• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Podekovani NIOvi
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Slezak
Sunday 27 March 2005 - 20:16:48
Host
Vazeni,chtel bych touto cestou vyjadrit podekovani cloveku s prezdivkou NIO. Nebyt techto stranek nedozvedel bych se tomto chlapikovi,ktery mi usetril velke trapeni s moji Astrou, se kterou jsem navstivil nekolik mechaniku a tri autorizovane servisy.On jediny prisel na zavadu behem 15 minut. Auto mi zniceho nic prestalo jet a teple nekdy najednou neslo nastartovat. Bez nejake diagnostiky mi rekl ze je vadna jednotka zapalovani pod civkou a nekdy se stane ze se zahreje a pak to nejede.zavada se od jeji vymeny neprojevila.Jet k nemu hned mohl jsem usetrit 3500,-kc. Priste radeji pojedu tech 100km a vim ze neudelam spatne. Muj svagr byl u neho s vektrou na vymenu rozvodu a nejakych veci na zadni naprave a pry to byl cvrkot.
Toto je ta nejlepsi cesta jak mu verejne vyjadrit podekovani.
Anonymní
Sunday 27 March 2005 - 22:03:43
Host
Asi jsi navstivil spatny autorizovany servis a taky se neptal na techto strankach.
riwal
Sunday 27 March 2005 - 22:03:55
Host
JJ NIO, ale musim vám vąem o něm napsat smutnou pravdu.

Je kuuuurevsky daleko od Prahy a já bych ho teď mooooc potřeboval.

.
Lib
Sunday 27 March 2005 - 22:18:03
Host
No vy prazaci abyste si zase nestezovali
K_P
Sunday 27 March 2005 - 23:38:13
Host
Jak daleko od Prahy?
biL
Monday 28 March 2005 - 00:14:13
Host
2riwal: copak, copak, nejede? Jel jsi k Larymu a nedojeL ?
marty
Monday 28 March 2005 - 00:38:13
Host
tak odkud jsi nio?
NIO
Monday 28 March 2005 - 07:55:43
Host