Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vadný ventil výfukovych plynů? |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
opelka |
| ||
Host | prosím o radu,mam 1.4 tigřici 98 rok je to tak pul roku co se me občas rozsviti kontrolka na palubce(je to čtvereček s bleskem)když vyřadím a na neutrál přidam plyn tak zhasne.nasla jsem,ze je to mozna ventil cirkulace vyfukovych plynu ktery se zanasi karbonem,pousti mnoho plynu a dusi motor-ma to pry signalizovat kontrolka.nemate s tim nekdo zkusenost co s tim?muj opravar me rekl,ze kdyz je to oranzova kontrolka nemam to resit ale ja to resit chci!jinak jezdi v poho.poradte prosiiiim | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | ta oranžová kontrolka je kontrolka motoru a pokud svítí měla by se zaznamenat chyba .Tím pádem by se měla dát chyba vyčíst diagnostikou a nebo vyblikat(nevím jestli jde u toho roku ale asi ano a pokud píšu blbosti však on mě někdo z dalších členů opraví) Odkud jsi? | ||
| |||
opelka |
| ||
Host | jsem z Hlinska.kdyz ona ta kontrolka nesviti nikdy tak dlouho aby to stacil nekdo napichnout na diagnostiku a nejvic to dela kdyz se jede stalou rychlosti dejme tomu 90 a hodne dlouho,me uz prijde jako by se Tig nudil a kontrolkou daval najevo,ze chce pridat odkud jsi ty? | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | ja jsem kousek od Brna . Nevadí když už nesvítí a pokud se rozsvěcuje tak často tak ta chyba tam zaznamenaná bude. Může to dělat cokoliv třeba mě to takhle zlobilo když se utřepal drát od lambda sondy | ||
| |||
opelka |
| ||
Host | kez by to bylo jen utrepane,ani bych se nedivila,na tehle silnicich,mam sportovni podvozek a diry jsou opravdu citit !x! zkusim asi jineho opravare,kdyz ten muj nema zajem.nejhorsi je ,ze s Tigem ledas kde nevjedu na zvedak | ||
| |||
Oskar |
| ||
Host | podival bych se Ti na to ale ta dálka | ||
| |||
opelka |
| ||
Host | jsi hodnej,snad na to nekdo prijde,mam v zasobe jeste jednoho opravare.skoda,ze se s tebou neda spojit nejak normale,nez pres tuhle poradnu.mas taky tigrika?jakou barvicku? | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | opelka napsal ... jsem z Hlinska.kdyz ona ta kontrolka nesviti nikdy tak dlouho aby to stacil nekdo napichnout na diagnostiku a nejvic to dela kdyz se jede stalou rychlosti dejme tomu 90 a hodne dlouho,me uz prijde jako by se Tig nudil a kontrolkou daval najevo,ze chce pridat odkud jsi ty? pokud jedeš delší dobu stejnou rychlostí a rožne se kontrolka a pak zase zhasne, tak to bude čidlo na klice. Měl jsem to samé ale u mě se to zořlo když jsem jel delší dobu při 140 km/h. Po výměmě čidla už to nedělá _; Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | čidlo kliky na 99%,pak se to občas zaznamená jako ,,dočasná chyba,,.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | opelka napsal ... muj opravar me rekl,ze kdyz je to oranzova kontrolka nemam to resit Hmm ... to je "chytrý opravář". Rozhodně bych se to řešil a né že ne. Ta kontrolka se jmenuje MIL (Malfunction Indicator Lamp) - česky je to kontrolka závady. A může oznamovat jak nějakou prkotinu, tak i celkem vážnou závadu. To, co popisuješ, bych tipoval spíše na váznoucí EGR ventil - pokud ho ovšem v motoru máš namontovaný. V roce výroby 1998 můžeš mít v Tigře motor C14SEL anebo X14XE, ten druhý uvedený má EGR ventil, u toho prvého nevím. Zkus vyčíst paměť závad ECU, zda-li tam není nějaká závada uložena. Jestli není uložena, tak vyčisti EGR ventil. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |