• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přimrznuté destičky
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
prtka
Saturday 03 December 2005 - 11:51:25 Citovat
Host
No když jsme u toho...ruční brzdu používám celkem často,ale nikdy když je auto v nečinnosti.Hlavně ,když je auto nastartované a potřebuje..třeba zavřít garáž,odskočit do bankomatu...to je jedno kam..prostě motor běží,ale jak ho uvedu do klidu na x hodin nikdy brzdu nepoužívám.Nedovedu si představit,že při zapnutém motoru bez ruční...bych musel vypnout motor atd....to samé jak když vám nejdou otevřít dveře od řidiče a musíte otevírat přes spolujezdce....nepříjemné...ruční je potřeba ,ale používat ji když je to nutné...jak jsem řekl..v nečinnosti témeř nepoužívám.Jiný případ je ovšem,když někdo parkuje v prudkém kopci...to musí řešit..to je blbé
qpc
Saturday 03 December 2005 - 14:35:08 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Prtka: doporučuji ji zatáhnout když se v autě provozuje aerobik s nějakou pohlednou slečnou,neb občas se stane,že kopneš do šaltru a rázem jedeš.Druhou variantou je při tom parkovat na rovině,že?

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Vodník
Saturday 03 December 2005 - 17:08:24 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
jj, qpc, to se mi stalo za mlada v trabantu. Slečna kolenem drcla do té rukojeti od deštníku a už to jelo. Takže od té doby vždycky jen s brzdou. A měli by to vyučovat i v autoškole.
Mirek
Tuesday 13 December 2005 - 10:35:36 Citovat
Host
Ahoj, taky se mi vyskytl problém s brzdami na Astře F rv. 97. Při couvání včera z práce se mi zablokovalo levé zadní kolo do smyku a nemohl jsem to rozjet ani vzad ani vpřed. Udělalo to ovšem zvláštně couval jsem asi tak 1m v pořádku a pak se to bloklo. Ruční brzdu jsem zataženou neměl a používám ji vyjímečně. Nakonec jsem to z kolegy z práce roztlačil brzda se uvolnila ale asi ne úplně (musela mírně přibrzďovat, ale při jízdě to nebylo znát), protože po příjezdu domů cca 30km zadní kolo bylo silně zahřáté a smrdělo. Nevíte kde hledat závadu? Mohly by to být lanovody, nebo třeba špatné pružiny?
Yper
Tuesday 13 December 2005 - 10:55:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Pokud máš na zadních kolech brzdové bubny a nebo i bubnokotouče, tak se stává, že když zastavíš při parkování, tak zůstanou zoztažené v bubnu (nebo sevřené na bubnokotouči). Žádný buben a ani kotouč není ideálně rovný - jeden je do šišata a druhý zase hází - čímž se po ztrátě tlaku po uvolnění brzdového pedálu pakny nebo destičky odtlačí do prasátka nebo brzdiče.
Ve tvém případě stačí, že když máš hodně dlouho neměněnou brzdovou kapalinu nebo pravidelně neodvzdušňuješ - neodkaluješ, tak nějaká voda se vysráží a spadne samotíží do pístků brzdiče nebo prasátka, kde zatuhne - zmrzne. Při neodtlačených paknách/destičkách se pak jedno kolo může hůř točit a moc tomu nepomůže ani opakované sešlápnutí pedálu, protože pakny/destičky jsou pořád přitlačené.
V bubnu tomu navíc pomáhá i vypadlá (rezavá) pružina pod prasátkem.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Mirek
Tuesday 13 December 2005 - 12:16:50 Citovat
Host
Mám zadní brzdy bubnové a brzdovou kapalinu mám měněnou před 4 měsíci, tak tím by to být asi nemělo. Že tam může být nějaká zmrazka mě ale taky napadlo a tak jsem vyjímečně dal auto na noc do otcovy vyhřívané garáže. Dnes jak přijdu domů tak půjdu zkusit auto zvednout a kolem otočit. Jestli tam bylo něco zamrzlého, tak to muselo povolit, jinak asi nezbývá než to rozebrat. Stává se často že dojde k vypadnutí pružiny pod prasátkem? A jestli náhodou k tomu dojde je lepší pak vyměnit všechny pružiny, nebo stačí ji nasadit zpět? Zítra dám vědět jak to vypadá.
Yper
Tuesday 13 December 2005 - 14:16:45 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To je věc náhody a kus od kusu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
bos
Tuesday 13 December 2005 - 18:12:33 Citovat
Uživatel #314
Registrován: Saturday 12 March 2005 - 22:25:37
Příspěvků: 138
utržená pakna - obložení , rychle rozebrat a vyměnit , když se kousne při jízdě , auto dělá krásnej smyk

čus oplus bos
Opel Sintra 3.0 - LPG
Email
Mirek
Wednesday 14 December 2005 - 07:58:19 Citovat
Host
Včera odpoledne jsem sundal buben a je to odtržené obložení. Jsem fakt rád že se mi to po cestě neseklo. Jak je obložení odtržené, tak je vidět jak bylo nekvalitně přilepeno. Budu kupovat nové a tak prosím o radu od jakého výrobce koupit. Uvažuji mezi fa Lucas a Ferodo. A ještě jedna věc když koupím sadu tak jsou tam všechny 4 pakny, nebo jen dvě. Pokud jen dvě tak je nutno měnit na obou kolech? Domnívám se že ano kvůli stejných brzdných účinku na obou kolech. Raději se ale zeptám přece jen to pár korun stojí a stávající obložení má tloušťku 4mm, takže se na tom dá v pho dlouho jezdit.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1643 sec,0.1270 z toho dotazů.