Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Lamela Jakou stranou do setrváku? 2.5 V6 OB |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Honza Omega 2.5 V6 |
| ||
Host | Prosím vás o radu,lamela má být velkým středem (delším osazením)do setrváku či přítlačáku?? děkuji moc | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No a proč si se nepodíval něž jsi jí vyndal ? U všech aut co jsem kdy rozebíral ,byla lamela tou delší stranou k převodovce.Pochybuju že by to bylo u tvého auta jinak. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Honza Omega 2.5 V6 |
| ||
Host | protože sem kokot,ale to neva..vyčetl jsem že nápisem getriebe site to má jít k převodovce to by znamenalo opak než říkáš,jinak že to u jinejch aut tak je vím pár jsem spojek taky udělal | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No jestliže je lamela opatřena tímto nápisem tak je potřeba jí nasadit tak aby nápis směřoval k převodovce. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Honza Omega 2.5 V6 |
| ||
Host | Soudím podle starý lamely z téhož auta..ta ho má na kratším osazení středu.a snad teoreticky tak přijde i nová ta neměla tento nápis...ale beru tak že téměř stejná konstrukce lamely jen lehce vypouklý střed,a velké osazení téměř stejné bude snad odpovídat té staré.....že teoreticky by měla přijít stejně. Jen je to proti každému autu opačně,jak jsi říkal ty. Jen je teda stará 230mm a nová 240 tudíž setrvák je lehce cca 0.2 vyjetej na průměr 230 a po tom zbytku nepoužitého průměru teď jede větší lamela,jestli je tohle příčina klouzíní spojky po výměně?? jinak komplet spojka měněná..lamela,ložisko,přítlačák.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Proc tam je proboha jina, nez tam byla (a asi ma byt) ? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | To je divný ,na tvém autě by měla být lamela 240mm a ano po výměně to muže způsobovat prokluz .Možná si to sedne ale musíš dát pozor aby jsi jí prokluzováním nespálil. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Honza Omega 2.5 V6 |
| ||
Host | Koupil jsem normálně opravnou třídílnou sadu na daný tip..Rozdíl je v tom že jedno je Sachs a druhá origo LUK/GM Rozdíl byl pouze decentně v lamelách 1.zmíněným průměrem 2.lehce jiný střed. Setrvák byl jetý malou lamelou,tudíž velká jede z 1strany po nejetém místě tudíž po tom zbytku co stará lamela nikdy nejela kuli menšímu průměru.To si myslím že by teda byla jediná možnost problému,soudě dle staré lamely nová by měla být dobře.Pokud je prokluz problémem toho jiného průměru,bojím se jak píšeš abych ji nespálil,je to tvrdý jak sv.. jinak nynější průměr je 240mm jak píšeš to i vím že má být.. | ||
| |||