Zdravím zafiráky a prosím o radu.Mám zafiru 1.816V rok výroby 1999 a motor X18XE1.Při jízdě se mi rozsvítila kontrolka řízení motoru a motor zřejmě přepnul do nouzového režimu.Vyčistil sem egr ventil(přilepená jehla a nechodila) vyměnil sem propálenou "zaslepovací"podložku pod egr ventilem a komplet demontoval a vyčistil hrdlo škrtící klapky vzduchu.Na diagnostie to hlásí jedinou chybu a to příliš vysoké napětí na řízení volnoběžných otáček.Ukázal mi tam tři hodnoty a z toho dvě měly tak 122 a třetí 166 a to je prý špatně.Neví někdo prosím jak to odstranit?Za všechny rady děkuji..
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.