Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MLŽENÍ OKEN U OMEGY B |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Xcelsion |
| ||
Host | Zase jsem se zapomel podepsat. Xcelsion | ||
| |||
Marek |
| ||
Host | Ještě se vrátím k tomu tlačítku ECO-je kolem nuly, čili kompresor nejede ať už je ECO zapnutý, nebo ne (je to zřejmý i podle spotřeby na volnoběh-v létě s klimou 0,7l/h bez 0,4l/h, teď v zimě, ať zapnu, nebo vypnu ECO spotřeba pořád 0,4l/h a není ani slyšet, že by kompresor sepnul, takže určitě nejede) Ale je zajímavý, že když mám ECO zapnutý, tak se mi okna mlží a sotva ho vypnu (aniž by se zapnul kompresor), tak se okna krásně odmlží. Mám teda OC (dvouzónová autoklima), ale funkce ECO bude asi stejná u všech O, ne? Že by to dělalo ještě něco jinýho, než jen zapínalo a vypínalo kompresor? Jo a nejlíp se mi odmlží okna když dvakrát rychle zmáčknu vnitřní cirkulaci (objeví se v tom kolečku A)-je to automatická vnitřní cirkulace-prý to reaguje na smrad aut co jedou předemnou (myslím, že to i dost dobře funguje). Ale při tomhle módu se mi okna vždycky odmlží nejrychleji a už se ani nezamlží (což se mi jen při zaplé klimatizaci občas stane-když je zima, vlhko a jedu ve čtyřech funících lidech). | ||
| |||
fox |
| ||
Host | Dám naspäť ku klapke, cez víkend som to rozobral, pretože sa mi stále klapka vnútorného obehu zatvárala. Závada bola jasná, na ramienku klapky bol ulomený kolíèek, ktorým je spojené s tiahlom pneu ovládania. Vypáèiť ho nebol problém, dal som tam samorezku, závit som obalil bužírkou, znovu nasadil, pripojil tiahlo od podtlaku a poistil kúskom tenkej hadièky proti vypadnutiu. FUNGUJE! A potom som ešte pred poskladaním kastlíka vymenil nefunkèný zámok (1200,- u opla). Kde jenom ti inženýøi z NDR (pardon D) udelali chybu?! Rozum mi zastal keï som videl ten starý - ulomený - nechápem ako to mohli takto poddimenzovať. Tajk èi tak - už nemlží... | ||
| |||
Csala |
| ||
Host | Marek napsal ... Ještě se vrátím k tomu tlačítku ECO-je kolem nuly, čili kompresor nejede ať už je ECO zapnutý, nebo ne (je to zřejmý i podle spotřeby na volnoběh-v létě s klimou 0,7l/h bez 0,4l/h, teď v zimě, ať zapnu, nebo vypnu ECO spotřeba pořád 0,4l/h a není ani slyšet, že by kompresor sepnul, takže určitě nejede) Ale je zajímavý, že když mám ECO zapnutý, tak se mi okna mlží a sotva ho vypnu (aniž by se zapnul kompresor), tak se okna krásně odmlží. Mám teda OC (dvouzónová autoklima), ale funkce ECO bude asi stejná u všech O, ne? Že by to dělalo ještě něco jinýho, než jen zapínalo a vypínalo kompresor? Jo a nejlíp se mi odmlží okna když dvakrát rychle zmáčknu vnitřní cirkulaci (objeví se v tom kolečku A)-je to automatická vnitřní cirkulace-prý to reaguje na smrad aut co jedou předemnou (myslím, že to i dost dobře funguje). Ale při tomhle módu se mi okna vždycky odmlží nejrychleji a už se ani nezamlží (což se mi jen při zaplé klimatizaci občas stane-když je zima, vlhko a jedu ve čtyřech funících lidech). Mam podobnu skusenost, z ktorej mi vychadza, ze vypnutie ECO (cize zapnuty rezim AUTO) sposobi vysusenie skla aj pri vonkajsej teplote -4°C. Z toho predpokladam, ze riadiaca jednotka klimatizacie si nesleduje iba vonkajsiu teplotu pre zapnutie - nezapnutie kompresora, ale aj nejake dalsie parametre - mozno vlhkost vzduchu v interieri. | ||
| |||
Hudzi |
| ||
Host | Zdarec pánové. Mám omegu kombíka z 94' a tak řeším stejný problém jako vy a asi všichni lidi co kdy přišli s omáčkama do styku a to jest to zatracený mlžení oken. Zatím jsem objednal novej kabinovej (pylovej) filtr, tak uvidím co to udělá potom, ale mám ještě pár dotazů, který s tím tak trochu souvisí. Jde mi o ventilaci, když to dám naplno (tzn. na 4ku) na sklo, tak když si tam dám ruku nad ty výdechy, tak mi nepřipadá že by to nějak extra foukalo, vzhledem k tomu jakej to dělá rámus, to je první problém a druhej hned navazuje na ten první a to ten rámus, vychází především někde zpod palubovky u spolujezdce, ale nevím přesně kde, neb tam nic nefouká ani netáhne, nebo jsem to aspoň necítil. Je to normální? Díky. PS: Jinak mám manuál klimu. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ten rámus pod palubkou dělá ventilátor topení, je umístěný jakoby za pravým airbagem. Může to foukat slabě právě kvůli špatně průchozímu pylovému filtru, uvidíš jak se osvědčí nový. Proti mlžení se bráním hlavně tak, že mám za jízdy trvale puštěný ventilátor na přední sklo a hlavně ho nikdy nevypínám, jinak bych tam měl zachvíli mlhu, pouštím ho na 2 z 8 dílků, aby nebyl slyšet. Zadní část auta zpravidla zůstane zamlžená, ale to už ani nevadí. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Hudzi |
| ||
Host | Já právě ventilátor taky nikdy nevypínám, ale mlží se mi to stejnak. Když to mám jen na dvojku (ze čtyř) tak se mi začne mlžit i čelní sklo, musím to mít aspoň na trojku aby bylo čelní sklo suchý, ale přední boční okýnka jsou zamlžený až to bolí i když to mám třeba na čtyřku. O zadních ani nemluvě. | ||
| |||
Milosek.m |
| ||
Host | Ahoj tak tenhle problem řeším taky.JInak jak se tu psalo je zaklad, vyčistit odtoky v torpedu,odhazet "bordel" u sedanu v kufru pod lekarničkou aby mohl vzduch ven vydechama-prostournout jestli nenjsou lamely prilepene.Zkontrolovat fcie klimy(klapky atd.) ale stejne to moc nepomlže takže naběhnout do hypáče - OBI,Baumax apod. do oddeleni sanita a koupit si prostredek proti mlžení sprchových koutů a zrcadel:) cca 2-3kilča a je to ok:) Viva la OB:) _; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] | |