• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra 2.2Dti 01
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
lapaja
Saturday 19 November 2005 - 22:52:29 Citovat
Host
Nechápu co to dělá,když vyjedu s autem ráno tak to jede normal ale když jedu delšítrasu tak to začne cukat a nedostanu se nad 3000ot. jakmile zastavim na 1h tak to zase jede normálně ale po delší cestě se to začne cukat a když přidám do kpce plný plyn tak to nevytáhnu nad 3000ot.,rozsvítí se kontrolka motoru.V Oplu mi naměřily že váha vzduchu je ok,ukazuje okolo 950...Dneska jsem zoušel odpojit váhu vzduchu a nejelo to vůbec,zapojil a jelo,odpojil jsem podtlakové ventili a taky to nejelo a když jsem to zapojil zase to jelo.Jenom chvíli to jede a za chvlku to začne cukat. Hadičky jsem nenašel prodřený ale možná je někde???? Sakra ????
Tomáš
Monday 21 November 2005 - 23:09:39 Citovat
Host
Ahoj. Mám VeBe 2.0DTI a to co popisujes mi delalo čidlo otáček klikové hřídele (cena u Opla 1400.-, jinde 900,-).
Bad.Man
Tuesday 22 November 2005 - 11:17:43 Citovat
Host
2 Lapaja: Já bych to tipnul na to čidlo teploty .... a nebo to s teplotou bude souviset ale závada bude jiná ..... co to čerpadlo ??? Dává dobře ??? A dává dobře i po zahřátí - tedy v okamžiku kdy to začne blbnout ???
lapaja
Wednesday 23 November 2005 - 12:40:58 Citovat
Host
Ahoj,nemáte někdo známého u opla,jenom že bych poslal číslo chyby a jestli by řekl co to je,protože v oplu v Chomutově (hovada) řeknou že je to čerpadlo.Čerpadlo jsem neskoušel a zatim se snažim najít něco co by to mohlo být jiného než čerpadlo.Nemohu auto odstavit do Opla a nechat ho tam,musim pořád jezdit proto se snažim to řešit touto cestou přes www.stránky. Co zvládnu sám chci udělat až nebude řešení tak to vzdám.Díky za pomoc všem.Paja
JardaB
Wednesday 23 November 2005 - 12:44:57 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A jaky je to cislo chyby? Jestli jsem teda nekde v textu neprehlid, kdyz tak sorry.
A jeste, ja osobne bych mel obavy,ze v Oplu zjisteji velky h.... i kdyby to tam stalo 1/2 roku - ale to je jen osobni zkusenost s mistnim servisem...
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno St lis 23 2005, 12:46 ]</span>

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
lapaja
Wednesday 23 November 2005 - 21:34:56 Citovat
Host
Motor je to Y22DTR . Závady to našlo dvě: 1.P0110 = vysoké napětí signálu teploty nasávaného vzduchu (IAT),napětí na vstupu řídící jednotky (svorka 84) je vyšší než 4.7V (zkrat proti napětí) příslušné svorky: 83,84,88,92 2 . P1560 = Nízká vstupní úroveň systémového napětí, nesprávný napěťový stav na svorce řídící jednotky 3 (X80), Příslušné svorky: 3,58 Zatim díky.
klubo
Thursday 24 November 2005 - 09:06:20 Citovat
Host
ti to přebíjí ne?
JardaB
Thursday 24 November 2005 - 09:15:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Proveril bych v 1.rade alternator, taky jsem jednou jezdil s pripojenym merakem a sledoval, jak napeti leze pres 18V _rendek

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Yper
Thursday 24 November 2005 - 09:27:26 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Maximální napětí při jízdě a správné funkci alternátoru je 14,0 - 14,1 V. jako strop!
Takhle je to nastavené výrobcem!

Vzhledem k možnosti používání gelových baterií je to stejně na draka, protože ty mají mít max. napětí 13,7 V., ale ber 14,1 V jako maximum a zkus to měřit v různých otáčkách.
Při vonoběhu to někdy půjde i malinko přes (nízký tok vyráběného proudu a kolísavé napětí a regulátor nestíhá), ale za vyšších otáček motoru to tuhle hranici nesmí přesáhnout - spíš by se měl ustálit na 14V.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
lapaja
Thursday 24 November 2005 - 21:12:21 Citovat
Host
Ahojky,tak dneska jsem zkusil zaměnit váhu vzduchu za novou přímo na 2.2DTi a .. jedu do kopce dám plný tah a okolo 3000 se rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet.Nepřestala svítit a motor jel jak 1.1diesel ale když jsem tam vrátil tu starou tak se sice rozsvítí ale po chvilce zhasne a jedu dál.Váha to asi nebude.Na ty V se podívám zítra ale tam jak jsem psal 4.7V to nebyla chyba.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2537 sec,0.1939 z toho dotazů.