Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Check oil level |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
klubo |
| ||
Host | a hlavně jak nejjednoduąejc...mě pak doąlo ľe to měn na nájezdech a ato bylo z kopce jako sviň a olej byl steklej dozadu...von je to asi docela jouda...ted mi tvrdí ľe to nevadí ľe to stejně ľere olej a ľe katu to neublíľí protoľe i tak to ľere olej... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No, rozhodně bych neąel nad měrku. Ta maximální hladina tam není jen tak pro srandu. Pokud je tam víc, tak to dole sniľuje celkový objem. Je sice pravda, ľe dva písty jdou dolů a dva nahoru a ľe by se rázy měly vyrovnat, ale proč pak po otevření nalévacího otvoru to jím stříká ven hlavně v důsledku pumpáľe a to přesně v rytmu pohybu pístů? A proč je tedy současně s tím i víko ventilové hlavy trvale napojeno na sání - aby se celý prostor pod klikou a nad vtl netlakoval. Sníľení o jeden litr, tím ľe je tam oleje víc, je vyrovnávací objem pod písty a nad vačkou naruąen. Také to určitě vadí guferům na klice - můľou se vyrazit. Já jednou přebytek oleje odčerpával přes trubici měrky - slabąí hadičkou a přes zubové čerpadlo ze starého ostřikovače. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | 2Yper, souhlas vic oleje to je na houby na to velky pozor. Klubo od toho mechanika radsi pryc, mne se zase stalo, ze mi tam dal oleje min, nez 5.5 litru. Zda se mi dobry napad ten Ypera o tom, ze vypustit a nalit 5.5 litru. Ja uvazuju o tom, ze se naucim menit olej sam a budu mit 100% jistotu o tom co tam davam a kolik toho davam. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Rutus: jj, nebo mít servismana u kterého při určitých opravách chceą za kaľdou cenu být a který to prostě umoľňuje. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | no já sem ve sklepě naąel takovou tu velkou injekční stříkačku s hadičkou na 150ml tak to z toho odpoledne vycucnu, bo nemam garáľ a před barákem se mi vypouątět olej nechce bo ani nemam do čeho a jeątě tam je ten ąílenej dekl co jde otevřít jenom na díře nebo na zvedáku.....a příątě si to vyměnim sám u známýho v garáľi! | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | jeątě mě zajímá jestli ten olej můľu dát do PET flaąky od sodovky...jestli se nějak nerozpustí nebo co...chci to pouľít na dolejvání oleje... | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | 2Klubo, ja sice garaz mam ale jsem levej az hruza. Takze na ten olej bych potreboval jen poradny skoleni, jinak to tutove poseru. Vzdycky potom kdyz neco udelam mi zbydou nejaky srouby a urcite by mezi nima byl i ten vypustni v tomhle pripade. Jo a dekl nemam, ten uz stacil nekdo ucorovat, takze o prekazku pro mne min... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 rutus + Klubo - já ten dekl taky nemám, ale asi se po něm poohlédnu - tedy pokud se na Vekiny dělal? Do PET lahve jsem to dal i já a vozil v kufru pro případ dolití, kteréľto se ale stejně nekonalo. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | určitě se ten dekl daval i na vectry ale jenom v dieslu nebo kdyľ si měl sadu pro ąpatné silnice.... | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | Yper, v Oplu stoji novy 15 hadru, starsi mi kdysi nabizeli za 3.5. On se pry vetsinou poskodi u bouracky a pak to rychloopravari vyhodi a my nasledne shanime... Klubo, bud rad, ze dekl mas. Neprostydne ti motor a je tam min mastneho slizu na motoru... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |