Autor
|
Příspěvek
|
vrgadaa | Thursday 15 October 2009 - 23:19:42 | | |
ted mam dve ackove omegy a topi pekne, ale dualram, co jsem mel predtim nejdrive topil a pak prokorodovala vlozka, takze jsem ji vymenil za novou a topilo to uzasne. Nicmene to byl nejaky zmetek a po pul roce zacala vlozka teci, nastesti to vzali na reklamaci a vymenili mi to v servisu (mel jsem zkriplenou ruku a tak jsem si to nemohl udelat sam). Netopilo-prehozeny hadice (neni to jedno), ale i pak to topilo mizerne a nikdy se mi to nepodarilo dat dohormady-pricinu nevim. Tipoval jsem nakonec na zavadu nejaky klapky michajici teply a studeny vzduch-protoze trubky k vymeniku byly horky, nuch tepla byl taky, ale topilo to mizerne a rozdelat jsem si to netroufl. Pritom ovladani fungoval, neco tam i cvakalo, nevi. Jinak starsi omegy mi nikdy netopily prostrednim pruduchem, ta moje poledni ackova hreje i uprostred, asi probihaly i nejaky upgrade behem let |
| |
|
Martas | Friday 16 October 2009 - 05:24:36 | | |
vrgadaa napsal ...
Jinak starsi omegy mi nikdy netopily prostrednim pruduchem, ta moje poledni ackova hreje i uprostred, asi probihaly i nejaky upgrade behem let
Tohle delaly/nedelaly nejenom Omegy, to jestli to topi ze strednich pruduchu byvalo povetsinou tim, jestli dany auto melo/nemelo klimatizaci (ta naopak chladila jen v tech strednich), ale nebylo to uplne pravidlem a treba moje VeA videl topila i strednima pruduchama preztoze kdekdo rikal ze jeho VeA tudy netopi.
Pisu to jen proto aby pripadne nekdo nehledal zavadu kde neni kdyz mu to bude topit jinudy. |
| |
|
vrgadaa | Friday 16 October 2009 - 07:19:28 | | |
aha, to by mohlo byt, ta moje posledni ackova ma klimu a topi i stredem, vsechny ostatni klimu nemely a stred byl studenej. Jinak jsem tenkrat hledal i nejaky obrazky a to topeni je dost slozity a je zalozeno na michani tepleho a studeneho vzduchu, neni tam zadna jina regulace typu uzaviratelny ventil vody, takze si myslim, ze tam tenkrat opravdu byla krpa v nejake zasekle klapce. ... Nicmene 90 procent poruch je zed zpusobeno zanesenou pripadne prokorodovanou vlozkou topeni, u vsech ackovych omeg s vyjimkou te posledni jsem to musel menit. Nastesti je to dobre pristupne po vyndani kastliku u spolujezdve-prace na pul hodiny dle zrucnosti |
| |
|
Jakub | Saturday 17 October 2009 - 10:52:14 | | |
No tedy, tak po čem se mám podívat.. termostat, klapky ? přívodní hadice... víte která je ta vrchni a která spodní... odkud jdou ? a netopí náhodou omega až po otevření termostatu ? nebo nefunguje to tak nějak ? |
| |
|
pavel381 | Sunday 18 October 2009 - 11:20:43 | | |
mám taky Ačkovou omegu a topí výborně za ty roky co jí mám jsem s topením absolutně spokojen ..střed mě netopí jen studený vzduch takže to používám místo otvírání okna jinak se chci zeptat můj syn si taky koupil omegu A ale po zahřátí se mu mlží okna kapalina neubývá a odtoky vody jsou čisté...hledal jsem tady v poradně ale ...poradíte někdo ?? |
| |
|
Kubba | Monday 19 October 2009 - 22:49:03 | | |
ahoj, určitě bude problém v radiátoru. Tohle přesně mi dělalo Áčko z 86tého. Rádo to přestane těsnit kolem příruby radiátoru a přívodní/odvodní trubky vody. Je to tam malá netěsnost, že to neteče.
Dobře se to pozná podle mírně namodralé/nazelenalé barvy mlžení (když je silně koncentrovaná nemrzka). Jinak souhlasím, Omega A topí docela dobře, ale středové výdechy jsou v zimě dost studené a to si je ještě přitápím zesilovačem k rádiu.
Nevíte někdo jaké jsou obvyklé problémy s vyhřívanými sedačkami? Moje současné Áčko je má, relátka fungují ale nehře je to... pojistky vypálené nejsou a bohužel teď nestíhám abych se na to pořádně podíval. |
| |
|
vrgadaa | Tuesday 20 October 2009 - 06:45:52 | | |
dole pod sedackama rozpojit konektor a zemrit zd tam jde napeti, druhou cast omerit ohmetrem, je mozne, ze ta topna rohoz uz je spalena |
| |
|
Kubba | Tuesday 20 October 2009 - 07:33:06 | | |
az tak? doufal jsem, ze kdyz netopi obe, tak spalene nebudou. U hodne Omeg jsem vydel vypalenou pojistkovku v oblasti pojistek pro vyhrivani sedacek, tak jsem doufal, ze by tam mohla byt i jina zrada. Kazdopadne vecer na to vlitnu a pokud pujde aspon to napeti, tak by to mohly zatim vyresit nejake vyhrivane potahy z Tesca |
| |
|
Jakub | Sunday 05 December 2010 - 10:40:24 | | |
Cau, jsem tu znovu, ted co přišly ty fajn mrazy mě topení v OA 2.0i bez klimy zase sklamalo.. topí to vlažně a ani po 150 km ujetých do hlavního města tam je tak o 5 víc než venku .... termostat mám necelý rok nový, radiátor pul roku od Kelly taky nový a teplota na 90 stupnich,napadlo mě jestli to treba nemůže být někde v tom radiatoru zavzdušněné.. něco jako vzduchová bublina nebo tak něco v tech trubkách.... ale když šahnu na ty trubice co vedou do radiatoru tak na nich neudržim ruku... tak mě napadlo tohle,protože jsem měnil i vodní pumpu a všechno proplachoval od bordelu,všechny hadice vypral v sodě a chladič taky,tak snad to neni ucpane ne ?? a co ješt někde nějaká klapka ? ikdyž na druhou stranu když jsem opravoval ventilátor tak klapka mísení čerstvého a teplého vzduchu fungovala a dovírala na doraz.... děkuji za postřehy |
| |
|
Kubba | Sunday 05 December 2010 - 20:18:34 | | |
No, to je věčný problém.. taky další zima s OA (2,4i) kdy zrovna moc netopím. Já už jsem zkoušel všechno a rezignoval. Prostě vyhřívané sedačky, výdech na středovém panelu úplně zavřený a jinak ženu vzduch kudy se dá. Přes ten střed mi to prostě netopí.
Někdo říká, že mu OA 2.0 topila skvěle, ale já se nemůžu zbavit dojmu, že je ten směšovač vzduchu vymyšlený blbě. Přes rok jsem celý interiér rozebral a složil, radiátor je vyčištěný, klapky i roury k průduchům na svém místě... akorát ta teplo |
| |
|
|