• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Cyklovač stěračů
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Duąko
Friday 25 March 2005 - 11:30:59
Host
Mám VB 2,0DI r.v.97, dá se tam pořídit cyklovač stěračů?
riwal
Friday 25 March 2005 - 12:46:07
Host
Dy» tam je ne ? Nebo ty ho tam nemáą ?
Dallas
Friday 25 March 2005 - 13:25:04
Host
Musi tam byt!!
Yper
Friday 25 March 2005 - 13:26:18
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
jj. ten tam má, ale on asi není spokojen s jednou nastavenou dobou kmitu!?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Brouček
Friday 25 March 2005 - 15:54:44
Host
Pokud tam má cyklovač jen jedním časem,neměl by být problém ho vyměnit za cyklovač s časovým nastavením.Pouze vysuneą a pak zasuneą.Jo akorát ho musíą koupit. Na kadetta stál asi 180Kč a pasoval tam z fábie.
NIO
Friday 25 March 2005 - 16:46:37
Host
Brouček napsal ...
Pokud tam má cyklovač jen jedním časem,neměl by být problém ho vyměnit za cyklovač s časovým nastavením.Pouze vysuneą a pak zasuneą.Jo akorát ho musíą koupit. Na kadetta stál asi 180Kč a pasoval tam z fábie.


Vectra neni Kadett a Kadett nema multitimer.
Brouček
Friday 25 March 2005 - 17:37:40
Host
Nio-v el.schématu na Vectru je znázorněné intervalové relé. Z tohoto jsem usoudil, ľe je to stejný způsob ovládání cyklovače-cykly určujeą pohybem páčky s určitým časovým prodlením,coľ je doba cyklu.Holt se mám jeąte co učit
Track
Friday 25 March 2005 - 19:17:04
Host
Jestli chceą programovatelný cyklovač,
tak musíą udělat tohle -

1. koupit cyklovač do Feldy - AEV 2062 (cca.200 kč)
označení kontaktů na relé není, musíą se podívat
na Odkaz, tam je to popsané

2. původní relé vytáhneą, opíąeą si označení kontaktů

3. sundáą kryt kolem volantu, aby ses dostal k páčce
stěrače

4. vyndáą páčku i s konektorem, vyndáą páčku z konektoru

5. u kontaktů na páčce najdeą jejich označení

6. u páčky jsou důleľité dva kontakty -
J a W ( nebo WF )
J je pro funkci stírání
W je pro funkci ostřik a stírání
pokud tam náhodou bude označení jiné, jednoduąe si
zkouąečkou můľeą "propísknout", které kontakty
jsou spínané ( J a W proti třetímu - myslím 53 )

7. Teď propojíą nové relé takto -

a) relé 53M - do kontaktu původního relé 30
b) relé 53S - do kontaktu původního relé 87A
c) relé 15 - do kontaktu původního relé 87
d) relé I - na kontakt J páčky
d) relé T - na kontakt W páčky
e) relé 31 - na kostru

8. To» vąe, nové relé můľeą uchytit v pojistkové
skříni na suchý zip, mista je tam dost.
Původní kabely, co vedou od páčky, není třeba přeruąovat,
pro propojení s novým relé stačí tyto kabely kousek
odizolovat a propojovací kabely na ně připájet.

Jinak - původní kabel ke kontaktu J vede od multitimeru,
ke kontaktu W vedou dva, jeden od multitimeru a druhým
se spíná ostřik.
Stírání v poloze I a II zůstává zachováno
Lib
Friday 25 March 2005 - 19:32:32
Host
Co jsem vydedukoval z vebe - "cyklovacem" je obycejny hloupy relatko se trema vstupama - zem, ovladani sterace, vstupni signal. A jelikoz sterace cykluji podle rychlosti vozidla, tak bude logika nekde mimo. Takze obycejna vymena relatka proste imho nepujde
Dallas
Friday 25 March 2005 - 20:02:04
Host
Cyklovac je v multitimeru,takze Vam ro asi nejak neklapne.
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1659 sec,0.1361 z toho dotazů.