Autor
|
Příspěvek
|
Honzak | Thursday 01 September 2005 - 09:10:15 | | |
| |
|
riwal | Thursday 01 September 2005 - 09:14:17 | | |
Ucpané odvětrání nádrže - profouknout, víčko nádrže nesmí vzdochotěsně těsnit, takže igelitem si tomu moc nepomoh. Ucpaný uhlíkový filtr - je v pravym přednim blatníku. |
| |
|
Honzak | Thursday 01 September 2005 - 09:50:02 | | |
dobra igelit sundam. ale neni mi jasne co mam presne profouknout mohl by jsi to vic upresnit? O tom uhlikovym filtru sem neco uz slysel ale pry je k tomu spatny pristup. jak se k nemu dostanu? Dik |
| |
|
riwal | Thursday 01 September 2005 - 10:13:25 | | |
To na ulici neuděláš, nejlepší je stlačenym vzduchem - nechal bych to na servis, udělaj to na počkání. Ten filtr je fakt blbě přístupnej, nikdy jsem to nedělal, VA nemam, ale vzpoměl jsem si, že to tu v poradně nebo někde na srazu někdo říkal a byl to přesně ten problém, takže Ti detailně neporadim, ale opět v servisu by měli vědět. Nebo se tu ozve někdo kdo to dělal. |
| |
|
Honzak | Thursday 01 September 2005 - 11:25:37 | | |
Nemate nekdo postup jak se dotat k tomu filtru? |
| |
|
Václav GT | Thursday 01 September 2005 - 12:52:25 | | |
Ten filtr je v pravém předním podbědu za kolem nahoře. Kryje ho plastová vložka podběhu (ta se montuje kvůli odlétávajícím kamínkům). Tedy: vyheverovat vůz, sundat PP kolo, odmontovat plastový podběh - no a jseš tam. Chuťovka, což! Jestli je filtr ucpaný se dá dle mého zjistit tak, že pod expanzní nádržkou chladicí kapaliny vedou dvě hadičky. Jedna gumová (do filtru) druhá plastová z filtru do motoru. Pokud rozpojíš tu gumovou a nastartuješ motor, hadička musí sát vzduch. Pokud saje, zkus profouknout tu trubičku, která vede z tohoto místa do nádrže (otevři před tímto foukáním víčko nádrže). Pokud nesaje, je ucpaný filtr anebo je nefunkční elektromagnetický ventil, který toto řídí. Já bych to viděl skoro na něj. Pak to samozřejmě všechno musíš smontovat zpátky dohromady. |
| |
|
Honzak | Thursday 01 September 2005 - 14:14:09 | | |
diky za rady jen se jeste zeptam. ten elektromagnetickej ventil najdu kde? |
| |
|
Anonymní | Thursday 01 September 2005 - 14:16:59 | | |
Ano zkontrolovat uhlikovy filtr. U motoru C20NE se da overit sani odpojenim plastove hadicky na konzoli sani a pri nastartovanem motoru ve vetsich otackach by to melo nasavat do sani, tim se filtr cisti od nasatych benzinovych vyparu a pri odstavenem vozu se zase opet v tomto filtru v aktivnim uhli hromadi, pokud odsavani nefacha po urcite dobe a hlavne pri velkych paracich filtr upousti pod blatnik a pak netesnosti dveri do auta . jmac |
| |
|
Václav GT | Thursday 01 September 2005 - 14:38:02 | | |
Honzak napsal ... diky za rady jen se jeste zeptam. ten elektromagnetickej ventil najdu kde? napiš svůj email, pošlu ti foto. Nevím, co myslí anonymous konzolí sání, ale když to rozpojíš u sání motoru, nezjistíš průchodnost filtru ani funkci el.mag,ventilu. Se zbytkem jeho příspěvku souhlas. |
| |
|
Honzak | Thursday 01 September 2005 - 14:56:00 | | |
ja mam motor c16nz Email |
| |
|
|