Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
VeCe 3.2 GTS |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | No, když to netáhne, pak V6 pozbývá smyslu, že těmi úpravami by se spotřeba nijak změnit neměla, spíš by měla klesnout. Ono totiž když máš při akceleraci o něco řidší směs, mnohem hůř to táhne a akceleruješ mnohem dýl, přitom paliva tam jde třeba 95% toho co tam jít má. | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | byl sem s tim u Fedor auto v prostějově prej odborníci na Tartarini tady v okolí a napichly to a všechno v cajku. akorat to kdysi přepínalo při akceleraci na benal ale to se pak srovnalo samo. Mě ten motor vyhovuje vic než uječeny 4 val. | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | v patek sem tam dal socialni rozměr gum 195/65 R15 a je to jak jine auto. Musím davat pozor při rozjezdu abych je nepopravil. Na 225/45 R17 to ani hrabat nechtělo. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Já už si taky zvykl na V6. Líbí se mi, že to slušně táhne už od dvou tisíc, akorát mi připadá, že mi nepřepínají klapky v sání, jsou pořád otevřený, na volnoběh i při zvýšených ot. Ten elektroventil cvaká, když do něj pustím 12V, při běžícím motoru však do něj jde jen kolem 10V a to se ani nehne. Tak nevím, musím mrknout na schémata na tom TISu. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | MV6 umi jet kombinovane pod 12l LPG, pokud se s tim jezdi normalne. Dneska jsem to vynuloval na dalnici a trasu OV-Brno udelala za 7,9 ( udaj PP a rychlostni limity 130 OV-OL, 100 OL-VY, 120 VY-BR ) Presna spotreba bude, az to dotankuju, mam 43l LPG, momentalne najeto cca 360km a stale neni prazdno. Svicky mam Brisk Silver, po snizeni odtrhu na 0,6 ( diky Jiriku ! ) dokonce pali i v zatezi pod plnym plynem. Faktem je, ze vydrzi prd, takze max. 10000km a ven s nima. Jinak kdyz si s tim clovek pohraje, opravdu se LPG da nastavit tak, aby jelo stejne jako na benal, jen u toho clovek stravi mladi najizdenim map podle udaju z lambd..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Abys nemusel strávit mládí najížděním map, byl vyvinut pomocník: pro Stag plus a výš je to ISA2, pro G4 je to "MOSA". Napovím velké tajemství úspěchu: postupuji po 500 otáčkách a v každých otáčkách pomalu zvyšuji zatížení a zároveň brzdím, aby se to načetlo celý rychle a nestoupaly otáčky. Jde to jenom u manuálů a nejlépe na čtyřku, aby to brzdy vydržely samozřejmá podmínka je, že máš nejdřív zvládnutý plný výkon a základní seřízení. Ty Brisky když mají 0,6mm vydržej déle, než se to zvětší na 0,8, pak to už vynechává. Myslím, že by to mohlo dát i 25tis. km, ale liší se to motor od motoru, v tom Z32SE mi nefungovaly vůbec a to jsem dal taky 0,6. Nevím, nerozumím tomu. Možná to bylo tím, že jsem dal ty co tam mají být podle tabulky: DR17YS, pravděpodobně jsou použitelné jen DR14 nebo DR15YS, ty vždycky fungovaly. Ale odmítám rozdělávat celé sání jen kvůli tomu abych to vyzkoušel __; Taky by mě zajímalo, jak to má správně ovládat ty klapky v sání, je to dost specifický motor, v Omeze je to úplně jinak. Tady jsou klapky, které zavírají a otvírají krátké kanály. Nevím, jestli má ten el. magn. ventil reagovat i na 10V, což je při volnoběhu a zvýšených točkách, nebo to jednotka dělá tak schválně? Prostě je to pořád otevřený. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | to ja jsem u V6 u omegy ty klapky vyhazel a je klid:D Gumidek83: to mas neco asi spatne me ta moje uboha(cti 2 valce spatna komprese) 2.5V6 trha i 225/17 8j sirka:) ale taky bych rad plyn az ho nekde rozumne sezenu a hlavne Jirik je kouzelnik jak tak ctu:) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | Nevim co je špatně. Na benzin je to jine auto ale zase na benzin tomu nedevam ceres. A do toho lpg se mi moc nechce vrtat ta spotřeba mi vyhovuje i když trochu poladit by to chtělo. Motor olej nebere akorat trochu klepou štely ale to je asi u oplu normal(dělaj to skoro všechny co znam) tlaky ma dobre. kdybych věděl kdo rozumý lpg od Tartarini tak bych to nechal šeřídit. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Teď předělávám na LPG jednu Omču 2.5 v Irmscheru, dělá se to hezky. Dám vědět, jak to frčí. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak jsem ten elektroventil napojil na voltmetr a projížděl to. Výsledek: funguje. Na ty dlouhý kanály to sepne tak od dvou a půl tisíc při velkým zatížení. Pak od zhruba 4800 to zase rozepne na krátký kanály. Při nižším zatížení a volnoběhu to jede pořád na krátký kanály, což je zajímavé. Takže tohle je částečně to tajemství neutuchajícího zátahu od čtyř tisíc až do omezovače. Táhne to fakt skvěle, nejel jsem v jinym Opelu, kterej by takhle jel. Musím zapracovat ještě na té spotřebě, ve městě se nedostanu pod 14,5 plynu. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |