psal ty na corsu 1,2. ICQ 26338144 | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | tak to sem nebyl já....já tam mam váhu co patří do x20dtl...to bych chtěl vidět jak by to jelo s váhou z 1,2...spíą by to asi nejelo | ||
| |||
Thomas |
| ||
Host | Ja mam podobny problem s tou hlucnosti. Zda se mi, ze ten motor je najednou tvrdsi. Obratil jsem se na NIO pres email a toto je jeho odpoved. Jestli mate blizko do Nachoda, tak si zajedte k NIOvi, protoze ten chlapik o tom opravdu neco vi a takhle na dalku se to tezko radi. tak bych to resil nasledovne: 1) vymenil bych prepadove hadicky na vstrikach. 2) zkusil bych jestli neni citit nafta z nalevaciho hrdla oleje - pak by bylo praskle tesneni na nekterem vstriku v miste pod vackou 3) diagnostika a odzkouseni vsech podtlakem ridicich veci a) ventil vireni b)ventil plniciho tlaku turba c) ventil ovladani EGR 4) -"- a zkontrolovani funkce vahy-hmotnosti prutoku vzduchu volnobeh ma mit asi 250-270 hmotnostnich jednotek 5) zkusit si pujcit vahu vzduchu z jineho auta s motorem 2,0 muze byt DTL i DTH 6) zmerit tlaky ve valcich za studena i za tepla. 7) zkontrolovat plnici tlak turba kolik dava v zatezi ted na to tak koukam a to poradi bych upravil takto 1 5 4 7 3 2 6 | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | sem volal do staigera a tam mi řekl ľe ty hadičky sou celoľivotní a ľe se skoro neměněj a k tomu hluku mi řekl ľe by spíą zkontroloval řetěz a seąteloval čerpadlo a vstřiky....tak by mě zajímalo co se těm hadičkám stane ľe se musej měnit...jinak řikal ľe seątelování toho čerpadla a vstřiků vyjde tak na 3-4 tis. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |