Autor
|
Příspěvek
|
dezolat | Friday 25 March 2016 - 14:55:07 | | |
| |
|
Colommbo | Friday 25 March 2016 - 16:45:17 | | |
Otázkou může být, co si představit pod pojmem "brzdí mizerně" a co od brzd vlastně požaduješ - máš srovnání s jinou Omegou (jinými Omegami)...? Tyhle věci se na dálku velmi těžko posuzují, můžeš mít pravdu a taky nemusíš. Kupř. některé koncernové (VW) vozy pocitově "brzdí líp", ale je to spíš o tom, že brzdový pedál stačí jen velmi lehce sešlápnout a auto zpomaluje jak sviň, zato ale dávkování brzdného účinku vpodstatě veškeré žádné, furt to brzdí stejně. Možností je i to, že ti někde mírně uchází podtlak a tedy posilovač nepracuje, jak by měl. Lepší průběh brzdného účinku se, aspoň dle mého soudu, nastavit nijak nedá. K vibracím při brzdění - zkontroluj uložení přední nápravy (čepy a silentbloky ramen, gumy stabilizátoru) ale taky stav řízení, nejsou-li někde vůle.
W124 E320 Coupé - u mě dobrý |
| |
|
Anonymní | Friday 25 March 2016 - 20:16:51 | | |
Není u zadní nápravy regulátor tlaku brzd? Pokud by nefungoval (např. je zarezlý, prasklá pružina), tak třeba nebrzdí zadky a proto ten dojem, že to třeba moc nebrzdí. K tomu kopání - pořádně zkontroluj ty spodní čepy u kola. Mě se tak projevovala jejich vůle. |
| |
|
dezolat | Friday 25 March 2016 - 20:26:35 | | |
Colombo : díky zkontroluji. Jinak bezi mizerne znamena ze cca 25% sešlápnutí pedálu skoro nic neděla a pak začne brzdit. |
| |
|
Colommbo | Saturday 26 March 2016 - 10:11:13 | | |
Neměřil jsem to, ale za ty roky, co s Omegami jezdím (16 let), bych to pocitově odhadoval zhruba podobně a osobně to za problém nepovažuju, prostě se pedál musí sešlápnout víc a pak to brzdí. Na rozdíl od pitomých brzd koncernu, jak jsem už psal... A jen drobnost k zadním brzdám - myslím, že brzdí hlavně předek, zadek se víceméně jen vozí a je důležitý pro stabilitu auta při zpomalování, jinak asi moc nee...
W124 E320 Coupé - u mě dobrý |
| |
|
Martin | Tuesday 26 April 2016 - 19:39:56 | | |
Čau, můžu potvrdit stejný průběh brzd, jak píše dezolat 1/4 takové nic moc pak už se chytají dobře. Dřív jsem si na to trochu zvykal ale ted' si myslím že je to lepší už kvůli tomu, že stačí trochu zašlápnout a u "koncernu" na mokré nebo pokryté sněhem silnici a letím smykem. Ke konstrukci brzd u omegy B : 2 okruhy (Přední kola - Dvě trubky z ABS a druhý okruh jedna trubka na zadní kola, rozdvojená "téčkem" bez regulátoru) |
| |
|
|