Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Drobné úniky chladící kapaliny |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
nebi007 |
| ||
Host | Zdravím Vás, na své OC MV6 dochází občas k drobným únikům chladící kapaliny. Vetšinou po nastartování - není to pravidlem a není to po každé se objeví loužička, děje se to i při ohřátém motoru. Není to nějaká klasická netěstost kde dochází k pozvolnému úniku vody, omega si prostě někdy jen učůrne. Místo úniku jsem zatím nedokázal lokalizovat protože k unikům dochází náhodně a rampa není nikdy na blízku. Zhruba za 1000km musím dolít obsah nádržky. Nevíte čím by to mohlo být? Díky | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | ventil topeni za motorem? vetinou ucurava jen v zavrenym stavu, zkus od nej odpojit hadicku s ovladacim podtlakem (a tu ucpat) a uvidis. Nicemu nevadi kdyz je furt otevreny. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
dada |
| ||
Host | mě tohle na Astře dělal chladič. Byla tam dirka a občas se asi vypláchnul kal, učůrnulo to a zase se ucpal. Tohle to dělalo téměř rok, pak začal téci více a našel jsem to. Ale stejně až po zahřátí a natlakování chladicího systému. | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Chladičem to nebude, louže se objevuje celkem hluboko v motorovém prostoru. viděl bych to spíš na ten ventil topení. Jaký je přístup na ten ventil topení? Doufám, že zas nemusím rozebrat půlka auta. Jdu ven na to mrknout jestli ho najdu. Zatim díky | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Byl jsem to teď po ránu nastartovat a hnedka čůrek vody v místě příruby motor - převodovka. Pod auto jsem se zatím nedostal. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to bude ten ventil, pristup nic moc ale hadicku z nej sundas, kdyz ji nahmatas - jinak sundej plasty pod oknem a je to videt - je zhruba uprostred nahore za motorem... Ja takhle jezdil rok, nez jsem ho vymenil, ono to tece prave jen kdyz je ventil zavrenej, takze pokud je moc teplo nebo chvili po startu. Nebo to muze byt nejaka hadice nebo spoj a pak to nepomuze... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Tak to jsem rád, že je to jen taková blbost. V čem vlastně spočívá poškození toho ventilu? to tam něco třeba praskne? Má cenu měnit ten ventil nebo jen odpojit podtlak? Asi ho celý vyměním, mám ho u náhradního motoru, a zrovna se chystám na výměnu vík ventilu za hliníkové tak by tam mohl být i přístup pro jeho výměnu. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ona je tam na tesneni membrana, zpuchri a praskne, jak se to hejbe. Kdyz je ale zavrenej (bez podtlaku), tak to tesni jeste o vicko takovym lemem netece to. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Zdarvím, chci se taky poptat ohledně (zatím) menšího uniku chladicí kapaliny z omegy B x25xe. Když jsem ji dnes zvednul bylo vidět jak steká kapalina někde z vrchu na straně válců u řidiče. Nejsem si moc jistý ze spodu auta to vypadalo jako by prasklo těsnění pod hlavou, začínalo to pod svodama ale z vrchu to tak moc nebylo vidět. Když je auto chladné z výfuku se line bílý kouř ale ten se po chvilce ztratí. K tomu taky zepředu pod vodní pumpou prosakuje (ale ta je nová) a jako by to táhlo k vrchu na alternátor. Otázka zní teda jaká je nějvětší pravděpodobnost podle zkušených opláku? těsnění pod hlavou, ventil topení nebo i třeba chladič oleje? Děkuju za reakce | ||
| |||