kdyz tam nemas chladivo tak by se spravne kompresor nemel spinat protoze tam mas snimac nizkeho a vysokeho tlaku, v obou pripadech by komprosor mel byt vypnuty aby nedoslo k jeho poskozeni, pokud bezi s praznou klimou tak je asi spatny nizkotlaky spinac a naopak, jeste na kompresoru je takova pojistka proti behu na vysoky tlak kdyz je KO vysokotlaky snimac, je to takovy nentilek a uvnitr je jako by alobalova krytka, ta praskne kdyz je v systemu vysoky tlak a kompresor taky nebezi, kdyz se nedari najit unik a klima bezi treba aspon tyden tak je na to specialni tekutina ve strikacce od Bernera nebo Normfestu ted presne nevim, dava se po naplneni klimy a musi se nechat pul hodiny bezet klima aby se to dostalo vsude do systemu, sam ji mam pouzitou v Cali, ztracel se mi tlak za tri dny o polovinu, z 10 baru dusiku sem mel za tri dny asi 4-5,klima fungovala tyden, vyrobce udava ze opravy system kdyz udrzi chladivo aspon 4minuty, to se mi zda ale trochu prehnany, zkouseli jsme to na trech autech v lete a do dneska klimy fungujou, zalezi na servisech jestli to pouzivaj, stoji to ale cca 1000Kč a jedna strikacka je do 1kg chladiva |
Jako první bych zkusil promáčknout ventilek na napouštění klimy samozřejmě s opatrností. Pokud něco budou foukat náplň tam je. Pak bych šel po čidle, které je dole na trubkach jsou tam dvě. Jedno spíná jen při tlaku v systemu, pokud tam není tlak, tak se kompresor nerozběhne. Barevnou náplň bych tam dával až v nejhorším případě prý to nějak zasírá celý systém u nás to chlaďař prvně naplní dusíkem , necha to porad pod tlakem a zkouší se zda je dobra el. mag spojka a poslouchá se kde to uchází. Nejčastěji chladič, nebo kompresor. Barvivo dava až v nějhorčím případě. Snad ti to pomůže. |