• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
X25XE teplá nestartuje
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Desert
Thursday 11 March 2010 - 18:20:47 Citovat
Host
Zdravim,mam s moji omegou problem.Za studena startuje dobre,ale staci,aby se motor trochu ohral(podle teplomeru staci pod 90°C)a nekde zastavil(pumpa) a nemuzu nastartovat.Starter toci,ale nechyta vubec.Musim pockat asi 20-30 minut,nez motor schladne a potom opet nastartuji.Stalo se uz i,ze motor,nastesti ne v krizovatce,ale pri nejakem stani zhasnul a taktez sem musel cekat. Mel jsem ji napichlou u mechanika na pc a nic,krome snimace otacek kliky to nehlasilo. Projel jsem poradnu a myslim,ze je spatne to cidlo na klice. Chci se vas zkusenych zeptat,jestli je tam jeste neco,nejaka elektronika,ktera by tenhle problem mohla zpusobovat,nebo jestli je to skutecne to cidlo kliky,kvuli kterymu to za tepla nenatocim. Menil bych ho sam,mechanik by mi ho objednal.Jen je problem,ze jakmile ho namontuji,nemuzu ho vratit,kdyby to nebyla prava pricina. Tak prosim potvrdte,nebo navrhnete neco jineho.
JardaB
Thursday 11 March 2010 - 18:23:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Me to presne tohle delalo, kdyz to cidlo kliky odchazelo. Asi se po zastaveni motoru vic prohralo, za provozu je chlazeno olejem z vany. Dalsi moznost me napada problem s dodavkou benzinu (cerpadlo), to by se melo dat snadno overit merenim tlaku na liste.
Nebo az to nebude startovat, rozpoj konektor cidla (za motorem) a zmer odpor cidla ohmetrem. Melo by tam byt kolem 800Ohmu, ja ho mel za tepla preruseny a bylo to jasny.

[ Upraveno Thursday 11 March 2010 - 18:49:23 ]