Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Prohozeni klimatroniku benzin, nafta |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
wisastar |
| ||
Host | Mam dve omegy. Jedna je 2.5 V6 rok 1997 a 2.5 td rok 1995. V tom benziny je klimatronik a moje otazka je jestli pujde prehodit. Jde mi o to ze jedno je benzin a je novejsi a druhy nafta a starsi. Vim co to vse obnasi ale jde mi o to jestli pujde ten kabelovy svazek co se tahne az do motoru. Dale me zajima jestli pujdou vymenit jednotky centralu kvuli novejsi dalce. Konektory jsou jiny tak kam az by se to muselo menit. Dik za rady. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Celej svazek bych neměnil, ale jenom bych štípnul konektory a napojil samostatně kabely od klimatroniku, moc jin není. Do klimatroniku vedou dva velké konektory, ale jeden z nich se vymění i se systémem topení, takže jde o to ponapojovat jeden velký konektor a pak ten hliníkový ježek, který řídí větrák a to je daleko jednodušší než tahat svazek znovu až do motoru. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Host napsal ... Celej svazek bych neměnil, ale jenom bych štípnul konektory a napojil samostatně kabely od klimatroniku, moc jin není. Do klimatroniku vedou dva velké konektory, ale jeden z nich se vymění i se systémem topení, takže jde o to ponapojovat jeden velký konektor a pak ten hliníkový ježek, který řídí větrák a to je daleko jednodušší než tahat svazek znovu až do motoru. ted sem te nejak nepochopil. ty myslis ty dva konektory zezadu na ovladani klimatroniku.. ja budu ale menit komplet. V tom dieslu je manualni klima a ja tam chci dat tu digitalni | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To jsem byl já.. Myslel jsem to tak, že přehodíš všechno co je potřeba, celý to topení, a tak, nevim jak to nazvat. Akorát nebudeš tahat celou elektriku z druhýho auta, ale kabely od klimatroniku štípnout třeba jenom 20cm dlouhý a přívést tam normálně plus 12V, kostru, výstup na kompresor klimy a další vývody co jsou potřeba, není jich moc a podle schématu zapojení to už nebude problém. Samozřejmě bude muset u obou aut ven palubka a přehodit to komplet i s větrákem a celým tím velkým plastem na čem drží, ten je u klimatroniku spínaný elektronicky. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Legend napsal ... To jsem byl já.. Myslel jsem to tak, že přehodíš všechno co je potřeba, celý to topení, a tak, nevim jak to nazvat. Akorát nebudeš tahat celou elektriku z druhýho auta, ale kabely od klimatroniku štípnout třeba jenom 20cm dlouhý a přívést tam normálně plus 12V, kostru, výstup na kompresor klimy a další vývody co jsou potřeba, není jich moc a podle schématu zapojení to už nebude problém. Samozřejmě bude muset u obou aut ven palubka a přehodit to komplet i s větrákem a celým tím velkým plastem na čem drží, ten je u klimatroniku spínaný elektronicky. no me prave zajima kolik jde do toho celyho systemu kabelu z "venku" krome plusu, kostry, klimakompresoru... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle schémat je to 21 vývodů. Jde o celý černý konektor na ovládání klimatroniku, se žlutým se nic dělat nemusí, ten zůstane i s komplet svazkem na tom systému topení, který se přehodí v celku. [ Upraveno Thursday 16 December 2010 - 21:08:44 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | to je pekny.. tak to jen tak nezapojim mas to schema? z toho velkeho jde ale ovladani ventilatoru ze? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tady je schéma Odkaz Hodil jsem tam všechny schémata na celou omegu B, aby se dalo vysledovat kam pokračujou kabely na ostatní okruhy v autě. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | dik moc... sem sice elektrotechnik ale tohle mi da zabrat | ||
| |||