Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega Nafta nebo Benzin |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Jiřík: já jsem montoval sekvenční LPG Stag 300 do Vectry C 2.0 Turbo 129kW, kolega s ní jezdí a zatím najel 20tis km a dobrý, na životnost motorvých dílů by to nemělo mít vliv, motor má najeto 200tis km dost důvěryhodně doložených serviskou, tak snad nějaký čas vydrží Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To už je docela zajímavá kombinace! Jak by si to asi poradilo s LET....? Jinak, mám question pro Vás- odborníky (Legend a spol): kolísá mi tlak u reduktoru při volnoběžných otáčkách o několik setin v závislosti na tom, kolik plynu je v nádrži, a to nepřímo úměrně: Když je plná, je tlak kolem 1,09 když tam mám tak 5litrů plynu a méně, je to někde na 1,12-1,13. Na chodu motoru je to zastudena poznat. Je to normální, nebo je někde chyba? (tlak mi to u STAGu ukazuje v pravém horním rohu když připojím notebook v okně hlavních údajů) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Chces zazraky po jednoduchem mechanickem regulatoru? Spis nez na mnozstvi plynu by to melo zalezet na teplote nadrze, ta ovlivnuje tlak pred reduktorem. A hlavne by si s tim mela poradit ridici jednotka, proto ten tlak meri, me to kolisalo o cca 10% a pri vetsi nalozi klesalo i pod 0.8, presto bez problemu. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jasně, že při větším zatížení to klesá vždy, tak to má být. Tady jde o výchozí tlak, který by měl být konstantní. Pokud je to normální, jenom dobře. S jakým tlakem na reduktoru máte nejlepší zkušenosti?(studené starty, spotřeba, výkon) | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ten tlak na reduktoru bude asi dost individuální podle typu motoru a sám nevím, jak poznat, kdy je který nejlepší. například Vectra 2.0T má 0,55 baru a moje Omega 3.2V6 má 1.2 baru. Jiřík: ještě by mě zajímala jedna věc, jaký jsi nastavoval zdvih plynových vstřiků a jaký máš vnitřní průměr výstupních trysek ze vstřiků? Já mám u Omegy vstřiky Valtec a zdvih jsem dal na 0,4mm, výstupní průměr mám 3mm Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj Legende, zdvih trysek jsem neladil, ani nevím jak, mám také rail Valtek, průměr trysek jsem laboroval od 2,6 do 2,9 mm, nakonec tam mám 2,7, ale asi to zvětším na 2,8mm. Jak se ladí ten zdvih a jaký máš u těchto dvou aut? Mám totiž nedostatek plynu kolem pěti tisíc, než to přepne na benzín, ale tlak zvyšovat moc nechci kvůli těm studeným startům takže regulace zdvihu by mohla pomoct. Jak ten zdvih pak změřím? | ||
| |||
Rob2 |
| ||
Host | Mišan26: Legend mi mluví z duše - OB 2,5TD jsem měl a už bych to nechtěl. Spotřeba s AG (či anglicky AT) mezi 8,5 až 10l/100km, ale nejede to podle toho. Momentálně OB 3,2 (ta se ani s MG nedělala) a celkem to ujde. Spotřeba okolo 11l/100km. | ||
| |||
Rob2 |
| ||
Host | A teď čtu o plynu.... No tedy ale fuj! __; Do pěkného vozíku dávat bombu s nějakým zapachájícím plynem A klidně do mě! !Pj: | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Hurrá na něj! Ne, ale opravdu nejdřív se svez v nějakém autě, které má vsřikování LPG a toroidní nádrž a zjistíš, že o nějakém plynu ani nevíš. | ||
| |||
Rob2 |
| ||
Host | Jiřik: Nemám rád pach plynu a když čtu, jaké mnohdy problémy ukrývá kombinace plyn/benzin, tak utíkám pryč. Věřím, že kdo hodně jezdí, tak asi ušetří. Na druhou stranu motory jsou většinou konstruovány na benzín (naftu) a ne na plyn. A pokud ano, jsou osazovány jinými součástkami (ventily, píst. kroužky,...) viz. Zafira. Navíc spaliny nedělají zrovna dobře olejové náplni. Její optická čistota nic nevypovídá o chemických látkách v ní obsažených. Fakt jsem odpůrce přestaveb. Ale nikomu svůj názor nevnucuji. Každý si to musí přebrat podle sebe. Jo, a v "plyňáku" jsem chvíli nuceně jezdil (práce). Smrděl | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |