Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nesvitící kontrolka klimatizace |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Ahoj všem na toto jsem nenašel odpověď. Mám už zase astřičku G Z16XE 2003 a má klimu, ale na palubce se nic nerozsvítí ani při zap.klíčku. Je toto možné, nebo to je prasklá kontrolka? Nastartuji pustím studený vzduch po chvili přepnu na teplý a pustím klimu na st. 3. Autí se odmrazuje. Poradte mi prosím, jestli to není pojistka nebo je to jen kontrolka prasklá a jak poznám ted v zimně, že klima funguje dobře... miki Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ted v zime to nepoznas nijak protoze klima pod +4 stupne nefunguje ... navic kontrolka je v tlacitku a ne na palubce. To ze klima bezi je celkem slyset. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Marťas: ale když by dal vnitřní okruh a k tomu ofuk na čelní sklo, tak se spustí vždycky, ne? Aspoň tak mi to tvrdil Freez... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | mates napsal ... Marťas: ale když by dal vnitřní okruh a k tomu ofuk na čelní sklo, tak se spustí vždycky, ne? Aspoň tak mi to tvrdil Freez... Malicko si to pomotal .... Pokud se snazis zapnout vnitrni cirkulaci a nastavis ofuk celniho skla tak se to hned zase vypne resp. se to ani nezapne (neumi to zaroven foukat a sat jednou dirou). S klimou to nijak nesouvisi to jsou dve nezavisly komponenty, ale i kdyby souviselo stejne se pod ty 4 stupne klimakompresor nesepne. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | pod 4 stupně to nikdy nepůjde sepnou protože použité chladivo R134a má tlak závislí na teplotě čož znamená že při takovéto teplotě je tlak pod 2 bary a okruh se tváří jako by byl prázdný a čidlo tlaku nedovolí sepnout spojku kompresoru.Doporučuje se několkrát za zimu zaject do teplé garáže a po prohřátí sepnout na pár minut klimu aby olej co je v okruhu promazal kompresor.Vnitřní okruh vám nepomůže protože chladivo je v trubkách a chladiči a vše je jak známo venku u motoru.U každého typu vozidla je možno spustit klimu při jiné teplotě protože má jinak nastavené tlakové čidlo. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Děkuji, jestli tomu rozumím na přístrojovce není žádná kontrolka na klimu nabo chlazení. Je to jen v tom tlačítku? A jak poznám že klima zlobí? Ted jsem jel do práce a běžela klima (autí víc hučelo ) a párkrát sepnul i vetrák jen na 3 vteřiny. miki Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Ještě jedna otázka astry G od 11/2003 měli všechny nebo jen nějaké kontrolku chlazení v přístrojovce (obrázek chladiče s hvězdičkou) A když není? Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||