• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra X20XEV - prosim poradte
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Dr.Diesel
Wednesday 03 August 2005 - 17:37:30 Citovat
Host
Zdar lidi, (predem se omlouvam za rozsahlost prispevku)
nechci zacinat skepticky, ale ja sam jsem mel Astru G Combi - DTL, vcelku problematicky slaby auto (jeste v garanci opravovano rizeni, podivne chovani otacek pri proslapnuti za jizdy, pozdeji ztraty oleje, nesmyslne sjizdeni zadnich desticek (krive zadni brzdice), nehlede na to, ze me vyprasila kterakoliv 90konova octavie... - na obranu musim rict hezky auto a pomerne kultivovany projev motoru na diesela a svou dobu - ale ten zapomenutej mezichladic jim neodpustim, to proste nechapu), s obrovskou ztratou prodany (kupovany novy, vybrany predeslym zamestnancem v konkurenci Octavie TDI 81kW).

Nicmene mlada se zamilovala do Vectry (chran buh hezky auto, Astra se mi oproti Octavii taky o moc vic libila), a tak prisla X20XEV sedan z 96, najeto 118t. Kupovano s tim, ze motor je sice rozchlastany, ale DRZAK.
Bohuzel, zkusenost je naprosto opacna:
1) Rozchlastanost potvrzena, ale s tou se pocitalo - nic moc vykony s bez problemu 10l i vic spotrebou ve meste.
2) Velmi slusne to hnije, ale ostatne je to auto z 96 roku, ale i tak je to sila.
3) Hned po koupi problemy s klimou, naplneno v autoriz servisu (predposledni navsteva u tech diletantu), uhrazeno prodavajicim.
4) Po prijezdu na mimonske valky smrad elektricky spaleniny - dobojovala to do Prahy na baterku (to sem uprimne koukal teda), oprava alternatoru - spaleny diody, nemala cenovka.
5) Opet problemy s klimatizaci - naplneno vcetne oleje, barviva, mesic jde, pak zase nic - kompresor chcije u hridele, parada.
6) Klepou za studena ventily, odhaduje se na hydrostely
7) Veskera voda pryc, takze po dolejvani a opatrnem prijezdu do Prahy (za 6.9l/100, ale to se na nas lepily uz i Avie ) odevzdano u kamarada, odvezeno na servis - udajne zkroucena hlava, nutna vymena

Nyni ma motor nejakych 140t - ted mi reknete, jestli vam tohle pripada jako DRZAK?!

No nic, presto kdybysme vectre chteli jeste dat sanci vzhledem k predesle oprave alternatoru, nemalym investicim do karosariny (vytazene a zapertlovane lemy, zavarene listy a zadni kliky), snizeni 3cm (pruziny od Eibachu), novych 17" kol v Opelacke rozteci 5x110mm (neprodejne bez silene ztraty) a noveho narazniku - zatim nenamontovaneho:
1) Jezdite nekdo do osvedceneho servisu (ne autorizovany saskarny, rozhodujici je co umi - treba v garazi na ulici, ne jak nalesteny maj okna v prijimacim prostoru ) v Praze a okoli, kde by "umeli motor X20XEV" (blba formulace, ale proste aby vedeli a nehadali) a vectru vseobecne?
2) Kde shanet spolehlive dily na Vectru B s X20XEV s tim, ze pozdeji nezjistite, ze novy v autoriz servisu jsou levnejsi?...
3) Co s tou hlavou? Po pouziti hledani mi to neco hodilo jenom na kw "hlava" a nasel sem, ze odchazi spis na dieselech a ze pokud je zkroucena, da se nejak zbrousit - je to spolehlivy, nebo jenom docasny reseni? Pripadne kolik stoji radove hlava (obvolavat naslepo vrakace se mi nechce, navic nepoznam, jestli neni taky KO) + prace. Da se pripadne prodat nebo pouzit neco z puvodni hlavy (pod pojmem hlava si predstavuju komplet hlavu s vackou ventily atd. nebo kecam?) ?

Hodne sem se rozepsal, takze diky, pokud jste docetli az sem. Omlouvam se za pomerne skepticky prispevek, ale vzhledem k popsane realite snad pochopite mou drobatko rozladenost... Presto jsem se vyvaroval sprostym a urazlivym vylevum
Lib
Wednesday 03 August 2005 - 18:54:37 Citovat
Host
1) ukaz mi benzinovej dvojlitr s vahou 1.4t, kterej ve meste bude zrat min nez 10
2) 3) 5) nema vubec souvislost s motorizaci
7) zkroucena hlava neni casty jev, zrejme to nekdo rad honil za studena
troufnu si tvrdit, ze pri spotrebe 6.9 ujedu libovolne avii (no ikdyz s klimoskou uz by to bylo hrosi). Pokud je motor ok, tak to rozhodne rozchlastany neni, jestli chces videt rozchlastany motor, zkus ti prave tu stokonovou oktavii 1.6
. Co se tyce vykonu, tak je to zcela normalni vykon na seriovy 2.0l na danou dobu. Pouze je to auto zprevodovane dost nadlouho, takze pokud chces jezdit svizne, tak ve meste nechod nad 2 a mimo mesto nad 4
[ Upraveno St srp 03 2005, 06:59 ]
Anonymní
Wednesday 03 August 2005 - 22:54:33 Citovat
Host
Lib napsal ...
1) ukaz mi benzinovej dvojlitr s vahou 1.4t, kterej ve meste bude zrat min nez 10
2) 3) 5) nema vubec souvislost s motorizaci
7) zkroucena hlava neni casty jev, zrejme to nekdo rad honil za studena
troufnu si tvrdit, ze pri spotrebe 6.9 ujedu libovolne avii (no ikdyz s klimoskou uz by to bylo hrosi). Pokud je motor ok, tak to rozhodne rozchlastany neni, jestli chces videt rozchlastany motor, zkus ti prave tu stokonovou oktavii 1.6
. Co se tyce vykonu, tak je to zcela normalni vykon na seriovy 2.0l na danou dobu. Pouze je to auto zprevodovane dost nadlouho, takze pokud chces jezdit svizne, tak ve meste nechod nad 2 a mimo mesto nad 4
[ Upraveno St srp 03 2005, 06:59 ]


Thx za nazor. Odpovedi na nize uvedene dotazy?
Dr.Diesel
Wednesday 03 August 2005 - 23:09:36 Citovat
Host
Vyse uvedena odpoved je taky ode me.
Ad dvoulitr: Passat 2.0 - spotreba bez problemu 8 litru - ale zas je fakt, ze nemel 100kW ale 85kW, 16V 100kW (v B3) uz bral taky dost.
Z nicku vidite, ze ja osobne s benzinem nejezdim , ale 10litru (nekdy vic) mi prijde jako dost.

BTW Par veci jsem vynechal:
8.) Cidlo otacek vackove hridele - zahadne odeslo tyden po rozvodech u Staigera - prej nahoda, otazka: Meli jste cidlo dole? odpoved: Meli, otazka: A garance na provedenou praci? odpoved: Nahoda - obrazek si udelejte sami
9) Vyfuk meneny - predchozim majitelem. Neoriginalni, za boha ho nemuzeme donutit, aby drzel na tech gumach, ktery navic nektery ztratime...

Zduraznuju, ze zpozorovany zavady jsou za nejakych 20tisic km, ne za celych 140t ... &|

Octavia 1.6 nebyla zminovana - byla zminovana Octavie TDI 81kW v souvislosti s dieselovou Astrou.

Se spotrebou 6.9 - nevim, nam se proste nedarilo normalne jezdit uspornejc, dalo se i podtacenim motoru dostat na dost nizky hodnoty, ale to je zase nesmysl a ne smerodatna hodnota - ze zkusenosti se to projevovalo jako 7-8 mimo mesto a kolem 10 mesto. Pri normalnim jezdeni - zadny courani, zadny jezdeni jenom do 2 nebo jenom do 4
maniac
Thursday 04 August 2005 - 08:14:07 Citovat
Host
Lib napsal ...
1) ukaz mi benzinovej dvojlitr s vahou 1.4t, kterej ve meste bude zrat min nez 10
2) 3) 5) nema vubec souvislost s motorizaci
7) zkroucena hlava neni casty jev, zrejme to nekdo rad honil za studena
troufnu si tvrdit, ze pri spotrebe 6.9 ujedu libovolne avii (no ikdyz s klimoskou uz by to bylo hrosi). Pokud je motor ok, tak to rozhodne rozchlastany neni, jestli chces videt rozchlastany motor, zkus ti prave tu stokonovou oktavii 1.6
. Co se tyce vykonu, tak je to zcela normalni vykon na seriovy 2.0l na danou dobu. Pouze je to auto zprevodovane dost nadlouho, takze pokud chces jezdit svizne, tak ve meste nechod nad 2 a mimo mesto nad 4
[ Upraveno St srp 03 2005, 06:59 ]

čus jen sem nepochopil jak píšeš pokud chceš jet svižněji tak to snad musíš točit nad 2 a nad 4. nebo si tím myslel něco úplně jiného? díky
maniac
Thursday 04 August 2005 - 08:20:11 Citovat
Host
2: Dr.Disel ahojky mám tu samou káru ale r.v.00 najeto 108tis. mám to rok a sem vcelku spokojený zatím skoro žádná oprava.... co se týká koroze tak mi hnijou dveře splujezdce... no nic to mě trochu štve a jinak s tou spotřebou si myslím, že je to v pohodě... třeba minulý víkend sem najel asi 200km a spotřeba 7,2 a to sem letěl po dálnici těch 140-150 a pak po okrskách kolem těch 100km/h. jinak sem také chvíli jel po dálnici i 220km/h ale to sem jen zkoušel. olej to nežere....a hlavně si myslím, že mám prostě požitek z té jízdy krásně se to houpe prostě balada.... prostě máš auto staré skoro 10let tak co by si chtěl. jinak na krátké vzdálenosti tzn. ráno 6km odpoledne 6km spotřeba 9,5-10l/100km... ale to je jasný... prostě když pojedeš normálně tak se do 7,5l musíš vejít a to si myslím, že na dvoulita a 1,4t těžké auto je úplně v poho....
jinak ty opravy nevím cos s tím měl a kde si to kupoval já sem to kupoval v autorizovaném bazaru sice mě to vyšlo o něco dráž než v normálním bazaru ale říká se že v autorizovaných bazarech sou auta lepší a hlavně servisované... jinak nevím. čus
Lib
Thursday 04 August 2005 - 08:55:25 Citovat
Host
maniac napsal ...
čus jen sem nepochopil jak píšeš pokud chceš jet svižněji tak to snad musíš točit nad 2 a nad 4. nebo si tím myslel něco úplně jiného? díky


Sorac, nevyjadril jsem se presne, myslel jsem rychlostni stupne, nikoliv otacky (otacky v tomto pripade nad 3.5)
Václav
Thursday 04 August 2005 - 09:10:44 Citovat
Host
Dr.Diesel napsal ...

1) Jezdite nekdo do osvedceneho servisu (ne autorizovany saskarny, rozhodujici je co umi - treba v garazi na ulici, ne jak nalesteny maj okna v prijimacim prostoru ) v Praze a okoli,

Napiš svůj email, dám ti na "ten svůj servis" spojení. Krom toho, že si tím vydělávají na živobytí, mají auta jako svého koníčka, mechanik vlastní již delší dobu 16V Vectru (C20XE). Umějí a cenově jsou přijatelní. Opravují, neprodávají jen náhradní díly s montáží.
S klimou v Oplech=problémy, koroze, alternátory Delco-Remy taky. Co se týká spotřeby, mám naprosto totožné zkušenosti jako Maniac. A jestli bude 10 let starý dvoulitrový Passat jezdit po Praze za 7 litrů?? - povídačky naší Kačky.
Dr.Diesel
Thursday 04 August 2005 - 10:06:18 Citovat
Host
Diky za odpovedi, presto bych rad, jestli by mi nekdo odpovedel, co s tou hlavou, da se to opravit za rozumnou cenovku s tim, ze se to znova (rekneme aspon s velkou pravdepodobnosti) nevysype?
Václav napsal ...

Napiš svůj email, dám ti na "ten svůj servis" spojení.

dr [tecka] diesel [z_a_v_i_n_a_c ] seznam [tecka] sumperk (ten mail z toho urcite poznas, nedelam si srandu )

Václav napsal ...
A jestli bude 10 let starý dvoulitrový Passat jezdit po Praze za 7 litrů?? - povídačky naší Kačky.


Jak jsem psal, 8V 85kW pojede za 8 a to bez problemu, mimo mesto i min - kdysi prodan na Moravu, ten typek ho ma dodnes, 16V 100kW uz si taky vezme vic. Ona Vectra budi dojem novejsiho auta, ten design se fakt poved, clovek si ani moc neuvedomuje, ze je to 9 let (ne 10 ) stary auto...
Kupovano pres inzerat na internetu, dost draho, ale puvodem z Cech s jasnou historii, desim se okamziku koupe auta, ktery ti pak seberou na hranicich...
Anonymní
Thursday 04 August 2005 - 10:08:16 Citovat
Host
Václav napsal ...
S klimou v Oplech=problémy, koroze, alternátory Delco-Remy taky.


Hm, tak pod tohle se muzu podepsat

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2671 sec,0.2125 z toho dotazů.