• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
ztráta výkonu 2.0dti
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Zimi
Wednesday 17 December 2008 - 16:15:04 Citovat
Host
Motor pøi potøebì vyžšího výkonu se jakoby zadrhává.Je to jako kdybych pøidával a ubíral plyn.Není to však jako škubání u benzínu.
Yper
Wednesday 17 December 2008 - 17:21:35 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Váha vzduchu nebo přerušování zvýšené dodávky paliva při větším plynu.
Kontrola palivového filtru, zda není přicpaný, kontrola palivového sítka v nádrži - totéž, kontrola váhy vzduchu - třeba z jiného auta se stejným motorem a nebo z vraku či pomocí clony - návod zde několikrát popsán.
Pokud se rozsvěcí i kontrolka poruchy motoru, tak nejprve nechat přečíst diagnostikou či vyblikat kód - rovněž zde několikrát popsáno.
Pak další podle výsledků.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Zimi
Wednesday 17 December 2008 - 20:47:41 Citovat
Host
Palivový filtr je vyměněn.Paměť závad je bez závad a bloky naměřených hodnot jsou v pořádku.Váha vzduch už byla vyměněna a výsledek byl stejný.Na počítači se hodnoty váhy i tudba tváří v pohodě.
Yper
Thursday 18 December 2008 - 08:29:40 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Další řešení je připojit diagnostiku a zkusit měřit hodnoty při jízdě - plno lidí má osekanou verzi diagnostiky na svých noťasech a fungují.
Při jízdě bych kontroloval plnící tlak vzduchu, zda nepřekračuje hodnotu 1,4 Atm a funkci EGR ventilu, který by měl pracovat-otevírat v procentech 5% - max.20%.
Nicméně pro zkoušku bych EGR ventil odpojil - vytáhl podtlakovou hadičku z něj a zaslepil ji šroubkem (aby se neztrácel podtlak) a zkusil bych tu samou jízdu a zda se to při ní bude projevovat.
Sice se při jízdě v režimu otáček od volnoběhu do cca 1500 může rozsvítiit signalizace poruchy motoru a auto bude línější, ale po překonání těch 1500 zase zhasne a pak už se nerozsvítí a zda se to škubání rovněž projeví.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Zimi
Thursday 18 December 2008 - 09:48:08 Citovat
Host
Je to sice už dýl co jsem to měřil,ale mám dojem že to plnilo na 1700 - 1800MPa.Já to beru přibližně podle Octavie,dělám totiš ve škodováckým servisu.EGR jsem zkoušel vyřadit a bylo to pořád stejný.Na diagnostice tam EGR nepouštěl při náloži skoro nic.Možná že to bude opravdu přicpané v nádrži.Myslím že v takovém připadě by se to zavzdušnilo.Nejhorší je že při normální jízdě to je v pohodě,ale když jí budeš chtít prohnat po dálnici 160 a víš tak se stím nedá jet.Zvlášť když je to trochu do kopce.
Yper
Thursday 18 December 2008 - 10:46:27 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
1,7-1,8 Atm je strašně moc - správný převod je 170-180 kPa = 0,17-0,18 MPa.
Podle mne pak může být tohleto ten problém.
Při dosažení 1,5 Atm vyšle řídící jednotka impuls do solenoidu a ten nadávkuje vakuum do podtlakového regulátoru ovládající WasteGate ventil - přepouštění spalin mimo turbínové kolo.
Snímání tlaku je pak umístěno na překrytu sání na bloku motoru.
Nicméně pokud v registru závad motoru není nic napsáno - zaznamenáno, tak je to asi O.K. a pak bych se ještě podíval na to sání z nádrže - pokud se závada projevuje doslova jakoby výpadky paliva - protože palivo v sacím potrubí kavituje - dochází k přetržení palivového sloupce.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Karel
Tuesday 16 March 2010 - 12:03:34 Citovat
Host
Ahoj nikde jsem čet to muže být čidlem na klikové hřídely,pokud to čidlo odchází,nepustí ti to na plny výkon,a má to tady ty příčiny
lix
Monday 07 June 2010 - 10:32:23 Citovat
Host
Cidlo na klikovce by to mohlo delat. me se to teda timto zpusobem neprojevovalo ale odoslo me komplet a cerpadlo si diky tomu nevi rady jak davat palivo takze to vypadalo tak ze auto kourilo a nereagovalo na plyn ale jelo. pokud by tam byly nejake chvilkove vypadky cidla tak by to prave mohlo cukat. treba je to blbost ale vypada to logicky.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1787 sec,0.1453 z toho dotazů.