• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Samosvorný diferenciál z OA do OB
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
freez
Wednesday 04 March 2009 - 09:17:18 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Přesunuto z rozděleného vlákna " jakou koupit omegu B ? "

Brenky napsal ...

dal by se nejak dopasovat diferak se samosvorem z OA do OB MV6? Nebo z nejakeho starsiho BMW?



vrgadaa napsal ...

nezkousel jsem to, ale beckova omega se prilis od ackove nelisi a mam pocit, ze i do beckove se dal samosvor za priplatek dokoupit, pochybuji, ze by zmenily prumery kardanu, roztece a ten tisicihran kvuli par samosvorum na objednavku. Ocekavam tedy ze z ackove omegy do beckove by to premontovat melo jit (samosvor mely 3litrove dualramy v zakladu). S tim bmw to asi kompatibilni nebude. P/okud to budes menit tak bacha. Karadan je dovyvazovany a jedna drazka je nepatrne jiny-opravdu to tam nejde nabouchat v jine poloz (vlastni zkusenost:-)


Brenky napsal ...

takže sehnat OA 3.0 dualram a z ní vykuchat diferák a namontovat k sobě.
jdu pročíst inzeráty, snad na něco narazím....a mechanik se ze mě zblázní až mu to dovezu do garáže
ale pokud to je jen výměnným způsobem, tak to nebude problém.
Jo, takže co je třeba všechno sehnat z té OA? Jen diferák?
P.S. pokud by někdo měl v garáži nepotřebný diferák z dualramu, dejte vědět...odkoupím.


JOB napsal ...

Nevím ,ale kompletní skříň diferáku je na OA jina než na OB a pochybuju že by šel přehodit pajšl.


vrgadaa napsal ...

no samosvorny diferak na OA vypada od pohledu uplne jinak nez obycejny,kdyby nebylo tak hnusne, tak ti to vyfotim (mam OA c20NE a OA C30SEJ-dualram). Proste neverim, ze by kvuli par objednavkovym kusum cele reseni diferaku u opla komplet prekopali v dobe, kdy nastoupil novy managment s heslem, ze je zapotrebi co nejvice setrit a skrtly dokonale radove 6valce a nahradily je V6 zmetky jen proto, aby je mohli davat do aut podelne (omega) a napric (vectra ci calibra) a znacne poklesla kvalita vseho (muj neovbjektivni nazor). OB je navic jen o trochu vyraznejsi facelift oproti acku (vetsi bezpecnost a kulatejsi karoserie). V te dobe bych rekl, ze opel vzdal ambice stat se necim lepsim (senator, calibra)a stal se nejlevnejsi nemeckou znackou. Myslet si muzete, co chcete, ale i pres tuto kritiku mam omegy rad (uz mam 4tou) a priste si zas nejakou v cene 10litru koupim, preci jen u aut s porizovackou pres milion, je to stale slusny pomer cena/vykon:-)
...
Koneckoncu, pokud ma nekdo OPEL TIS nebo neco podobneho, mohl by zjistit vyrobni cisla diferaku ci obrazky a jine podrobnosti a porovnat to u OA ci OB. Ne byl by to urcite ekonomicky nesmysl to kvuli par kusum uplne prekopat. Videl jsem i nekolik komplet prestaveb c30SE do beckove omegy.
...
Problem bude jinde. dualramy maji vsechny pres 300tkm. Ty diferaky dostavaji docela zabrat, takze sehnat dualram bude problem a slusnej diferak taky. Mne z nej sere olej, pri pokusu ho dolit v servisu strhli vnitrni vybrani spuntu nebo kontrolniho sroubu-jedine odvrtat, coz jsem odmitl a pri prudkych rozjezedech s protacejicimi koly to v nem mlati-predpokladam, jak se to tam ruzne zakousava do sebe. Nebo-li a si by to uz chtelo repasi-vzhledem k stavu zbytku auta neprichazi do uvahy.


Brenky napsal ...

no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat.
je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat?


JOB napsal ...

Brenky napsal ...

no, tak pokud by jsi nahodou premyslel ze se ji zbavis (OA) tak dej vedet...kdyztak bych mozna ten diferak vzal a zkusil ho zrepasovat.
je to narocne? da se to udelat "v garazi"? kolik to radove vyjde repasovat?


repase diferáku je asi dost oříšek. Dokážeš asi vyměnit ložiska , ale už né opotřebované soukolí a hlavně vymezit vůle není až taková sranda.


WISASTar napsal ...

DOufam ze prvni v poradniku sem porad ja uz sem se na toho trilitra ptal nekolikrat a na celyho ne jenom na kardanku, to by byl zlocin rozprodat to na dily!



Legend napsal ...

Už jsem rozebral hodně Omeg a co jsem zjistil, tak diferáky na OA a OB jsou naprosto odlišné, liší se uchycení. OA má diferák přišroubovaný 4 šrouby tak blbě shora že se kvůli tomu musí spustit nápravnice, ale OB má diferák pouse na 3 šroubech, z nichž 2 jsou v zadní části zboku jako u poloos a třetí zepředu směrem od kardanky. Takže by to šlo jedině v případě, že by C30SE měla modernější nápravu typu OB, nebo to přehodit i s nápravnicí, pokud má stené montážní rozteče atd.

Možná by nebylo špatné toto vlákno rozdělit na dvě - Jakou koupit omegu B a Samosvorný diferenciál




Rozděleno, přesunuto debata může pokračovat zde.


Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
WISASTar
Wednesday 04 March 2009 - 09:38:45 Citovat
Host
No kdybych to prehazoval tak asi celou napravu a rovnou vymenit silentbloky, udelat brzdy atd. Jinak jeden vzacny inzerat na omegu 3000 je zde Odkaz jinak je to opravdu vzacnost a omegy se pohybujou okolo 40 tis tak nevahejte!
vrgadaa
Wednesday 04 March 2009 - 12:28:56 Citovat
Host
ale no tak, az takova vzacnost to neni, pred vanoci v brne byl dualram c30sej v automatu za 11litru, ten samy se odstehoval do Liberce a na Sbazaru je ted za 23 litru a ne za 40. Tem muj krap ma jeste rok a pul technickou a po te, co v nem pred mesicem zase triskl plyn v sani, ma nepravidelny volnobeh (doufam, ze to budou jen svicky ci kabely), to opravdu uz neni auto k dalsim pouzivani, dojezdime a koncime. Vse je resitelne, ale shnila kastle ne. Proste kdyz vidim ty vypadle diry v zadnich nosnicich-to je proste za normalni penize neresitelne, hnile dvere se vymeni, okolo blatniku ci uchyceni tlumicu se to vyvari. Proste auto s maximalkou temer 240 je pro nase silnice nesmysl a v tomto stavu bych se uz teto rychlosti i bal. Tady jen potesi, ze to hezky zrychluje a snadno ustreli zadek v zatacce. Chcete-li jezdit rychle poridte si zachovlou MV6 v manualu a pripadne si ji doplnte kompresorem-taky obcas jsou.
...
To s tim diferakem mne prekvapuje, ze to neni kompatibilni mezi OA a OB. My jsme pouze davali nove lozisko kardanu, proto vim o tom tisicihranu, ale nemenil jsem ho. Pokud je to tak, vykaslal bych se nato
WISAStar
Wednesday 04 March 2009 - 13:05:52 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

ale no tak, az takova vzacnost to neni, pred vanoci v brne byl dualram c30sej v automatu za 11litru, ten samy se odstehoval do Liberce a na Sbazaru je ted za 23 litru a ne za 40. Tem muj krap ma jeste rok a pul technickou a po te, co v nem pred mesicem zase triskl plyn v sani, ma nepravidelny volnobeh (doufam, ze to budou jen svicky ci kabely), to opravdu uz neni auto k dalsim pouzivani, dojezdime a koncime. Vse je resitelne, ale shnila kastle ne. Proste kdyz vidim ty vypadle diry v zadnich nosnicich-to je proste za normalni penize neresitelne, hnile dvere se vymeni, okolo blatniku ci uchyceni tlumicu se to vyvari. Proste auto s maximalkou temer 240 je pro nase silnice nesmysl a v tomto stavu bych se uz teto rychlosti i bal. Tady jen potesi, ze to hezky zrychluje a snadno ustreli zadek v zatacce. Chcete-li jezdit rychle poridte si zachovlou MV6 v manualu a pripadne si ji doplnte kompresorem-taky obcas jsou.
...
To s tim diferakem mne prekvapuje, ze to neni kompatibilni mezi OA a OB. My jsme pouze davali nove lozisko kardanu, proto vim o tom tisicihranu, ale nemenil jsem ho. Pokud je to tak, vykaslal bych se nato


Me je ale opravdu jedno v ajkym je stavu No vim ze byla ale pokud je to v automatu tak to neni origos 3000 ale jedna z poslednich ackovych omeg s motorem C30SE, vevnitr ve dreve a ve vybave. Tech uz sem videl plno ale neni to ono.
WISAStar
Wednesday 04 March 2009 - 13:07:22 Citovat
Host
WISAStar napsal ...

vrgadaa napsal ...

ale no tak, az takova vzacnost to neni, pred vanoci v brne byl dualram c30sej v automatu za 11litru, ten samy se odstehoval do Liberce a na Sbazaru je ted za 23 litru a ne za 40. Tem muj krap ma jeste rok a pul technickou a po te, co v nem pred mesicem zase triskl plyn v sani, ma nepravidelny volnobeh (doufam, ze to budou jen svicky ci kabely), to opravdu uz neni auto k dalsim pouzivani, dojezdime a koncime. Vse je resitelne, ale shnila kastle ne. Proste kdyz vidim ty vypadle diry v zadnich nosnicich-to je proste za normalni penize neresitelne, hnile dvere se vymeni, okolo blatniku ci uchyceni tlumicu se to vyvari. Proste auto s maximalkou temer 240 je pro nase silnice nesmysl a v tomto stavu bych se uz teto rychlosti i bal. Tady jen potesi, ze to hezky zrychluje a snadno ustreli zadek v zatacce. Chcete-li jezdit rychle poridte si zachovlou MV6 v manualu a pripadne si ji doplnte kompresorem-taky obcas jsou.
...
To s tim diferakem mne prekvapuje, ze to neni kompatibilni mezi OA a OB. My jsme pouze davali nove lozisko kardanu, proto vim o tom tisicihranu, ale nemenil jsem ho. Pokud je to tak, vykaslal bych se nato


Me je ale opravdu jedno v ajkym je stavu No vim ze byla ale pokud je to v automatu tak to neni origos 3000 ale jedna z poslednich ackovych omeg s motorem C30SE, vevnitr ve dreve a ve vybave. Tech uz sem videl plno ale neni to ono.



Mas nejake foto toho tveho trilitra?
fane
Monday 18 May 2009 - 16:50:22 Citovat
Host
Vcera jsem odkoupil omegu original verze 3000 3,0 24v dual ram system .motor 20 000 po Go..mírná úprava karoserie.foto a další info dodám.Odprodám vydražím za vaši cenu-nabídněta.Sem nebo sms na tel:774654656.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1772 sec,0.1437 z toho dotazů.