Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
koupě omegy s automatem |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja mam pul automatu, co mel podle Robase pres pul mega - tech km bych se tak nebal Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
darko |
| ||
Host | mě šlo spíš o to že těch km je na ten věk nějak málo.Aby to nebylo 250t km.Známe české ručičky s vrtačkou v ruce. ?:!: | ||
| |||
Robas |
| ||
Robas Uživatel #1077 Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26Příspěvků: 363 | darko napsal ... mě šlo spíš o to že těch km je na ten věk nějak málo.Aby to nebylo 250t km.Známe české ručičky s vrtačkou v ruce. ?:!: Na tachec se vůbec nedívej, pokud tam pojedeš, prolez si auto...pedály, volant, tapecírunk, netěsnosti motoru a převodovky. Tyhle převodovky jsem měl dvě v áčkovejch Omegách a vydrží strašně moc. Teď ji mám v béčkové 2.0 8V, jezdí s ní soused už rok a ještě si to hovado nevyměnil ani olej a filtr a furt dobrý. Jen ta akcelerace bude u toho šestnácti ventilu asi pomalejší, přestože má o 15kW vyšší výkon. Ten osmiventil bere pěkně odspodu, takže mi při rozjezdech na křižovatkách koukali všichni na prdel . A ještě tu jeden zachovalej funkční automat po vymontování budu mít, má jen něco přes tři sta tisíc, takže skoro novas !!(a) , kdyby někdo potřeboval. U těhle aut totiž skoro vždycky motory a převodovky přežily kastli, která prohnila. JardaB: to teda pěkně kecáš, neměl přes půl mega, měl jen 450 000km [ Upraveno Monday 01 March 2010 - 12:20:33 ] OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto VW Transporter 2.4D Bus r.12/97 Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu. | ||
| |||
darko |
| ||
Host | jelikož se poohlížím i po Volvu V/S 40,narazil sem na volvo foru na tento příspěvek.Něco pro matesa !!(a) Odkaz | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Po pročtení celého fóra je to jasný... KAPS NIKDY !frr Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
darko |
| ||
Host | bylo to tam tak půl na půl.Vyměnit olej ano,repasi u nich nikoliv.Dobrý byl ten poslední příspěvek,kde jeden machr nalil do manuálu Dextron III. Síla... __; | ||
| |||
Náčelník |
| ||
Uživatel #763 Registrován: Thursday 08 June 2006 - 14:29:14Příspěvků: 155 | Mám AT v OC 2.6, 2001 a spokojenost....nebál bych si toho a šel bych do toho Létám nízko a rychle..... pod hladinou radaru Opel Honda CBF 900 Hornet + Babeta 210 - aktuální Audi A6 3.0 TDi 2007 - aktuální + plus dvě bokovky Audi A4 2.0 TDi 2005 - není aktuální Opel Omega B 2.6 V6 2001 - není aktuální Opel Omega B 2.5 V6 1996 - není aktuální | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | darko napsal ... jelikož se poohlížím i po Volvu V/S 40 Hele ale to jsou dost nesrovnatelny auta, Volvo S/V40 je velikosti na urovni Astry G. | ||
| |||
darko |
| ||
Host | táák vážení,ta Omega to vyhrála a už je doma.Převodovka jela jak zamlada,při řazení nahoru nešlo ani cítít přeřazení,Hill holder plně naložené auto udrželo v kopci, nikde nic neklepalo a elektronika všude funkční.A ted spotřeba:trasa česká třebová-mor. třebová-mohelnice-olomouc vyškov, prům spotřeba podle pal. pc 8,2 L/100km.Na dálnici při ustálených 120 km/h- 7,4 l/100 km.Co víc si přát.. _; | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Pockej na popojizdeni ve meste Me tuhle trasu (zhruba) brala 3.0AT 9.4 ale ve meste si vezme 15 Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |