Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Utěsňovač chladiče - ano či ne? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Zdarec, vypadá to že mi teče chladič...po zahřátí a natlakování systému to prostě začne někudy chcát, pod autem kaluž a je to hned vpředu. Můj dotaz zní: máte někdo zkušenosti s něčím takovým? Odkaz nebo Odkaz Já jsem nikdy žádný přísady ať už do kapalin, paliv či maziv nepoužíval, tak k tomu nemám důvěru, ale kdosi mi říkal, že něco podobnýho aplikoval, chladič přestal téct a vydrželo to tak asi 10 let... Díky za rady. Kecy o značce vozu budou nekompromisně mazány (ner! [ Upraveno Monday 14 November 2011 - 13:55:20 ] Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Zkušenosti s tím mám takové že to při drobné netěsnosti docela funguje (pokud teda neteče hadice nebo vodní pumpa na to to nefunguje)ale dost lidí mi pak říkalo že jim po aplikaci drobátko mín topí topení a mají nepatrně vižší teplotu v létě.Což zřejmě znamená že to drobátko zas... chladící okruh.Ono to má správně fungovat tak že to koluje s chladící kapalinou a při určité teplotě když to přijde v prasklině do kontaktu se vzduchem tak to zkrystalizuje,ale podle mě problém bude že drobátko vzduchu koluje i z chladící kapalinou a krystalizuje to i v chladiči a topení čímž to sníží průtok a zhorší chlazení a topení.Když to tam naleješ není cesta spátky zkrystalizovaná hmota se nedá ničím rozpustit.Já bych to osobně do svého nedával radši bych našel netěsnost a opravil. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Já mám takový sypký prášek, to se vmíchá do vody, nebo Fridexu a naleje se to do nádobky. Jsou to takové malé destičky, které tím jak kapalina prolíná ven vlezou do spáry a ucpou ji tím, že se přilepí k lomu a k sobě. To by nemuselo nijak zanést chladič. Dával jsem to do Kawy ZXR, když jsem měl vlasovou prasklinu v hlavě a pomohlo to. Ale na nějakou louži pod motorem to nebude, stejně jako na prasklý válec. Už mě ty prasklé bloky štvou!! ( člověk chce na kšeft sehnat dobrej motor C20XE a všechno to má prasklý válce, hlavně že všude píšou hlavy,hlavy. Ještě jsem neviděl tenhle motor s prasklou hlavou, ale už tři s prasklým blokem) | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | No asi to vyřeším novým chladičem (pokud to teda bude on). Cena je do 2500,-, to zase není taková darda. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Lepší novej chladič, navíc když není moc drahej. Ty utěsňovače někdy pomůžou, ale časem se prasklina stejně zhorší a výměna by byla nutná tak jako tak, aspoň je s tím míň práce vyměnit chladič hned.. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||