Autor
|
Příspěvek
|
wisastar | Tuesday 26 March 2013 - 18:37:37 | | |
| |
|
wisastar | Wednesday 27 March 2013 - 08:33:09 | | |
Jeste dotaz k vaze vzduchu... porad to ukazuje 3 kg za hodinu. I kdyz motor vytocim do plnejch... Takze je asi taky spatna co? |
| |
|
WISAStar | Friday 29 March 2013 - 15:13:35 | | |
Takze lambdy... 1.1 je prava strana regulacni pred katem, 1.2 je prava strana kontrolni za katem, 2.1 je leva strana regulacni pred katem, 2.2 je leva strana kontrolni za katem.
Zajimavy je ze i kdyz je odpojim, na diagnostice porad skace nejaky napeti v mV a prepina se porad ACTIVE a INACTIVE....
Odesla mi lambda 1.2 ktera je pouze kontrolni tak snad to nema na rizeni vliv. Kontrolka ale sviti. Dal je v chybach napsana vaha ktera stale ukazuje 2-3 kg/h. |
| |
|
WISAStar | Friday 29 March 2013 - 15:25:03 | | |
Jeste by me zajimalo cim se lisi v katalogu lambdy pred a za katem? Je to pouze delkou kabelu? |
| |
|
FastArrow | Friday 31 May 2013 - 23:41:49 | | |
Čauec.. ty máš 2,6 omu? Kupoval jsem od tebe kdysi AT v Mělníku jestli pamatuješ . Taky jsi měl 2,5TD.
Taky jsem si koupil OPCOM a zajímalo by mě kolik má ukazovat váha? Kde bych našel ty údaje? Mně váha ukazuje 10 kg/h 1,27V - volnoběh- 92st. |
| |
|
FastArrow | Saturday 01 June 2013 - 23:48:23 | | |
Přikládám moje hodnoty na volnoběh: pozná z toho někdo jestli je váha ok? Kolik má ukazovat na volnoběh? viz SCREEN
[ Upraveno Saturday 01 June 2013 - 23:51:19 ] |
| |
|
Tomek | Tuesday 12 March 2019 - 18:51:46 | | |
Ahoj všem, přidám dotaz k tématu,nebo respektive můj problém. Rozsvítil se mi check engine s chybou 0155,což by měla být regulační lambáda na straně řidiče(první sonda před katem). Sondu sem tedy vyměnil, resetoval jednotku a zdálo se vyřešeno, ovšem po cca 10 kilometrech se check engine rozsvítil znovu se stejným kodem a stejnými příznaky jako před výměnou. Napadá někoho po čem se dále pídit? Díky moc
Toyota Supra mkIII Opel Omega B FL |
| |
|
walto | Wednesday 10 April 2019 - 21:38:57 | | |
kedysi som to tiez riesil: na zaciatku na chvilu pomohlo prislusnu lambda sondu vycistit, po nejakych km sa ale chyba znovu objavila, potom sa mi prepalili katy na bokoch (cumel som jak puk), v tej dobe mal motor cca 200 tis a bral cca 1 l 10W 40 na 1000 km, tak som hladal dalej a zistil som, ze je chyba vo vyzlecenych guferkach na par ventiloch. nasledovala vymena guferiek, oboch katalyzatorov a stav dnes? 381 tis km, spotreba oleja do 0,5 l/10 tis km a Ek pri cca 378 tis km - vsetky lambdy ok, vsetky exhalaty hlboko pod povolenym maximom = technik na STK neveril. mnoho stastnych km prajem!!! |
| |
|
|