Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pomoc s motorem |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 19 [20] 21 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rogusu |
| ||
Host | qpc.qpc napsal ... ciba napsal ... rogusu myslim ze odhlecenej setrvak klika a podobne veci nejsou k dennimu jezdeni do prace... přesně tak,protože ta setrvačná hmota tomu běžnému ježdění naopak pomáhá.. No vida, člověk se stále učí... Jak jsem psal, jsem těžký teoretik a vím jen to, co se dočtu... K setrváku jsem našel toliko infa, že je u Omegy tak těžký z důvodu snadnějšímu udržení nízkých volnoběžných otáček a tím splnění některých náročných limitů v pár zemích. A jelikož většinu mých cest tvoří placka, tak jsem si říkal že lehčí setrvák pomůže k snadnějšímu pošťouchnutí a těch pár kopečků co tu jsou že vytáhnu silou toho motoru Pakliže je to konina, rád se nechám poučit | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | nejdriv si precti zaklady veci na internetu je toho hafo a nezameruj se na omegu ale na motor a jeho soucasti celkove.../ja jsem rad ze mam ten box aspon neco se na omegu delalo za malo penez moc muziky...jinak se atmosfera moc delat neda protoze je to za A drahy a neumerny penezum a za B sezere te to... [ Upraveno Tuesday 21 June 2011 - 23:00:09 ] Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už jsme to tady omílali- lehkej setrvák= pouze rychlejší nárůst otáček na volnoběh, možná rozjezd na jedničku, to je vše. Daň- bude Ti to ještě víc cukat při volnoběhu. Odlehči tu krávu, jiná možnost není | ||
| |||
Rogusu |
| ||
Host | Tož rozumně odlehčit se to asi nedá, nebo netuším jak. Interiér rušit nemůžu, neb to občas stále slouží jako rodinné vozítko, ze stejného důvodu musí okna jezdit dolů a nahoru, musí to být schopno se vychladit, nesmí to ztratit na bezpečnosti, pohodlí apod. Až to bude vozítko jen na hraní, tak se rád pokusím dostat na hmotnost Fabie, ale teď je pro mne asi jediná cesta zmíněná Cibou - nejdřív dát auto do náležitého stavu a nejezdit s napůl rozsypaným marodem (a případné úpravy dělat jen v případě "když už je to rozložené"). Možná už to samo o sobě na nějakou chvilku postačí a nebudu pak už nic řešit. Nebo se do toho něco málo zainvestuje a zkusí se tomu pomoct. No a nebo se pořídí něco silnějšího, nejlépe obdařeného o další dva hrnečky... Ale to už jsou dlouhodobé plány Co se týče spotřeby, tu momentálně neřeším. Všechno má svou cenu a ten pocit z motoru (i v tomto stavu) za to krmení stojí. Kdybych chtěl šetřit na PHM, koupím si nějakýho chrochtu, sluchátka, knížku na čtení a budu "jezdit" za 4l nafty. Ale přijde mi to jako jíst sojové náhražky, když můžu mít o něco dražší steak. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | jasne ale ja mluvil treba o 20l na 100 nic vic:) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Rogusu |
| ||
Host | ciba napsal ... jasne ale ja mluvil treba o 20l na 100 nic vic:) Jo tyhle vidle )) Tak to jo, to je na 3.0 krapet hodně To musí muchlat nádrž, ne? | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | to vis a kdyz na to pak slapnes neni problem se kolikrat priblizit i k 25...ale to uz v tom musis mit kolem 500tis.:) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak mě Mercedes žere okolo 16 až 17 LPG a to jezdím víc po městě než mimo a předpisově rozhodně ne _; Spotřebu neřešim Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Rogusu |
| ||
Host | Tož za těch 500k bych docela rád viděl úpravy a výsledek ) Ale to mi stále přijde lepší tam rovnou frknout jiný motor, popř. koupit jiný auto. Ta spotřeba plynu je docela zajímací, máš to změřené s benzínem? Docela pokukuju po starších V8, či V12 v BMW, ale každý mne straší, že to už neuživím. Ale pokud Mercedes bere 17l LPG s automatem, tak počítám že by to zas tak hrozné být nemuselo... | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | proto se vetsinou upravujou uz oturbeny motory a tak ktery se delaj lip a za min penez...samo ze vyjde lip dat jinej motor a spis koupit jiny auto a stejnak se zacina brzdama a podvozkem a pak teprve motor..ze by omega nejak extra brzdila tedy... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 19 [20] 21 | |