Nazdárek poláci!! dostal jsem moľnost koupit za skvělej peníz Calibru 2,0 16V (X 20 XEV) je to totální havárie na zadek a celej motor je ok normálně běľí. ale chtěl bych ho zkusit nacpat do Omegy A 2,0 8V ( C 20 NE). napiąte, jestli by to ąlo a jakejch věcí bych se na tom motoru měl vyvarovat. případně nějaký ty typy na montáľ co z řídící jednotkou apod. přeci jen 150 PS nebo kolik ten motor má je troąičku víc neľ 115 PS. díky vám za rady. čaute Horalka
honza
Saturday 25 September 2004 - 13:54:05
Host
motor by měl sedět ale nevi co na to elektronika.Jinak motor X20XEV má 136 PS(100kw)1/94-9/99.Aspoň v kníľce Opel Omega od1/94 a výą to tak píąou.Motor Z22XE má 144 PS (106kw) a vyrábí se od r.10/99.
honza
Saturday 25 September 2004 - 13:55:17
Host
motor by měl sedět ale nevi co na to elektronika.Jinak motor X20XEV má 136 PS(100kw)1/94-9/99.Aspoň v kníľce Opel Omega od1/94 a výą to tak píąou.Motor Z22XE má 144 PS (106kw) a vyrábí se od r.10/99.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.