• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
jaké má být správné napnutí rozvodového řemene?
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stef
Monday 24 April 2006 - 12:18:26 Citovat
Host
Nazdárek Vectráci
Nevíte někdo jak správně napnout rozvodový řemen u Vectry bez speciálního měřícího přípravku? Na některých autech jsem viděl, že třeba průhyb řemenu v nejdelší části (tam kde nejsou ozubený kola a nic jinýho) má být maximálně 1,5 cm...
Martas
Monday 24 April 2006 - 12:21:14 Citovat
Host
Stef napsal ...

Nazdárek Vectráci
Nevíte někdo jak správně napnout rozvodový řemen u Vectry bez speciálního měřícího přípravku? Na některých autech jsem viděl, že třeba průhyb řemenu v nejdelší části (tam kde nejsou ozubený kola a nic jinýho) má být maximálně 1,5 cm...



To snad automaticky reguluje napinak ne ?
Yper
Monday 24 April 2006 - 13:25:05 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Stef: ..jo, takhle to myslím bylo u Fáčka a předchozích typů Mladoboleslavského výrobního zázraku. Tam ale skuečně nebyl napínák! ?lola

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Václav GT
Monday 24 April 2006 - 13:27:56 Citovat
Host
No, pro tento dotaz by bylo dobré uvést typ motoru. Na starých Vectrách (C20NE) bez napínací kladky se napínání rozvoďáku provádělo vodním čerpadlem a v nouzi (při absenci měřidla napnutí) se kontroloval průhyb ve 2/3 výšky toho dlouhého úseku řemene (10 mm průhyb pod nespecifikovaným tlakem prstu ruky na řemen). U těch novějších C20NE (a ten máš, myslím z r.95, ty) to řeší napínací kladka (viz. Martas), jsou na ní rysky značící toleranci předpětí. Jinak ten průhyb by měl být totožný s tím starým provedením (u jiných aut se tlakem prstu ruky rozumí cca 150 Newtonů).
Václav GT
Monday 24 April 2006 - 13:54:16 Citovat
Host
2 Yper: dělej si srandu ze Škodověnek, už jsi zapomněl, na čem jsme oba v minulém století začínali? Asi ano, neboť ony měly rozvodové řetězy. bez napínáku (vytahaný řetěz tam pěkně mlátil).
Martas
Monday 24 April 2006 - 14:00:55 Citovat
Host
Václav GT napsal ...

2 Yper: dělej si srandu ze Škodověnek, už jsi zapomněl, na čem jsme oba v minulém století začínali? Asi ano, neboť ony měly rozvodové řetězy. bez napínáku (vytahaný řetěz tam pěkně mlátil).


Ale klinak se napinal stejne jako u novejsich motoru Alternatorem ?lola
Yper
Monday 24 April 2006 - 14:06:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Václav GT: .. no právě a když jsem zjistil, že mi tam neskutečně chrastí a motor jde nepravidelně, tak jsem šel do mototechny, koupil řetěz i 2 ozubená kola, jedno papírové těsnění a na Fáčku výměnu vysmrknul podle knížky vydané Svazarmem za jedno dopoledne. Žádný problém! ?lola _;
Vše za 350 Kč maximálně!

[ Upraveno Monday 24 April 2006 - 14:07:32 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Stef
Tuesday 25 April 2006 - 14:25:34 Citovat
Host
Martas: To právě nevím...

Yper: Soudruzi veděli, jak udělat auto u kterého rozvody vydrží po celou životnost motoru... ?lola

Václac GT: Díky Václave za rady. Já ještě kryt od rozvodů nesundával, nevím jestli tam je nebo není napínák... V knížce ho psali u obsahu 1.4 (?) a 1.6 . O C20NE tam není vůbec nic.... Až to rozdělám, tak uvidím...
Martas
Tuesday 25 April 2006 - 14:45:46 Citovat
Host
Stef napsal ...

Martas: To právě nevím...

Yper: Soudruzi veděli, jak udělat auto u kterého rozvody vydrží po celou životnost motoru... ?lola

Václac GT: Díky Václave za rady. Já ještě kryt od rozvodů nesundával, nevím jestli tam je nebo není napínák... V knížce ho psali u obsahu 1.4 (?) a 1.6 . O C20NE tam není vůbec nic.... Až to rozdělám, tak uvidím...


Hmmmm ..... napred se zeptat na neco co zrejme vubec nepotrebuju vedet a pak teprve zjistovat co a jak je zajimavej postup

Kdybys napred sundal ten umelohmotnej deklik co je na rozvodech moh sis usetrit celkem dost psani !
Václav GT
Tuesday 25 April 2006 - 16:06:37 Citovat
Host
2 Stef: Motory C20NE měly od čísla motoru 14608701 napínání řemenu jak vodním čerpadlem (nahrubo), tak napínací kladkou (najemno). Po r.v.9/92 tam máš téměř jistě napínací kladku.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1865 sec,0.1217 z toho dotazů.