• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
VB r. 01 2,2DTI při 2000ot. padá do nouz.
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
kafebar
Sunday 01 August 2010 - 23:35:55 Citovat
Host
Zdravím,
čtením a hledáním na foru sem strávil asi 15 hodin což mi pomohlo zkusit pár věcí, ale už mi došli možnosti. Mám problém s V B r.v.01 2,2DTI Y22DTR a to takovy že jedu-li konstantní rychlosti kolem 100km/h na 5 stupeň což je kolem 2200ot/min a jedu i jen do mírného stoupaní tak během chvile spadne dou nouzáku a omezí výkon. Pokud podřadím a budu brzdit motorem nebo nechám vyřazeno tak za chvilku se vrátí do normálu a zase jede. Občas se to stane i na trojku do prudkého kopce ale musim se držet v rozmezí 2000-2500ot/min. Pokud jedu nad 120km/h což je přes 2500ot tak už se mi to nestane a jede bez problému furt.
Jinak
1. prošel sem podtlakové hadičky a dirku nenašel
2. vyndal a vičistil EGR
3. vyčistil podtlakové čidlo v sání
4. nakonec sem celé sání rozebral a vyčistil i se sacíma kanálkama a vyměnil těsnění
5. skontroloval a vestgate(bo jak se to píše) funguje
6. zkusil sem vyrobyt prstenec do vahy vzduchu
schrnutí: očista a prstenec zlepšili projev motoru, nicméně problém s padáním do nouze stále přetrvává. Přivítám jakoukoliv radu jak ji vyléčit. Předem díky za rady.

Jo jinak pocítač vypsal z paměti kritickou chybu motoru.
knight
Monday 02 August 2010 - 09:57:32 Citovat
Host
a EGR funguje, zkousel si ho tou podtklakovou hadickou otvirat ?
kafebar
Wednesday 11 August 2010 - 21:54:01 Citovat
Host
Tak dnešní zjištění z podkapoty.
Na radu jsem zkusil vyndat EGR a při podtlaku ten trn nebo co to je zajede a pak se vráti do původní pozice.
Vyndal sem hadičky a vyzkoušel injekčníma stříkackama a dírku nemaj.
Prohodil ty dva shodné selenoidy mezi sebou a beze změny.
A byl jsem dnes na diagnostice jinde a tam to napsalo chybu recilkulace výfukových plynů - nefunkční nebo nekompletní.

Prosím o další rady a nápady co zkusit nebo jak to opravit.
Díky moc
kafebar
Tuesday 17 August 2010 - 14:04:46 Citovat
Host
Nikoho nic nenapadá? Jo jinak když pdne do nouzáku je slišet hlasité ufouknutí turba.
Kafebar
Monday 23 August 2010 - 20:44:35 Citovat
Host
Ehm. Tak dneska sem se nastval a dal se do rozebrani turba. Po nekolika navztevach obchodu a postupneho si dokupovani vercajku sem ho rozebral. Bylo jen lehce zanesene trouchu drhlo o stenu a jinak oka. Tak sem ho obrousil namazal grafitem poskladal a narval zpet do auta.
A? A vysledek je takovej ze to stale pada do nouzaku a jedinej rozdil je ze ma plynulejsi tah.
Takze napada nekoho neco noveho? Privitam jakykoli napad. Me jaksi napady uz dosly. Omlouvam se ze pisu takhle ale jsem na mobilu.
kafebar
Sunday 29 August 2010 - 18:37:44 Citovat
Host
Tak už mám po problémech dnes po 100km na dálnici Vectra udělala b b b b zdechla a už sem ji nenatočil.
strelak
Sunday 29 August 2010 - 21:49:28 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
zdar,ještě možná podtlaková pumpa,
jinak,já tohle řeším opravdu hodně dlouho a bez výsledku,vyměnil jsem snad všechno ohledně podtlaku a nic.
před tím spadnutím do nouze to zakouřilo?
Yper
Monday 30 August 2010 - 12:46:21 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 kafebar:
píšeš, že ti to teď nejde vůbec natočit. Změnilo se to? Našli jste něco? Celkem mne to zajímá.
U dieselu není důvod, proč by to nemělo jít nastartovat, protože pokud vstřikovací čerpadlo dává, tak motor musí chytit ať se děje co se děje - a nebo bude i jen černě hulit z výfuku.
Takže několik věcí, na které bych chtěl odpovědět:
1 - povolit potrubí (jakékoliv) vedoucí od čerpadla ke vstřiku a točit startérem a zkontrolovat, zda z něj jde nafta.
2 - pokud z něj nafta nejde, tak čerpadlo nedostává informace z ŘJ auta a nebo dostává, ale v samotném čerpadle odešla elektronika (ten horší případ!) a nebo v něm odešel elektromagnetický ventil přípusti paliva.
Také se mohlo stát, že došlo k nasátí vzduchu v sacím potrubí z nádrže na čerpadlo. Startérem jen tak k nasátí pak nedojde a k proražení z čerpadla na trysky už pak vůbec ne! Na to pomáhá jen auto pomalu roztáhnout na 4°.
3 - ŘJ auta nedává povel elektronice čerpadlu proto, protože mohou být někde porušeny kabely a nebo se elektronika v čerpadle přehřála a spálila (nic neobvyklého u určitého druhu vstřikovacích čerpadel). Nebo odešel onen el.mag. ventil z důvodu mech. poruchy - myslím že jde vyměnit či opravit.
4 - ŘJ auta nedává povel elektronice čerpadla proto, protože sama odešla - stát se může, nic není nemožné a nebo že sama není napájena a bez ní se nespustí nic - snad jen airbag.
Při zapnutí klíčlu v zapalování se rozsvěcují určité kontrolky a mezi nimi je i oranžová kontrolka se symbolem motoru, která po nějaké chvíli zhasne. Pokud se nerozsvítí, tak ŘJ není napájena a nebo pokud se rozsvítí jen na velmi kratičkou dobu a pak okamžitě zhasne a nebo zabliká, tak je chyba v napájení jednotky (pojistky + kabely (jsou i v motorové části)) a nebo došlo k vymazání programu v ní a nebo je tam studený spoj na tištěném spoji v ní. Rozebrat, zkontrolovat a nechat si od zkušeného elektromechanika propájet součástky mikropájkou, která má regulaci teploty.
Také mohlo dojít k poruše čipu v ŘJ, který má v sobě nahraný samotný program.
Hezky to je o tomto mikročipu napsáno na slovenských stránkách "opelclubu" - výměna poškozené Eprom paměti.
5 - udělat kontrolu palivového potrubí z nádrže do palivového filtru, včetně jeho kontroly, a k čerpadlu. Udělat kontrolu přepadových hadiček od vstřiků a

a jedna rada na konec - pokud je vstřikovací čerpadlo zavzdušněné a nebo mu není nafta puštěna na sání z různých důvodů shora napsaných, tak startér točí s motorem o mnoho lehčeji a s jiným zvukem - ale chce to mít to ucho trénované, to přiznávám.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
kafebar
Thursday 09 September 2010 - 20:27:31 Citovat
Host
Tak mi dneska konečne vytahali stehy tak sem šel zkusit a výsledek je po tom co sem odmontoval jedno tlakový potrubý od vstřiku a skusil točit motorem tak to zacákalo celej motor naftou takže předpokládam že vše okolo nafty je oka. Stále nejde nastartovat jen točí je citit nespálena nafta a to je vše.
csala
Friday 10 September 2010 - 07:58:25 Citovat
Host
Ak je vadny Snimac polohy klukoveho hriadela, motor nejde natocit. Je to jediny snimac, kde riadiaca jednotka motora hodnoty z neho nedokaze nahradit. Tento Snimac polohy klukoveho hriadela sa nachadza v cerpadle. Diagnostika by mala vediet jeho chybu odhalit. Mne pri vypadku tohto snimaca rozsvietilo kontrolku motora az po cca 10 sekundovom nepretrzitom startovani. Motor Y22DTH. Tolko k nepojazdnemu autu.
K tomu padaniu do nudzaku - podobne sa sprava vadny Snimac otacok klukoveho hriadela. Je umiestneny v bloku motora, pod chladicom oleja. Po prehriati dava nespravny signal do riadiacej jednotky motora a vtedy si riadiaca jednotka motora berie nahradny signal zo Snimaca polohy klukoveho hriadela a motor spadne do nudzaku. Po ochladeni tento Snimac otacok funguje spravne, staci par °C.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1387 sec,0.1060 z toho dotazů.