• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Prvy diel vyfuku + kat.
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Robas
Saturday 28 February 2009 - 20:10:44 Citovat
Robas
Uživatel #1077
Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26
Příspěvků: 363
zicher napsal ...

Sorry. ale ja som nenapisal ze uz aj kat sa mi rozpadava zvnutra a to pruzne prepojenie katu a potrubia uz drzi len tak-tak. Mna len zaujimalo co hovorite na znacku a cenu tohoto kompletu od BOSAL-u.


Zase záleží na tom, jak prahneš po značkovým dílu. Já bych to u staršího auta řešil koupí samostatných trubek svodů a univerzálním katem a i se svařením bych byl někde mezi 5-6tisíci

OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel
OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit
Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto
VW Transporter 2.4D Bus r.12/97
Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu.
zicher
Sunday 01 March 2009 - 08:59:01 Citovat
Host
Taketo veci ja neuznavam. Aj ked je to starsie auto tak radsej nove veci. Myslim ze aj ked su drahsie tk vydrzia dlhsie ako pouzite.
Martas
Sunday 01 March 2009 - 09:07:51 Citovat
Host
zicher napsal ...

Taketo veci ja neuznavam. Aj ked je to starsie auto tak radsej nove veci. Myslim ze aj ked su drahsie tk vydrzia dlhsie ako pouzite.


Ale pokud ctu historii nikdo ti necpe pouzite dily, Robas ti pise ze mas koupit druhovyrobni "trubky" a univerzalni katalyzator v podstatne nizsich cenovych relacich.
Meneator
Sunday 01 March 2009 - 09:38:44 Citovat
Host
Taky bych to asi resil z druhovyoby, jako Robas. U vectry mi origo svody a kat vydrzely zatim 215tkm. Nedaval bych tam origo, protoze dalsich 215tkm s tim autem jen ztezi najedu. Navic BOSAL je taky druhovyroba. Jejich tlumic vyfuku (ten velky hrnec co je na vectre jako posledni) mi vydrzel 30 000km, nez se kompletne rozpadl vnitek, oplasteni zatim drzi. Lepsi zkusenosti mam i s polskou nahrazkou, ktera stala polovinu toho co tlumc BOSAL a vydrzela dyl.
zicher
Sunday 01 March 2009 - 09:46:49 Citovat
Host
Tak som si to zle vysvetlil. Sorry, Aj ked som hladal ahladal nikde som nenasiel iba samostatne zvody resp. prvy diel vyfuku. A kupovat samotny prvy diel, samotny ten pletenec a samotny kat. + zvaranie by ma asi vyslo rovnako. Ja som nepovedal ze Bosal ja origo. Aj bosal ako ste hovorili je druhovyroba. U nas na Slovensku chceli v Bosch za toto vsetko 660 eur - 20.000 Sk.
Robas
Sunday 01 March 2009 - 13:40:57 Citovat
Robas
Uživatel #1077
Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26
Příspěvků: 363
zicher napsal ...

Tak som si to zle vysvetlil. Sorry, Aj ked som hladal ahladal nikde som nenasiel iba samostatne zvody resp. prvy diel vyfuku. A kupovat samotny prvy diel, samotny ten pletenec a samotny kat. + zvaranie by ma asi vyslo rovnako. Ja som nepovedal ze Bosal ja origo. Aj bosal ako ste hovorili je druhovyroba. U nas na Slovensku chceli v Bosch za toto vsetko 660 eur - 20.000 Sk.



Vlnovec je evidentně součástí trubky Odkaz
takže už jen univerzální kat. Dá se to sehnat na velkoobchod za velice slušný peníze.
A ještě k Bosalu, před pár lety jsme porovnávali a i vážili zadní díl výfuku na OA, Bosal a jakejsi třípísmenej polskej za třetinu ceny Bosalu. Kupodivu polskej byla festovní kovářská práce, těžší, silnější plechy, Omegu přežil, nezvonil a ještě se potom uplatnil na dalším autě.
Takže závěrem, pokud se Ti chce dávat v přepočtu čtvrtina ceny Tvého auta za trubku a kat od Bosalu, tak do toho..... Ale přestože si Bosal hraje na krále mezi druhovýrobci, je to pouze cenou, co se týká kvality, tak si asi moc nepomůžeš..... :_:n

OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel
OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit
Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto
VW Transporter 2.4D Bus r.12/97
Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu.
Čelda
Sunday 01 March 2009 - 21:27:42 Citovat
Host
zicher napsal ...

Tak som si to zle vysvetlil. Sorry, Aj ked som hladal ahladal nikde som nenasiel iba samostatne zvody resp. prvy diel vyfuku. A kupovat samotny prvy diel, samotny ten pletenec a samotny kat. + zvaranie by ma asi vyslo rovnako. Ja som nepovedal ze Bosal ja origo. Aj bosal ako ste hovorili je druhovyroba. U nas na Slovensku chceli v Bosch za toto vsetko 660 eur - 20.000 Sk.

Cí boha Zicher. U nás na západě (Cheb) seženu pomálu za 660 Eur. celou Vectru __; a ty za to kupuješ kus výfuku s katem. Sežeň kus roury, navař na to univerzál kat a jezdi. Ještě ti zbude 400 éček na dovolenou. Pic.
zicher
Monday 02 March 2009 - 14:38:29 Citovat
Host
Drbem nato. Uz je to objednane a vo stvrtok to budem mat doma. Vymenim kus za kus a bude pokoj....dufam na par 1000 km....
jozef
Sunday 13 September 2009 - 16:39:06 Citovat
Host
Skús Odkaz ,mne ponúkajú na 1.6/16V,X16XEL orig.kat :zvody-vlnovec-kat za 220eur !!! s DPH+15 eur tesnenie !

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1309 sec,0.1013 z toho dotazů.