Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Za studena nechce jed! |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Šrek |
| ||
Host | Zdravím všechny opláky!! Mám 1.8 92kw v Zafiře a když bezproblémově nastartuji tak se mam problem vubec rozjed! Jak jen trochu přidám plyn tak se to chová jako by to chtělo chcípnout! Tento problem přejde asi po ujetí 500m pak se to chová normalně! Svítí mi žluta kontrolka motoru a zdá se mi že to v nizkých otačkách netahá! Nevíte někdo ze sve zkušenosti co tomu muže být? Díky za odpovědi! | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Urcite mnohem vic nez my ted bude vedet ten, kdo ti udela diagnostiku a rekne co se tomu motoru nelibi ze mu sviti kontrolka. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | No já bych nechtěl jed ani za tepla :_:n !!(a) Ale teď vážně: val na diagnostiku a až ti to vyblije o jakou jde závadu, pak se dá radit. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mam rovnaky problem, s tym rozdielom, ze kontrolka motoru nesvieti a chyby v ECU ziadne... Z autom sa po studenom starte ani nepohnem, po stlaceni pedalu idu otacky dole. Zaroven kolisaju otacky. Po 30 sekundach, ako skonci sytic, uz auto ide OK. Vlazny teply start je OK, auto ma aj normalny tah. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Rovnaky problem bol rieseny tu Odkaz ale vlakno sa zamklo bez vyriesenia | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | Prosim, poradite? tie posledne dva anonymy som bol ja | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Co volnoběžný ventil (ovládající volnoběh, tedy pokud jej tvůj motor má, ale myslím, že ano)...? Zkus jej rozdělat a vyčistit, rozpohybovat. Jako další se pak nabízí i EGR ventil... P.S. S mojí Omčou jsem kdysi míval podobnou potíž (EGR ani klasický volnoběžný ventil nemá, už e-gas), po studeném startu jsem musel na místě na volnoběh tak minutku počkat, aby se motor "probudil", jinak po rozjezdu cukal. K tomu ještě po ohřátí houpal volnoběh. Příčinou, jak se pak ukázalo i s pomocí tohoto fóra, byla vadná váha vzduchu, už jsem tu o tom před časem psal. [ Upraveno Monday 13 July 2015 - 11:02:25 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | Ahoj ten problém so studeným štartom mám doteraz, len cez leto to nebolo také zlé ako na jeseň, studené rána... Mám motor Z18XE, tam nie je voľnobežný ventil, ale elektronický plyn + klapka. Motor ide za studena po naštartovaní vyskočiť a z výfuku cítiť nespálený benzín. Otáčky kolíšu 500-1500. Po 40-60s sa ukľudní a dá sa s tým jazdiť. Keď predtým stlačím plynový pedál a chcem sa pohnúť, ešte to zhorším a idú dole otáčky, dusí sa. Výmena sviečok a zapalovacej lišty nepomohla. Vyčistená elektronická klapka a hadice okolo. Inak jazdí dobre, bežná jazda aj po diaľnici je OK. Diagnostika nehlási žiadnu chybu. hodnoty livedata sú na pohľad normálne. Zistil som, že keď do sania počas toho bláznenia otáčok opatrne vstrekujem štartovací sprej, tak otáčky dole neklesajú a tú minútu ide kľudnejšie. [ Upraveno Monday 12 October 2015 - 16:04:45 ] | ||
| |||
henry_sk |
| ||
Uživatel #5000 Registrován: Saturday 11 July 2015 - 15:26:16Příspěvků: 7 | pridavam Livedata priebehy studeneho a tepleho startu červená - % otvorenia škrtiacej klapky žltá - otáčky motora modrá - prietok vzduchu váhou zelená - čas otvorenia vstrekov - dávkovanie paliva [ Upraveno Monday 12 October 2015 - 23:44:47 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Z jakého programu jsou prosím tyhle grafy? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |