• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vectra 1991
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
f1del
Sunday 31 July 2005 - 11:49:23 Citovat
Host
Dobry den,
chtel jsem se zeptat, protoze s vozy Opel nemam zadnou zkusenost. Mam moznost koupit Vectru 1.6i, 1991, 180tis., cena 40-50 tis. Bohuzel se na internetu nevyznam v oznaceni Vectra A/B/C. Mohl by mi prosim nekdo pomoct, na co se zamerit, kde hledat problemy a jestli ma vyznam o tom realne premyslet?
Anonymní
Sunday 31 July 2005 - 13:40:43 Citovat
Host
A,B,C sou modelový řady podle roku výroby. Od 1.6 uteč, ten motor je na Vectru slabej a je nebezpečí že bude v háji. Na Vectru to chce aspon dvoulitra. Musíš si vybrat, buď velký auto s odpovídajícím motorem a k tomu patřící poviný ručení nebo něco menšího. Nic ve zlým, ale z tvýho dotazu mám dojem že o autech moc nevíš. Nejlepší je kupovat auto s někým kdo se v tom opravdu vyzná, jinak to je sázka do loterije a ani tisíc dobře míněnejch rad nepomůže.
Anonymní
Sunday 31 July 2005 - 14:47:46 Citovat
Host
jj souhlasim, umim s tim jezdit, drobna udrzba ale tim take koncim, neni to muj svet ve kterem se pohybuji. aktualne mam 405 2.0i ale na muj vkus trosku vic papa, proto jsem chtel neco strizlivejsiho
Anonymní
Thursday 04 August 2005 - 15:39:17 Citovat
Host
Nesouhlasím! Jeste nedavno jsem mel Vectru A 1.6i (1998) a nemohl jsem si na motor ani v nejmensim stezovat. Spolehlivost, tichy chod, dlouhodoba spotreba 6,9 l a 160 km/h bez problemu (na německych dalnicich, ovsem . Akcelerace? Na Skodovky mas v pohode , je potreba vic tocit, motoru to nevadi. Problemy s kontrolkou motoru? Ani nevite, ze tam je. Problemy s EGR nebo s vahou vzduchu? Zadne - tyto vynalezy nepotrebuje.
Kdyby neodchazely podbehy (koroze), vubec bych ji pri najetych cca 180.000 km nepoustel.
Navic ten motor (1.6i v rade A, ne ECOTEC v rade ma vyhodu, ze kdyz praskne rozvodak, tak se nekousne!
Anonymní
Thursday 04 August 2005 - 15:42:21 Citovat
Host
Anonymní napsal ...
Nesouhlasím! Jeste nedavno jsem mel Vectru A 1.6i (1998) a nemohl jsem si na motor ani v nejmensim stezovat. Spolehlivost, tichy chod, dlouhodoba spotreba 6,9 l a 160 km/h bez problemu (na německych dalnicich, ovsem . Akcelerace? Na Skodovky mas v pohode , je potreba vic tocit, motoru to nevadi. Problemy s kontrolkou motoru? Ani nevite, ze tam je. Problemy s EGR nebo s vahou vzduchu? Zadne - tyto vynalezy nepotrebuje.
Kdyby neodchazely podbehy (koroze), vubec bych ji pri najetych cca 180.000 km nepoustel.
Navic ten motor (1.6i v rade A, ne ECOTEC v rade B ) ma vyhodu, ze kdyz praskne rozvodak, tak se nekousne!

happy
Thursday 04 August 2005 - 16:13:43 Citovat
Host
kluci, tak do tohohle mám co mluvit.
Měl jsem asi rok VeA a staral jsem se o nic vzorově. Měla najeto 92 a pouštěl jsem ji ve 112. Prdlo těsnění pod hlavou, vyměnilo se a byl klid, pak jsem vyměnil rozdělovač, a palec, a kabely ...a kostku do rozdělovače, to odchází. Problém byl, že hnila, tak jsem ji nechal opravit, chudinu a byl klid.Co se týká spolehlivosti, tak mě vypekla jenom jednou, když mi idešlo čidlo otáček uprostřed cesty, jinak vůebc nic. Motor byl dobře zakarbonovanej, tak jsem musel zaslepit EGR, a pak jela jako z praku. Jízdní komfort slušný, a 1.6 8V jel poměrně dobře odspod, líp než moje X20XEV, Říkám odspod, ne od 2500 otáček a výš. Prostě 8ventil. Jezdilo se mi s ní krásně, problém s 1,6kama byl ten, že se jim fakt hodně srala elektrika, kdybych to měl znovu absolvovat, tak 1.8i 8V, ten byl boží do toho bych šel. S korozí se musí počítat. S nápravou jsem nic kromě výměny stabilizačnáí kosti neměnil nic. Olej nežrala absolutně vůbec, jestli tak 2 dcl / 10 000. A mozot nebyů hlučný vůbec. Ale ty 1.6ky fakt dost trpí, když se o ně nikdo nestará, přece jenom je to těžká kára, 1.1 tuny má a 55kW je trochu málo. Jak říkám, jezdilo hezky, sem tam se něco opravilo, asi už bych ji znovu nechtěl, ale jde o stav. Vybral bych si 1.8 8V
jmac
Sunday 07 August 2005 - 22:00:32 Citovat
Host
Mam jiz 8 let VeA 2.0i (8V), udrzovanou a najeto 195 tisic poctivych. Motor bez problemu, tah od spodku, nejvetsi kroutak 2400, spotreba 6.5 na dalku. Za celou dobu nejvetsi zavada netesna hadice privodu vzduchu, jiz spuchrela. Kamarad ma 1.6 a vubec to nejede, o 150-ti pri predjizdeni si muze nechat zdat. 1.6 toci mnohem vetsi otacky a motory mohou byt opotrebene.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2828 sec,0.2287 z toho dotazů.