Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zborcená nádrľ |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Jiří |
| ||
Host | Zdravím vespolek, na Vectře A mam smrsklou nadrľ asi o 15l, tvori se v ni podtlak, při otvirani vícka to pąouká. Asi ucpané aktivni uhlí. Dá se problém odstranit jednoduąe malým otvorem ve víčku nádrľe, nebude to nebečpečné, nebo je potřeba pročistit, či vyměnit aktivní uhlí? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Malá díra do víčka problém vyřeąí i NIO to tu uľ radil. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | to uhli se musi vymenit a zadna levnost to imho nebude. To vicko radil NIO, takze tomu bych veril | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Tohle byl jednu dobu problém Fáček. Divil jsem se, proč mi začalo cukat. Tam byl ale plast a zase vrátil zpět. Vyřeąil jsem to na něm dírkou ve víčku. Stačí průměr 1 mm. Věř tomu, co řekli ti přede mnou.Za málo peněz hodně muziky! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | at je rad ze se mu vcucava nadrz, me ne a stejne tam jde o 15 min Btw jeste jednu veeeelkou radu - nikdy necerpat vic nez jak kdyz vypne pistole. To je totiz nejcastejsi pricina - benzin pak totiz leze nahoru odvzdusnenim a slepi to aktivni uhli a pak smytec. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | tak tak navrtat malou dirku. Staci i 0,5mm do vicka. A nadrz opatrne nafoukni vzduchema z to trochu bouchne a vrati se z5. Aspon o trochu. Jinak oststni dle rady liba. | ||
| |||