• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Vectra C Combi 2.2 DTi - zhasínání motoru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
host
Wednesday 23 May 2012 - 09:37:05 Citovat
Host
Dobrý den,
jsem vlastníkem Opel Vectra C kombi s motorem 2.2 DTI r.v. 2003. Mám problém s motorem. Při běžném provozu motor vypne. Zatím se to stalo celkem 3x v posledních 2 týdnech. Nepadá do nouzového režimu. Rozsvítí se kontrolka autíčka s klíčkem. Po nějaké době, asi do 5 minut opět nastartuje a jede dál. Chybové hlášení zmizí. Byla diagnostikována závada č. P0638- záporná odchylka v regulačním obvodu škrtící klapky a vysoký přík. obv. čidla el. ovládání škrtící klapky. Nabídka servisu byla výměna dílu škrtící klapky asi za 12.000 Kč nebo vyšištění. Zatím jsem kývl na čištění.
Prosím o radu. Děkuji
Alzafir
Monday 28 May 2012 - 09:26:54 Citovat
Host
Tohle už jsem zažil, způsoboval to solenoid ovládání škrtící klapky. Zkus odpojit podtlakovou hadičku ze solenoidu klapky ( vstup i výstup), zacpi ji něčím, ať se neztrácí podtlak, sám uvidíš, čím to je.
Ale sama klapka se dá otestovat diagnostikou. A protože je to jen mechanická klapka, není se na ní co porouchat.
Chyba sama o sobě se jeví tak, že solenoid náhodně pošle podtlak na zavření nebo přivření klapky, omezí se tím přívod vzduchu pro motor, proto to někdy jen třeba zakašle, když se klapka zavře úplně, motor zdechne. Na krytu sání je snímač natočení klapky, ten tuto výchylku zaznamená. Jenže je to výchylka během běžícího motoru a to je problém, jednotka toto jako chybu vyhodnotí.
Takže sání vyčistit, to ano, ale neměnit!!!
host
Monday 28 May 2012 - 13:51:20 Citovat
Host
Na čištění sání už jsem byl dne 23.05.2012. Stálo mě to dalších 2000,- Kč bez výrazného úspěchu. Byla diagnostikována závada č. P0638 - vysoký přík. obvodu čidla el. ovládání štrtící klapky (jako poprvé). Provedena demontáž a vyčištění škrtící klapky, EGR ventilu, snímače natočení škrtící klapky a snímače sacího potrubí, kontrola el. instalace motoru, kontrola podtlaku, odzkoušení (dle protokolu). Opakování závady se projevuje stále častěji (6x během 12 km), včera už jsem neujel ani 1 km bez toho, aby se motor nezastavil. Zatím vždy nastartuje, ale jinak nic. Subjektivně se zdá chod motoru pružnější a měkčí, ale to je vše. Cena náhradního dílu byla upřesněna na 14700,- Kč s tím, že se jedná o jeden díl a není možné klapku nebo el. regulaci měnit samostatně. S ohledem na dnešní dopolední odpověď nevím co dál. Prosím o radu.
Alzafir
Tuesday 29 May 2012 - 21:09:37 Citovat
Host
No rada už proběhla, odpojit podtlak na škrtící klapku. To znamená v nejjednoduším případě vytáhnout hadičku podtlakového ovladače škrtící klapky a tu hadičku zacpat. Třeba smršťovací bužírkou a zatavit. Musí to být těsné, aby neutíkal podtlak.
No a jezdit. Za těch 14tisíc, to je počítám celý kryt sání, tam ale chyba není.
Odkud jsi?
Colommbo
Tuesday 29 May 2012 - 22:04:32 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Omlouvám se za off topic, ale když jsme měli s mým mekánikem před časem podezření na kompletně vadnou elektronickou škrtící klapku u mojí Omegy Y26SE a pídili jsme se po nové, dopídili jsme se až k ceně cca 16,5k... ?:!: Nakonec se ukázalo, že to byla "jen" vadná váha vzduchu za bratru nějakých 5k _;

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
host
Tuesday 29 May 2012 - 22:52:16 Citovat
Host
Jsem z Klatov.
Alzafir
Wednesday 30 May 2012 - 08:54:29 Citovat
Host
Tak to je z ruky. Nahoď tu email, já ti pošlu foto, co asi tak a kde udělat.
host
Thursday 31 May 2012 - 09:14:56 Citovat
Host
Posílám e-mail: Email
Host
Wednesday 20 June 2012 - 08:20:48 Citovat
Host
Zdravím mě se stává něco podobného mám Vectru C 2.2 DTI . Jde o to že z ničeho neci se mi objeví kontrolka autíčko s klíčem a auto úplně ztratí víkon jako by se hodilo do nouzového režimu. někdy to samo po minutě zmizí a vše je v pořádku a někdy musím auto chcípnout a znova nastartovat. Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ?
Martas
Wednesday 20 June 2012 - 08:26:34 Citovat
Host
Host napsal ...

Na diagnostice mi to hlásilo nedostatečný průtok výfukových plynů. Proto jsme vyčistili celé sání motoru ale bohužel se nic nezměnilo. Nevíte někdo co stím může být ?


Nechtelo by to misto sani spis zkontrolovat vyfuk a EGR ?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.5886 sec,0.5354 z toho dotazů.