• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
lpg
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
karel
Tuesday 14 August 2012 - 17:25:58 Citovat
Host
Hezký den.Obracím se na Vás s prosbou.Koupil jsem zafiru s pohonem na lpg. Plynovy system je Italsky lanzarento. Dotankoval jsem tak cca 15 litru plynu a při spuštění plynu ujedu vždy kousek cca 1km a pak se ozve zvukový signál a musím přepnout zpět na benzín.Byl jsem na kontrole v lpg servise a tam bylo vše v pořádku což nechápu.Ráno když vyjedu a posléze přepnu na plyn tak se objeví na displeji ten emisní pístek. po přepnutí na benzín pak zmizí.Nevím si rady a moc prosím o radu. Děkuji.
Jiřik
Wednesday 22 August 2012 - 14:54:16 Citovat
Host
Karle, asi myslíš Landi Renzo Omegas? Italové mají sekvenční systémy dost propracované, takže bych to tipoval na ucpaný filtr kapalné fáze. (plynný filtr asi bude měněný, viď?)

Legende, byl to u té žluté Vectry dle mých doměnek taky filtr? Nebo jsem tam něco opravdu pohnojil? Pan A.P. byl úplně nepříčetnej...
karel
Wednesday 22 August 2012 - 17:42:13 Citovat
Host
Dekuji za odpoved. Abych rekl pravdu tak jsem nemenil ani jeden filtr,auto mam sotva 3 tydny. A musim rict,ze je to zajimavy napad ktery skutecne
udelam. Vymenim oba filtry a dam ti vedet jak jsem dopadl. Jeste jednou dekuji.
JardaB
Wednesday 22 August 2012 - 20:58:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Taky byva problem s pojistnym ventilem na nadrzi (soucasti toho multifunkcniho ventilu na nadrzi), ucpava se bordelem a pak zavira pri normalnim prutoku. Cely ventil by mel by zamenny pro ruzne systemy a stoji asi 2 litry, ale melo by stacit vycistit ventil a hlavne nadrz, na trubku v nadrzi dat nove sitko. Stalo se mi to uz u 2 aut a u dalsich 3 jsem to diagnostikoval. Nebo jestli nezamrza reduktor, ze by tam sla spatne voda. Filtry se az tak moc myslim neucpou, ze by to nejelo vubec, mozna to ma vliv pri max. vykonu.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Thursday 23 August 2012 - 09:08:31 Citovat
Host
Ke mně jezdí lidi s ucpanýma filtrama dost často. Jasně, pokud by to nepomohlo musí se jít po vedení dál, ale to bych se radši snažil to nějak napojit na notebook (sehnat face může být problém), nebo alespoň lambdu na voltmetr.
Legend
Friday 24 August 2012 - 09:00:20 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jiřík: Ještě ani přesně nevím, čím to bylo, pak A.P. mi vyprávěl, že byl trochu nespokojenej, to je fakt Zatím jsem se v tom hrabal tak 2 hodiny, ale pak jsem řešil jiný auta a měl jsem toho před odjezdem do Chorvatska hrozně moc.

Kontroloval jsem filtr kapalné fáze a ten byl v pořádku, skoro žádnej bordel v něm nebyl. Zkoušel dělat i autokalibraci a jak jsme to projížděli po dálnici, tak to vždycky kolem 140 při přidání plynu cukne. Tys tam neměnil nic jiné, než vstřikovací lištu?

[ Upraveno Friday 24 August 2012 - 09:04:09 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Sunday 26 August 2012 - 18:46:17 Citovat
Host
Namontoval jsem tam navíc ten toroid, je to téčkama normálně připojené do okruhu Cu trubek, úplně stejně, jako na té druhé Vectře. Vyměnil jsem jen tu lištu, protože tu se žlutými cívkami jsem tam viděl už dlouho, tak jsem tam dal skoro novou. A nový filtr plynné fáze, nic víc. Je zvláštní, že když jsme to zkalibrovali a doladili, tak to jezdilo normálně a až po dvou dnech to začlo zas cukat. Z toho jsem usoudil na ten kap. filtr. Jediná možnost teda je, že někde bude přiskříplá trubka z nádrží do reduktoru ( ničeho jsem si nevšiml, ale možné je asi úplně všechno). Zkus to zkalibrovat na základní tlak kolem 1,40 Baru, aby byl počáteční "množnik" kolem jedné (navzdory hláškám o velkých tryskách) a mělo by to jezdit líp. Omlouvám se, byl to poslední dvounádržový systém, co jsem montoval. Dělal jsem to přes deset hodin a pak takový propadák. Zřejmě bude lepší starý trubky vždycky vyměnit, kdoví co se tam montáží těch téček skříplo nebo uvolnilo.
Jiřik
Sunday 02 September 2012 - 19:57:28 Citovat
Host
Legende dej vědět, jak to dopadlo. Jinak mám skvělé zkušenosti s laděním 3D mapy ve zvukové autoadaptaci ISA2. Kdo by chtěl vyladit své LPG Stag 300+ a vyšší.Je to v podstatě stejně, jako s OBD adaptací (nebo jako u Tartarini, Prins VSi, Vialle)
napište mi: Email Odkaz
udělám, nebo poradím jak.
Legende, doufám, žes už takto aktualizoval Stag ve své S500 _;
Legend
Tuesday 04 September 2012 - 23:38:26 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jiřík: Na S500 mám nejmíň času ze všech aut, takže si ani pořádně nepamatuju, co mám za systém, mám pocit že Stag 300-8 Plus. Jen mi přijde že to nějaký líný od nižších otáček, prostě když se chci rychle rozjet na plnej plyn, tak to ani nemá pořádně snahu hrabat a pořádně to zrychluje až tak od 40 až 50 km/h, může to být třeba i dlouhým zpřevodováním, na jedničku to jede na 6500 otáček cca 75 km/h takže kolem 40 km/h to má tak 3500 otáček a nedají se od toho asi čekat divy. Z tohodle důvodu bych nejradši přešel na nějaký V8 kompressor nebo biturbo, aby to mělo příznivější průběh krouťáku a opravdu to jelo okamžitě a nemuselo se to pořád točit. Máš doporučení, jak zajistit, aby to od nižších otáček táhlo líp? Třeba je to přechlastaný, tak menší trysky?
žlutá vectra - ani se nedivím, že jsi dělal naposled systém se 2 nádržema, mě se do toho nechtělo vůbec hned jak jsem to dozvěděl, takovýhle práce jsou ze všeho nejhorší. Budu doufat, že ten plyn nějak seřídím, na zmáčklý trubky se mi to nezdá, to by klesal tlak LPG a přepínalo by se to při větší zátěži.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Wednesday 05 September 2012 - 09:18:05 Citovat
Host
Předpokládám, že ta S500 na benzín jde ve zmíněném režimu líp. Trysky bych nechal původní, i ty starší Magicy uměj hodně krátký časy. Máš mulťák taky v průměru 8mm? Doufám že jo, protože i tak má s výkonem přes 300 koní trubka Cu 8mm co dělat. Ideální by byla 8mm hadice, která má vyšší průtok, ale to asi dělat zatím nebudeš, viď?
Stáhni si Gas Synchro 9.0.0.7 a až to připojíš, zeptá se Tě to na aktualizaci, tu provedeš se zachováním původních dat. Seřiď základní tlak a pak stiskni "autoadaptace" a otevře se Ti okno ISA2. Pak najíždíš mapu benzínu (je potřeba trochu benzínu, trvá to tak 30-40 minut a sleduješ, jak se 3D pole plní v okně "stav naplnění mapy").
Pak to samé v plynu a pak přijde to hlavní- projdeš si zvuky a asistent autoadaptace Ti pípá a podle toho jedeš. Tím se to perfektně srovná, výsledky jsou v poli "korekce otáček" a jede to opravdu úplně stejně, jako na benzín (možná ještě líp). Dej vědět, jak to šlo

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1933 sec,0.1517 z toho dotazů.