• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Přestal mazat motor - pomoc!
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jakub
Friday 30 September 2005 - 07:32:42 Citovat
Host
Mám Omegu X20XEV, rok 1995, motor 2.0 16V benzín a stala se mi dost zvláštní věc. Včera večer jsem normálně přijel domů, zaparkoval před baraákem a všechno bylo OK. Ale když jsem dnes přišel k autu a nastartoval, tak už nezhasla kontrolka oleje takže jsem okamžitě vypnul motor abych neoddělal šály na klice. Podotýkám že hladina oleje se blížila k dolní rysce (cca 2-3mm nad ní), pro jistotu jsem koupil olej a dolil až na MAX, ale po opětovném nastartování - zase kontrolka nezhasla, okamžitě jsem vypnul motor. Vůbec nechápu co to je za závadu, že nastala jen tak z ničeho nic, může to být třeba ucpaný sací koš, nebo olejové čerpadlo? Budu moc vděčný za jakoukoliv radu nebo připomínku. Ještě bych se zeptal jestli někdo máte nebo jestli se někde dá stáhnout servisní manuál no toto auto, stačí mi jenom kapitola motor, abych ho mohl zespoda rozhodit a zase složit. Teď asi budu muset jezdit Scorpiem . Dík za odpovědi
Palic
Friday 30 September 2005 - 07:38:20 Citovat
Host
Jakub: skus sundat tlakove cidlo (mam sice ten samy motor ale jeste jsem ho nehledal) a vycistit ho a opet nasadit, pokud opet nezhasne je bud v haji nebo opravdu neni v okruhu tlak (muze byt v haji olejovy preptlakovy ventil), motor od spodu nerozeberes, jelikoz vana je dvou dilna a kdyz sundas spodni viko tak se akorat dostanes na saci kos.... to jest dalsi vec ktera muze byt ko (sundat viko vany a podivat se na saci kos, jestli neni ucpany)....... vice info najdes v knizce jak na to od toho vocasa (erholz)...
JardaB
Friday 30 September 2005 - 07:39:20 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky muze byt blby cidlo tlaku oleje nebo vyzkratovany kabel. Asi by to chtelo nekam napichnout tlakomer,nebo zkusit jine cidlo. V nouzi si taky dovedu predstavit, ze ho povolim a kouknu,jestli to jde pod tlakem skrz zavit.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jakub
Friday 30 September 2005 - 07:43:41 Citovat
Host
na vadu v kabelech to moc nevypadá, když jsem odpojil kablík od čidla, tak kontrolka zhasla. Ale motor má zvuk, jako když nemaže, je slyšet klapání ventilů na sucho. Je možnost že jsem někde bouchnul vanou motoru a že by vana ucpala čerpadlo? nevim teda jak je sací koš hluboko, ale může se to stat?
Palic
Friday 30 September 2005 - 07:48:36 Citovat
Host
Jakub: no saci kos je tesne nad vikem kvuli hladine oleje (olej je sice podstatne vys, ale pri namazanem celem systemu je hladina niz nez merka a pak je potreba aby saci kos byl porad pod hladinout) pokud si stim nekde tuknul a vana je promackla tak to je asi jasny viz foto Odkaz tam uvidis jak to cca vypada pod vikem vany....... (a hlavne saci kos) fotka je vzhuru nohama
riwal
Friday 30 September 2005 - 07:49:27 Citovat
Host
Moc by sem s tim nelaboroval než ten motor odděláš. Zjevně olejová pumpa nemaká když klepou hydroštely. Takže auto do servisu a pokud možno na laně.
Jakub
Friday 30 September 2005 - 08:06:49 Citovat
Host
Motor si rozhodim sám, trochu se zabývám autama, nejsem sice automechanik a navíc jsem student, takže nemám moc peněz na autoservis. Podle fotky sacího koše bych docela věřil tomu že to zavinila bouchlá vana. Odpoledne ji sundam a dám vědět k čemu jsem dospěl. Zatim dík Jakub

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1880 sec,0.1572 z toho dotazů.