Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Vectra - motor |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pr»ka |
| ||
Host | Freez to je dobře, ľe ses ozval, uľ jsem chtěl zasáhnout ani jsem nechtěl k tomuto tématu ľvanit,ale přece jen malinko.Je pravda co říkali kluci,ľe X16XEL a X18XE1 jsou nejvíc problematické motory.Podle mě jde o to, ľe 80%lidí se chová k autu jsi stroj tak vydrľíą co chci já,nemají cit pro motor,ąlapou na něho za studena a jeątě v poradně klidně vznese dotaz,kdyľ je motor studený nechce jet.Jak uľ 100x řekl třeba Yper straąně záleľí na výměně oleje a pokud předcházející majitel pravidelně měnil olej a choval se k němu za studena rozumně tak i takového parchanta, jako je X16XEL umí i NIO pochválit a votom to je | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Bad.Man + Pr»ka: S naftou se mi jezdilo velmi dobře, pokud byla levnějąí o více jak 5 ká od benzínu. Pak mne vypekli s přidanou daní. Takľe ve skutečnosti nafta sice více tahá, ale méně točí. Více se přehřívá a je to (i kdyľ nemá zapalování) konstrukčně sloľitějąí a náročnejąí motor, zejména na údrľbu. Rozhodně bych si vąak nikdy nevybral naftu od VW, protoľe to jsou chrochty jeątě horąí! Jejich zvuk se po ujetí cca 50k km hoóódně změní a proti mému motoru jsou to klapálci aľ na půdu. Jinak stále platí, ľe se nesnaľte ąetřit na olejích - jaký olej lejete a v jakém intervalu, tak podle toho se vám odvděčí na stáří. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Yper: a co takhle nafta od frantíků coľ, to je jiný kafe HDI motůrky Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | jo nafta je nafta...na benzín mam sekačku | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Freez: chtěl jsem to původně napsat, ale nechtěl jsem tady nikomu jitřit nervy a zejména těm obhájcům výrobny VW "malých tanků" - Né vąe, co tahle automobilka vyrobí je dobré, ale náą národ si jaksi zvykl na uniformu, tak hups do uniformy od Fauvé! Kaľdopádně bych řekl, ľe asi nejlepąí naftové motory dnes mají Frantíci (ale Renaulta nebrat - Brrrr!) Dobré JTDéčka má moľná sdruľení AlfaR/Fiat/Lancia, ale pořád je to jen Ital - lempl a flákač jako Čech! Moc se nepředřou - proto asi zavedli téměř plnoautomatický provoz. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
EnRico |
| ||
Host | Já bych vůbec nehaněl "starý" TDI od VW, myslím ty s výkonama 66 a 81kW. Ty vydrľej velmi hodně, jediný co kolem 100.000 km odchází, je váha vzduchu. Ty novějąí, tj. TDI PD, maj sice některý verze "astronomický" výkony při jedněch otáčkách, ale uľ jsou a) moc sloľitý, b) ľerou asi o 1 litr víc neľ ty starý , c) jsou hlučnějąí a d) moc drahý na opravy (zeptejte se na ceny novejch trysek). | ||
| |||
Aka |
| ||
Host | A jak jsou na tom Oplácké diesely? Myslím konkrétně na VeBe po faceliftu??? | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | sou na tom dobře...seľeň si 2.2Dti a budeą spokojenej | ||
| |||
Aka |
| ||
Host | No, já vím o jedné 2.2 dti r. v. 2001. digi clima, 4x ABG, el. okna, zrcatka, multi fun. volant, cd, mlhovky. Na fotkách vypadá mooc luxusně. Je cena 215t odpovídající? A jak je na tom tento motor s výkonem a spotřebou? S**e se na něm něco? | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 215 je celkem solidní cena...já bych se toho nebál | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |