• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Automat na OM 2.5 neřadí
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
dedaomega
Wednesday 19 November 2008 - 22:42:52 Citovat
Host
Zdravím všechny znalce,prosím o radu,pokud nějaká je.Během cesty domů/700 km/ mě přestala řadit a zůstala v nouzovém dojetí.Zpátečka jede normálně.Po prohlídce jsem zjistil únik oleje mezi motorem a převodovkou.Měnič,ale nebyl zaolejovaný,tak jsem popsanou závadu telefonicky konzultoval s opravnou aut.př.s tím,že je nutná generálka,neboť olej byl špinavý.Cena je však 30k,do takto starého/1996/auta je to blbost dávat.A nyní k věci.Myslel jsem že bych to docoural kolem baráku v nouzovém režimu,ale nevím co ho spíná a kde to je,po navýšení otáček v D něco "cvakne" u odkládací skříňky a nouzový režim je zapnut/displey -AUT.Getriebe/.Proto prosím o Váš názor,když to nechci dát hned do kovošrotu.
JardaB
Thursday 20 November 2008 - 06:51:23 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
1) ten olej nemusi nic znamenat, ja uz to ani necistim, jen na STK
2) co myslis tim nouzovym rezimem? Ta prevodovka je schopna fungovat bez elektrickeho ovladani - rucne se pak voli 1,2,R, ostatni kvalty nejdou. Jde o to zjistit, jestli je v pr... elektricky (co pojistky?) nebo mechanicky (RJ pozna problem a jde do nouzoveho rezimu?) Asi by se s tim v prvni rade mel nekdo projet a zjistit, co s tim je.
3) v prvni rade zkontrolovat hladinu oleje, jde to ovsem dost blbe pokud neni montazni jama
4) odkud jsi?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
dedaomega
Friday 21 November 2008 - 20:54:29 Citovat
Host
ahoj Jardo,ta převodovka na nic nereaguje,krom zpátačky.Jakmile však zvýším ot.v poloze 1,2,3,D,na cca 3500,naskočí porucha,zobrazená na displey a auto jede v tzv.dojezdovém režimu.Je tam jedna rychlost /asi 3/,pomalu se rozjíždí/problém na křižovatce/ a po každem zhasnutí motoru se musí ot znovu vytočit,protože se chyba resetuje.Nevím přesně číslo chyby.V tomto režimu nereaguje ani na "sport",vločku,kickdown.Vede si prostě svou.Olej jsem doplňoval,ale neprojel jsem všechny polohy,takže se k tomu vrátím a vyhodnotím i únik oleje.Montážní jámu si půjčuji.Štve mne,že jsem v květnu měl auto v servise a požadoval kontrolu převodovky,bohužel jsem si nekontroloval fakturu,oni to nefakturovali-tudíž ani nedělali,udělali jiné věci a stím ,že je vše v pořádku mi dokonce auto přivezli do Kadaně a já byl spokojen jen do času.Jsem totiž od Kadaně.No ještě se na to podívám ,jo pojistky jsou OK.No zatím díky za poznatky a ještě se ozvu.
JardaB
Friday 21 November 2008 - 21:29:43 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A nez to vytocis nad 3500, tak to dopredu nejede?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
dedaomega
Friday 21 November 2008 - 22:01:26 Citovat
Host
Ne,Jardo nejede,ale zpět bez vytočení ano.Možná,že pomůže výměna filtru,uvidím v jakém stavu bude ten olej a co vše se tam v té převodovce na dně najde,asi sundám vanu,to bych mohl ještě zkusit.
JardaB
Friday 21 November 2008 - 22:11:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to mam docela obavu o stav oleje a/nebo olejove cerpadlo, jinak to neni mozne. Nebo bych asi zkusil od prevodovky odpojit oba konektory, pak by to melo chodit ciste mechanicky jak jsem psal (R,1,2). Filtr IMHO nic neresi, ja ho mel jak jetel, na magnetu kilo pilin a nejak to nevadilo. Nasel jsem ovsem v predni vane kus axialniho krouzku (teda skoro kompletni) tak se chystam to rozebrat a zrepasovat. Pres to ovsem funguje bez problemu...
Jinak docela levne dily (i filtr) maji na Odkaz a je s nima docela rec. Ja ho koupil 3x drazsi u Zraleho

[ Upraveno Friday 21 November 2008 - 22:13:08 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
dedaomega
Friday 21 November 2008 - 22:48:10 Citovat
Host
Taky si myslím ,že to nebuje jednoduché,dám potom vědět jak jsem uspěl.
děda omega
Saturday 25 July 2009 - 10:56:59 Citovat
Host
V lońském roce jsem slíbil,že dám vědět co jsem dělal s tou mojí au.převodovkou.Takže jsem chvíli jezdil,po kontrole oleje to vše OK.Potom se mi naskytla koupě jiné /údajně funkčni/převodovky,takže jsem ji nechal vymněnit.Byla z kombíka.Moc jsem si ale nepojezdil/asi 2000km/ a nyní nejezdíopět.Asi člověk koupí něco podobného.Když se auto trochu ohřeje,po zařezení čehokoliv pro jízdu,auto" chcípne".Chybu převodovky to hlásí hned po žhavení.Nejde zapnout ani S a D režim.Neví někdo jak je přístupná ŘJ převodovky?Zajedu ještě do servisu na diagnostiku,co mi tam natočí.Asi jsem nemě štěstí na auto,ale i to se stává.Díky za případný poznatek.
JardaB
Saturday 25 July 2009 - 11:26:08 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja tu prevodovku v unoru opravoval, zatim funguje. To chovani co popisujes je divne, pokud kontrolka chyby sviti hned i na P/N, tak to musi byt IMHO nejaka elektricka zavada. RJ jsem jeste nehledal, jak jsem psal vyse, melo by to fungovat i bez elektriky - to v podstate udela i nouzovy rezim, vypne + pro solenoidy.
Jinak bych taky rekl, ze je lepsi spajzku opravit nez shanet jinou, asi na tom budou +/- stejne...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1449 sec,0.1142 z toho dotazů.