• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Petr
Wednesday 18 March 2009 - 20:56:49 Citovat
Host
po vyměně pistních kroužku a ventil dřiku motor při rozjezdu kouří
petr
Wednesday 18 March 2009 - 21:09:29 Citovat
Host

to jsem ale ostuda jedná se o motor x16xel kterej jsem daval do Corsi B z Ve Be tak nevím či je to normál ni že to kouři za 1500km spapala 0,5 l oleje
JOB
Wednesday 18 March 2009 - 21:11:35 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Obecně to je spotřeba ještě v toleranci kort u tohodle motoru. Proč se to měnilo ? Kdo to dělal ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Petr
Wednesday 18 March 2009 - 21:18:17 Citovat
Host
no mněl jsem v Corse x16xe a ten mě po 340 000 padnul nak jsem koupil x16xel jinej jsem pobliž Plzne nesehnal nandal do Corsi no a začalo to hulilo to jako kráva tak se to rozhodilo a totalně zapečený kroužky ty se ani nehli gumky zventilu sli sundat rukou Akdo to dělel muj otec techto motoru dělal nekolik a dlších jinych
JOB
Wednesday 18 March 2009 - 21:35:10 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Petr napsal ...

no mněl jsem v Corse x16xe a ten mě po 340 000 padnul nak jsem koupil x16xel jinej jsem pobliž Plzne nesehnal nandal do Corsi no a začalo to hulilo to jako kráva tak se to rozhodilo a totalně zapečený kroužky ty se ani nehli gumky zventilu sli sundat rukou Akdo to dělel muj otec techto motoru dělal nekolik a dlších jinych

Těžko říct. Může tam být drobná ovalita na válcích. Jestli ten motor byl zapečenej tak bůh ví co má za sebou
A měnili se gufera na ventilech nebo i vodítka ?



[ Upraveno Wednesday 18 March 2009 - 21:41:08 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

VGT
Wednesday 18 March 2009 - 23:45:38 Citovat
Host
A ty, Petře, s tátou nemluvíš ??
Pokud už "dělal několik motorů", tak tomu nejspíš bude rozumět a navíc ten motor viděl zevnitř .... co ti my tady "po netu" můžeme napsat více, než ti může říci on?
Nové pístní kroužky se musejí zaběhat, to chvilku trvá (kolik jsi po opravě už najel?)
Tím to ale asi nebude. Tenhle typ motoru trpěl na opotřebení pístů (ani ovalita to prý nebývala - prostě písty měly velkou vůli ve válcích). Měřil táta písty alespoň mikrometrem, když je měl venku z motoru a měřil válce subitem? Jaké vůle naměřil?
Kolik má teď motor kompresní tlaky? Jaký olej máš v motoru?
WISAStar
Thursday 19 March 2009 - 10:20:14 Citovat
Host
kdyz sundas hadicku oddechu ventilovyho vyka jde ti z ni kour a je citit spaleny olej?
Petr
Thursday 19 March 2009 - 14:31:28 Citovat
Host
Pisty ve valci sedí jak prdel na hrnec ve valci velmi znatelné honování valce válec bez hran při sundání odychu neni cítit nic !mNO ŘEKNU TO ASI TAKTO BUDU JEZDIT A UVIDIM už jsem slyšel názor že motor po takové opravě se zabýhá až 10 000km Děkuju za vaše názory Opla mam rád jednoduchá auta mam už třetího ale z motorama 16V to prostě krapátek pohnojily a já nemam rad když mě z auta jde kouř to opravdu jsem z toho nervozní tak proto pátram jestli se nikomu tohle už stalo !!!!!!!Od GO 1600 km najeto Olej mam 10w40 Mogul jsem stimto olejem spokojen na starem motoru bez problému akorat po 8000 šel ven dalnice dělá své ach ta rychlost panové stejnak děkuji

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1709 sec,0.1375 z toho dotazů.