Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
ztráta výkonu 2.0dti |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Zimi |
| ||
Host | Motor pøi potøebì vyžšího výkonu se jakoby zadrhává.Je to jako kdybych pøidával a ubíral plyn.Není to však jako škubání u benzínu. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Váha vzduchu nebo přerušování zvýšené dodávky paliva při větším plynu. Kontrola palivového filtru, zda není přicpaný, kontrola palivového sítka v nádrži - totéž, kontrola váhy vzduchu - třeba z jiného auta se stejným motorem a nebo z vraku či pomocí clony - návod zde několikrát popsán. Pokud se rozsvěcí i kontrolka poruchy motoru, tak nejprve nechat přečíst diagnostikou či vyblikat kód - rovněž zde několikrát popsáno. Pak další podle výsledků. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Zimi |
| ||
Host | Palivový filtr je vyměněn.Paměť závad je bez závad a bloky naměřených hodnot jsou v pořádku.Váha vzduch už byla vyměněna a výsledek byl stejný.Na počítači se hodnoty váhy i tudba tváří v pohodě. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Další řešení je připojit diagnostiku a zkusit měřit hodnoty při jízdě - plno lidí má osekanou verzi diagnostiky na svých noťasech a fungují. Při jízdě bych kontroloval plnící tlak vzduchu, zda nepřekračuje hodnotu 1,4 Atm a funkci EGR ventilu, který by měl pracovat-otevírat v procentech 5% - max.20%. Nicméně pro zkoušku bych EGR ventil odpojil - vytáhl podtlakovou hadičku z něj a zaslepil ji šroubkem (aby se neztrácel podtlak) a zkusil bych tu samou jízdu a zda se to při ní bude projevovat. Sice se při jízdě v režimu otáček od volnoběhu do cca 1500 může rozsvítiit signalizace poruchy motoru a auto bude línější, ale po překonání těch 1500 zase zhasne a pak už se nerozsvítí a zda se to škubání rovněž projeví. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Zimi |
| ||
Host | Je to sice už dýl co jsem to měřil,ale mám dojem že to plnilo na 1700 - 1800MPa.Já to beru přibližně podle Octavie,dělám totiš ve škodováckým servisu.EGR jsem zkoušel vyřadit a bylo to pořád stejný.Na diagnostice tam EGR nepouštěl při náloži skoro nic.Možná že to bude opravdu přicpané v nádrži.Myslím že v takovém připadě by se to zavzdušnilo.Nejhorší je že při normální jízdě to je v pohodě,ale když jí budeš chtít prohnat po dálnici 160 a víš tak se stím nedá jet.Zvlášť když je to trochu do kopce. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 1,7-1,8 Atm je strašně moc - správný převod je 170-180 kPa = 0,17-0,18 MPa. Podle mne pak může být tohleto ten problém. Při dosažení 1,5 Atm vyšle řídící jednotka impuls do solenoidu a ten nadávkuje vakuum do podtlakového regulátoru ovládající WasteGate ventil - přepouštění spalin mimo turbínové kolo. Snímání tlaku je pak umístěno na překrytu sání na bloku motoru. Nicméně pokud v registru závad motoru není nic napsáno - zaznamenáno, tak je to asi O.K. a pak bych se ještě podíval na to sání z nádrže - pokud se závada projevuje doslova jakoby výpadky paliva - protože palivo v sacím potrubí kavituje - dochází k přetržení palivového sloupce. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Karel |
| ||
Host | Ahoj nikde jsem čet to muže být čidlem na klikové hřídely,pokud to čidlo odchází,nepustí ti to na plny výkon,a má to tady ty příčiny | ||
| |||
lix |
| ||
Host | Cidlo na klikovce by to mohlo delat. me se to teda timto zpusobem neprojevovalo ale odoslo me komplet a cerpadlo si diky tomu nevi rady jak davat palivo takze to vypadalo tak ze auto kourilo a nereagovalo na plyn ale jelo. pokud by tam byly nejake chvilkove vypadky cidla tak by to prave mohlo cukat. treba je to blbost ale vypada to logicky. | ||
| |||