Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
diferak nafta/benzin |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
wisastar |
| ||
Host | zdravim. co se stane kdyz dam misto naftackyho diferencialu diferak z benzinu? bude vetsi akcelerace? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Člověče to jsi moc informací nenapsal.Jakej benzín jakej diesel ,těch diferáků je celkem dost. Tohle jsem psal v jiném vlákně : Podle katalogu EPC: Poměr - 38/11 mají U25TD,X25TD,Y25TD 37/10 X30XE,Y32SE,X20DTH,Y22DTH 38/9 Y22XE,Z22XE,X25XE,Y26SE 39/10 20SE,X20SE,X20XEV U pancéřových a sanitních vozů to bývá jinak [ Upraveno Thursday 08 April 2010 - 20:34:10 ] Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Bude. Stačí, když si to propočítáš, aby to nebylo přehnané až moc. Diferenciálů se vyrábělo dost převodů, ale z těch běžných motorizací je to takto: 2.5TD převod 3.45 2.5V6 převod 3.90 manuál/4.22 automat 3.0V6 převod 3.70 manuál/3.90 automat Tak si z toho vyber, já bych volil spíš ten 3.9, už tak je to rozdíl 13%, ve stejném poměru bydou vyšší provozní otáčky na všech kvaltech, tak aby to pak nedopadlo, že budeš točit při 100km/h třeba 3000 otáček _; Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Legend napsal ... Bude. Stačí, když si to propočítáš, aby to nebylo přehnané až moc. Diferenciálů se vyrábělo dost převodů, ale z těch běžných motorizací je to takto: 2.5TD převod 3.45 2.5V6 převod 3.90 manuál/4.22 automat 3.0V6 převod 3.70 manuál/3.90 automat Tak si z toho vyber, já bych volil spíš ten 3.9, už tak je to rozdíl 13%, ve stejném poměru bydou vyšší provozní otáčky na všech kvaltech, tak aby to pak nedopadlo, že budeš točit při 100km/h třeba 3000 otáček _; takze cim vetsi pomer tim mensi rychlost na urcitej stupen ze? tim padem vetsi akcelerace? ten diesel ma na jedna 60, na dva 110 coz trva jako prase nez to vytoci. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Přesně tak, čím větší převod, tím větší akcelerace za cenu vyšších provozních otáček. Pamatuju si, že 2.5TD při 3000 otáčkách na pětku jede přesně 140km/h, takže když použiješ diferák s převodem 3.9, pojede to při 3000 otáčkách 124km/h a s převodem 4.22 to pojede 115km/h, to už je docela přehnané, protože když vezmeš v úvahu nízké maximální otáčky dieselu, tak by to jelo na omezovač tak 190, dobrej kompromis mi připadá převod 3.9 z hlediska akcelerace a jízdy po dálnici. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Legend: a proč mi OmeBe X25XE v automatu jela na 3000ot. tak 130? Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||