Autor
|
Příspěvek
|
pragaga | Wednesday 02 November 2005 - 05:18:12 | | |
Mno jestli musíš šlapat větší silou ve VeBe na brzdu tak asi opravdu nebude něco v pořádku kámoš jí má párkrát jsem to řídil i já a brzdy jdou krásně v pohodě i nějaká ženská to ušlape. Viděl bych to opravdu někde kolem posilovače |
| |
|
Majkie | Wednesday 02 November 2005 - 08:11:27 | | |
Prazdroj: díky za odpověď |
| |
|
Majkie | Wednesday 02 November 2005 - 12:59:24 | | |
Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.
Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak?? |
| |
|
Anonymní | Wednesday 02 November 2005 - 17:02:24 | | |
Majkie napsal ... Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.
Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak?? |
| |
|
Jirka OB 2,5TD | Wednesday 02 November 2005 - 17:06:23 | | |
Majkie napsal ... Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.
Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak?? Tak ten kiks nade mnou je můj,ale k věci.Destičky koupíš vždy jen komplet na jednu nebo druhou nápravu,tzn.4ks / v krabičce.Co se týče kotoučů,tak myslím že je každej kotouč zvlášť v krabici,ale jestli píšou za pár tak tím asi opravdu myslí pár. |
| |
|
EnRico | Friday 04 November 2005 - 13:09:30 | | |
Nemyslím, že by byly brzdy v Oktávce předimenzované, ale jsou přeposilované. Stačí lehké sešlápnutí na max. účinek.
U Opla to chce víc síly (pedál klade progresivně odpor), ale nakonec při zadupnutí brzdí brzdy stejně jako u Octávky. Pokud ne, je něco v nepořádku.
Mně to vyhovuje víc u Opla, na suchu je to celkem jedno, ale na sněhu je to fajn, když tam ten odpor je. |
| |
|
Václav GT | Friday 04 November 2005 - 13:40:58 | | |
2 EnRico: souhlas Vozy od VW (Škodovka), to je známá věc, mají příliš strmý nárůst brzdného tlaku na posilovači. Oč se to může jevit jako příjemné pro řidiče, o to hůř se u nich dávkuje brzdná síla na pokraji meze adheze pneumatik (tehdy je největší brzdné zpomalení). Chce to, aby si řidič na charakteristiku posilovačů u Opla zvyknul. |
| |
|
Pavol | Wednesday 29 March 2006 - 01:19:21 | | |
Caute Chcel by som sa vratit k povodnej otazke. Taktiez potrebujem menit brzdy (kotuce aj dosticky) na Astre G 1.8 a chcel by som sa spytat na vas nazor na:
OMP kotuce: sports brake discs (http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GDISCHIFRENO&changelanguage=en) dosticky: brakepads 971c (http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GPASTIGLIE&changelanguage=en) (koli vyssiemu koeficientu trenia ako pri ROAD&SPORT, ale neviem ci by to bola "dobra kombinacia" (N-kove kotuce ku ktorym by sa mali 971c davat na astru niesu ) . Ak mate nejake skusenosti tak by som bol rad, ak by mi poradili) ATE PowerDisc + PowerPad
ZIMMERMANN kotuce + nejake dosticky(nechal by som si poradit)
alebo Brake Disc Brembo MAX + (taktiez neviem ake dosticky by sa k nim hodili)
alebo tiez HPR od QUINTON HAZELL (QH)
Chcel by som vediet vas nazor na taketo kombinacie, ci "ANO" alebo, naopak preco "NIE", alebo ak mate dobre skusenosti s niecim inym co by sa mi hodilo, rad si necham poradit. Vdaka. |
| |
|
ttoommaass | Wednesday 29 March 2006 - 17:40:57 | | |
No, ja jsem tohle resil v lednu, menil jsem predni kotouce, desky a cidla.
Take nerad neco koupim bez rozmyslu, ale nakonec jsem koupil origo GM za 4600,- + 900,- cidla (ceny cca) a spokojenost.
Nemyslim si, ze original je drahy luxus, jen jej dobre koupit.
Ale na ATE Power disc jsem take posilhaval.
VB 96 X20XEV
S tim brzdenim. Mame v praci Fabii 1.4MPi a oproti me VB brzdi o dost hure, hlavne pedal me prijde tuzssi a po seslapnuti se hned kola zastavi (lec auto jede dal, no na 165kach se neni cemu divit). Ty brzdy mi vubec nesedi. A co teprve ten zpozdeny plyn? TFUJ!
P.S. Uz jste nekdy zkouseli na Opel strankach kalkulator dilu? Zajimave ceny ..... Jestli se nemylim, tak desticky cca 1250,- |
| |
|
dada | Wednesday 29 March 2006 - 19:50:50 | | |
destičky GM a kotouče brembo, i s čidly asi 4000,- brzdí to ok |
| |
|
|