Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rozvody dobra stranka |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | |||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Mě se stejně ten řetěz zdá složitější, asi bych ho ani neuměl vyměnit, za to V6 mám hotovou za 2 hodiny bez speciálních přípravků. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Kovar |
| ||
Host | Ted jsem delal rozvody na tds a celkem to slo.. jen se musi hromada veci odstrojit... Na V6 jsem to jeste nedelal, tam ted pujdu na spojku a asi na tesneni pod hlavou | ||
| |||
Mišan26 |
| ||
Host | U tech rozvodu chyystam se delat na me V6 koupil jsem celou novou sadu. a chtel bych se zeptat jak se presne nastavi ty vodici kola co jso tam tydve + ta napinaci kladka s tou ryskou nebo co to je ..?? Koukal jsem ze se pootacenim napina nejak remen. dekuji | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Rysky jsou jen na klice a vačkách. Ty kladky tam dáš podle těch strejch a pak se snažíš napnout řemen tak, aby byly napnutý všechny větve a zároveň zůstaly značky proti značkám. Asi tak v krátkosti. A ta ryska je na napínací kladce a slouží ke správnému napnutí řemenu. | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | hlavně pozor na správné natočení napínací kladky ! ! ! když jsme to dělali u mé V6 poprvé, skočilo nám to o 3 zuby na každé hlavě...naštestí se nic nestalo. Nejlépe se to dělá, když máš ty přípravky na zajištění vaček a kliky...ale i bez nich to jde...sice hůř, ale jde. | ||
| |||
Mišan26 |
| ||
Host | Moc dik panove jeste tu hodim jednu otazku si ce je mimo ale snad mi poradite. Chci si koupit diagnostiku viz odkaz. Odkaz a pan mi rika epro muj model to nema nejaky protok na vycteni...?? nevite jaky ma protokol omega..?? nebo co byste mi doporucily za diagnostiku...?? Chci si smazat chabove kody v RJ, a udelat aby to vycetlo chybi motoru.. predem dekuji moc | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Omega 2.5V6 a 3.0V6 ma jednotku M2.8.1 a ta ma protokol KW82 - specialni Opel protokol. Na to se s ELM327 NEspojis. Omega 2.6V6 uz ma M2.8.3 a ta pouziva protokol KW2000, takze na to se s ELM327 spojis. Ale udelas s tim prd. Jen par/malo parametru motoru. Nic vic. Lepsi je investovat do specialu pro Opel. OpCom nebo AbCom a podobne. Hledej v jinem vlaknu. S opcomem se spojis na motor, ABS, xenony, .... | ||
| |||
Mišan26 |
| ||
Host | a co tohle ?? Odkaz | ||
| |||
mirek |
| ||
Uživatel #1410 Registrován: Wednesday 30 January 2008 - 13:04:29Příspěvků: 44 | A ty máš noťas se seriovým vstupem? V dnešní době už bych sháněl převodník jen s USB. Třeba OP-COM, dá se sehnat něco přes litr. Omega A 2,4i - odejitá Omega B 2,5 V6 - odejitá Omega C 2,2 16V - odejitá Omega C 2,5 V6 Omega C 2,6 V6 Caravan Vectra B 1,6 16V | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |