• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Brzdové systémy - výrobci
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pragaga
Wednesday 02 November 2005 - 05:18:12 Citovat
Host
Mno jestli musíš šlapat větší silou ve VeBe na brzdu tak asi opravdu nebude něco v pořádku kámoš jí má párkrát jsem to řídil i já a brzdy jdou krásně v pohodě i nějaká ženská to ušlape.
Viděl bych to opravdu někde kolem posilovače
Majkie
Wednesday 02 November 2005 - 08:11:27 Citovat
Host
Prazdroj: díky za odpověď
Majkie
Wednesday 02 November 2005 - 12:59:24 Citovat
Host
Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.

Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak??
Anonymní
Wednesday 02 November 2005 - 17:02:24 Citovat
Host
Majkie napsal ...
Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.

Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak??

Jirka OB 2,5TD
Wednesday 02 November 2005 - 17:06:23 Citovat
Host
Majkie napsal ...
Ještě si dovolím úplně hloupou otázku, ale jak se říká, lína huba.. teda v tomhle případě prsty, holé neštěstí.

Když kupuju materiál na výměnu kotoučů, kupuju i destičky. Cena je vždy uváděna "za pár". na každém kotouči je potřeba dvou destiček. Potřebuji tedy dva kotouče a dva páry destiček na nápravu, je tak??

Tak ten kiks nade mnou je můj,ale k věci.Destičky koupíš vždy jen komplet na jednu nebo druhou nápravu,tzn.4ks / v krabičce.Co se týče kotoučů,tak myslím že je každej kotouč zvlášť v krabici,ale jestli píšou za pár tak tím asi opravdu myslí pár.
EnRico
Friday 04 November 2005 - 13:09:30 Citovat
Host
Nemyslím, že by byly brzdy v Oktávce předimenzované, ale jsou přeposilované. Stačí lehké sešlápnutí na max. účinek.

U Opla to chce víc síly (pedál klade progresivně odpor), ale nakonec při zadupnutí brzdí brzdy stejně jako u Octávky. Pokud ne, je něco v nepořádku.

Mně to vyhovuje víc u Opla, na suchu je to celkem jedno, ale na sněhu je to fajn, když tam ten odpor je.
Václav GT
Friday 04 November 2005 - 13:40:58 Citovat
Host
2 EnRico: souhlas
Vozy od VW (Škodovka), to je známá věc, mají příliš strmý nárůst brzdného tlaku na posilovači. Oč se to může jevit jako příjemné pro řidiče, o to hůř se u nich dávkuje brzdná síla na pokraji meze adheze pneumatik (tehdy je největší brzdné zpomalení). Chce to, aby si řidič na charakteristiku posilovačů u Opla zvyknul.
Pavol
Wednesday 29 March 2006 - 01:19:21 Citovat
Host
Caute
Chcel by som sa vratit k povodnej otazke. Taktiez potrebujem menit brzdy (kotuce aj dosticky) na Astre G 1.8 a chcel by som sa spytat na vas nazor na:

OMP
kotuce: sports brake discs (http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GDISCHIFRENO&changelanguage=en)
dosticky: brakepads 971c
(http://www.ompracing.it/prodotti.html?categorycode=GPASTIGLIE&changelanguage=en)
(koli vyssiemu koeficientu trenia ako pri ROAD&SPORT, ale neviem ci by to bola "dobra kombinacia" (N-kove kotuce ku ktorym by sa mali 971c davat na astru niesu ) . Ak mate nejake skusenosti tak by som bol rad, ak by mi poradili)

ATE
PowerDisc + PowerPad

ZIMMERMANN kotuce + nejake dosticky(nechal by som si poradit)

alebo
Brake Disc Brembo MAX + (taktiez neviem ake dosticky by sa k nim hodili)

alebo tiez
HPR od QUINTON HAZELL (QH)

Chcel by som vediet vas nazor na taketo kombinacie, ci "ANO" alebo, naopak preco "NIE", alebo ak mate dobre skusenosti s niecim inym co by sa mi hodilo, rad si necham poradit.
Vdaka.
ttoommaass
Wednesday 29 March 2006 - 17:40:57 Citovat
Host
No, ja jsem tohle resil v lednu, menil jsem predni kotouce, desky a cidla.

Take nerad neco koupim bez rozmyslu, ale nakonec jsem koupil origo GM za 4600,- + 900,- cidla (ceny cca) a spokojenost.

Nemyslim si, ze original je drahy luxus, jen jej dobre koupit.

Ale na ATE Power disc jsem take posilhaval.

VB 96 X20XEV

S tim brzdenim. Mame v praci Fabii 1.4MPi a oproti me VB brzdi o dost hure, hlavne pedal me prijde tuzssi a po seslapnuti se hned kola zastavi (lec auto jede dal, no na 165kach se neni cemu divit). Ty brzdy mi vubec nesedi. A co teprve ten zpozdeny plyn? TFUJ!

P.S. Uz jste nekdy zkouseli na Opel strankach kalkulator dilu? Zajimave ceny ..... Jestli se nemylim, tak desticky cca 1250,-
dada
Wednesday 29 March 2006 - 19:50:50 Citovat
Host
destičky GM a kotouče brembo, i s čidly asi 4000,- brzdí to ok

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2319 sec,0.1685 z toho dotazů.