• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Opel Vectra 1.6i 16V - drát k čidlu teploty (oxodace)
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Dan
Thursday 08 May 2014 - 14:26:37 Citovat
Host
Dobrý den všem,

bohužel, nikde jsem nenašel odpověď k mému dotazu, a tak zakládám nové vlákno.

Auto mi po zahřátí na provozní teplotu cuká, a tak jsem byl nucen vše zkontrolovat.
Po chvíli hledání jsem přišel na zoxidovaný drát, který je jasně přerušený (je ve svazku dalších drátů, který vede nad chladičem), ovšem dle mého vede kamsi do nějakého čidla, které je na chladiči, jenže jsou tam dvě. Může mi tedy prosím někdo vysvětlit, k čemu tam ty čidla jsou? Jedno je zřejmě pro spuštění ventilátoru chlazení, ale u toho druhého si nedokážu vysvětlit, jakou tam má funkci. Jinak jsem už drátek napojil jiným...

Děkuji předem za vaše drahocenné odpovědi.
Anonymní
Thursday 08 May 2014 - 14:30:22 Citovat
Host
Jen ještě dodám, že obě čidla jsou zboku nadsebou po levé straně chladiče ...
Colommbo
Thursday 08 May 2014 - 21:37:43 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Odkaz ...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Anonymní
Friday 09 May 2014 - 07:23:16 Citovat
Host
Jee, díky moc. Já to teda nikde nemohl najít...

A pak ještě jedna maličkost - vím, že je toho tady o cukání hodně, ale ohledně mého problému jsem opět nic nenašel. Po zahřátí na provozní teplotu (82 - 95 stupňů) auto začne při akceleraci cukat, hlavně třeba při zařazení dvojky nebo trojky a následném puštění spojky + přidání plynu auto dost zacuká v rozmezí otáček 1000 - 2000. Vše vyčištěno, zkontrolováno, a už jsem bezradný. Svíčky a různý filtry jsou nedávno měněny. Kontrolka motoru nic nehlásí...
Stepo
Sunday 11 May 2014 - 15:14:51 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
To mi prijde jako selhani zapalovani. Nevim, jestli ma Tvuj vuz zapalovaci kabely nebo moduly, ale prover, jestli neprobiji. Svice, pokud mas spravny typ, zkontroluj znovu a nastav na vsech stejny odtrh ( byva 0,7-0,9 podle auta ). Cim mensi, tim nizsi narok na zapalovaci trafo a kabelaz.
Mne se osvedcilo nechat motor bezet v noci s otevrenou kapotou - pripadne svody na VN kabelech jsou za tmy videt.
Ve vyjimecnych pripadech svice selhavaji pri zmene teploty a provoznich podminek motoru - proto by mely byt instalovany ty, co tam patri, pripadne v lepsi kvalite ( iridium )
Dan
Tuesday 13 May 2014 - 21:56:38 Citovat
Host
Je to nějaký divný. Včera jsem pro jistotu čistil škrtící klapku a o dost se to zlepšilo, ale stejnak - když jedu do kopce na dvojku, otáčky přes 2000, tak nic, pak zařadím trojku a otáčky cca 1500, plyn dám skoro na podlahu (do kopce je to na chvíli nutné než se motor vytočí) a auto prostě párkrát cukne, jinak pak už ne, když otáčky přesáhnou cca 2000.

Přišel jsem ale na jednu věc - nedávno jsem totiž vyřazoval tu nádobku s aktiv. uhlím, jelikož neustále ucpávala systém odvětrání. Ty hadičky pod blatníkem jsem propojil do sebe a od tý doby musím mít povolené víčko od nádrže, jelikož to jinak šíleně tlakuje. Myslíte, že by si to díky tomu povolenému víčku mohlo někde přisávat vzduch? Nevím, jestli to neškodí třeba pal. čerpadlu.
Každopádně jsem ještě nekontroloval, zda se uhlí nedostalo i do sání skrz ten elektromag. filtr odsávání u motoru. Je to možné? Hadička co vede od sání do toho el. filtru je stejnak nějaká popraskaná, ale netuším, zda to může mít nějaký vliv na chod motoru - třeba si to tou hadičkou přisává falešný vzduch?

Díky moc, vážím si každé rady

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2536 sec,0.2068 z toho dotazů.