Témata příspěvků | |
ndefo | Myslete si co chcete, ale ja to v tom aute proste mam. To si tak normalne jedu, pripoutany bezpecnostnim pasem.... a intenzivneji zabrzdim... tzn silneji, ne ze jdu hned naplno na brzdy, ale proste vice, tak se mi pritahne bezpecnostni pas k telu a zablokuje se. Po chvili se pri normalni jizde zase uvolni a funguje jako predtim. Je to "jemne", ne ze by mne to okamzite chtelo udusit. akorat je problem v tom, ze jsem to nikde jinde nevidel, nikdo to nema, nikdo o tom neslysel, nikde jsem to nevygooglil. Teda pokud pominu nektere zavodni WRC, kde je uzitna hodnota zrejma. vzdy jen maximalne patrona na predepinani pasu pri narazu. neni to jen muj pocit, ze se tak deje, i spolujezdci se obcas divi, proc jsou najednou tak stahnuti do sedacky... vzadu jsem to nezkousel, ale v predu to funguje. v podstate mne hlavne zajima, zda-li ma tuto vymozenost jeste nekdo taky nebo o tom nevi neco vic. Musim rict, ze je to fajna vec, kdyz pri ostrejsi jizde mimo obec do 90km/h nemam tendence vyletet ze sedacky !x! |
Poslední odpovědi | |
ndefo | tyy nevim no, po vymene brzd zadna zmena, furt mne to taha stejne...tim to nebude |
Brenky | njn...Ali, kdyby jsi se zeptal mě, tak hned víš mi to dělá taky...teda jen občas....ale u Tebe to je tím, že máš nové brzdy takže to opravdu zatáhne |
Martas | Ono to prestane bejt prijemny v okamziku kdy zaparkujes sikmo po predchozim prudsim pribrzdeni a pak z auta nemuzes vylezt _; |
ndefo | byt to tak jak rikas, je vlastne tato chyba prijemna vlastnost |
Martas | Ver tomu, ze to je jenom pocit, pri intenzivnejim brzdeni se ti setrvacnosti hne celej clovek dopredu a pokud mas uz unavenejsi pasy tak ten pas te chytne dokud se zase diky setrvacnosti neuvolni. VeA me to delala taky, zalezi na tom v jakem stavu jsou pasy, treba spousta Favoritu te "pripouta" i pri mirnem nakloneni pri rychlejsim prujezdu zatackou kdy se dopredu urcite nehnes ale ten pocit pritazeni tam funguje zrovna tak. |
Legend | Taky jsem ještě o ničem takovém neslyšel, u žádné omegy jsem nic takového nepozoroval. Jezdím celkem plynule a naplno nebrzdím prakticky nikdy a když už, tak se automaticky držím volantu, takže na pás nepůsobím zvýšenou silou. |