• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek :: Re: vibrace kardanu??
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
tonnydenny
Odeslal: Monday 23 June 2008 - 14:26:06
Caute vysktl se dalsi problem ktery jsem se rozhodl resit mam OC 2.6 V6 kryz jedu do zatacky a drzim pritom plyn tak od kola ktere je zrovna pohaneno se linou velke vibrace prvne jsem si rikal ze budou hardy spojky (tak jse to jmenuje?) roztrhane ale koukl jsem pod auto a vypadajidobre ani nejsou popraskane posledne jsem si vsim ze uprostred kardanu je jeste takove koleno kdyz zatlacim na kardan tak v niste toho kolena se to trosku hybe ale to si myslim ze je v poradku od toho tam to koleno je ne?nevite cim by to mohlo byt? Kdyz jedu do zatacky bez plynu je to ok tak i na rovince muzu slapat na plyn jakchcu taky ok pouze do zatacny pod plynem jak na levo tak na pravo...
Poslední odpovědi
Legend
Odeslal: Saturday 07 November 2009 - 09:56:09

Celkem se to dá, ložisko stojí asi 500, ale může být vytahané i to gumové uložení, to stojí taky nějak tak. Ke kardance je přístup podle typu motoru, u V6 překážejí dva výfuky, u jiné motorizace jsem to zatím nedělal a ložisku jsem taky musel pomoct flexou, jinak bych ho nestáhnul, ono to není moc za co chytit, nové už se nasadí v pohodě.
vrgadaa
Odeslal: Saturday 07 November 2009 - 07:20:33

jako laikovi prihlizejicimu a lehce pomahajicimu mi to pripadalo docela v pohode a myslim, ze i cena loziska nebyla vysoka
Jura.
Odeslal: Friday 06 November 2009 - 16:29:14

Začalo chladno a mi se začal ozývat kardan.Když ráno vyjedu tak jsou citět jemné vibrace od kardanu....po nějaké době,15 min,to přestane.Tuším,že to bude středové ložisko.Je to problém vyměnit?Tu demontáž zvládnu,ale není tam třeba nějaký přípravek,nebo třeba autogen na nahřátí něčeho?Dík za radu.
vrgadaa
Odeslal: Wednesday 05 November 2008 - 12:23:30

to mne taky napadlo:-), v tom trilitru ho obcas necham protocit zadni kola-a slo to rozdelat, kdezto ten dvoulitr jsem koupil po nekom, kdo evidentne jezdil na spotrebu a plyn jen asi lechtal a chvili to trvalo nez se auto krapet rozjezdilo (kardan rozdelat nesel), co jsme ale nezvladli, bylo povoleni zatky pro doivani oleje do kardanu, imbuse protocil v tom sroubu a vytvoreni drazjky majzlem taky nepomohlo, svarecku jsme uz nezkouseli, ale pamatuji se, jak se svareckou a navarenim povoloval bezpecnostni sroub na kole
Tomin
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 21:06:18

Hm, tak to jsem mel teda stesti. Pokazde kdyz jsem sundaval kardan (Ford Taunus, Sierra, Scorpio, Omega 1, Omega 2 ?:!: ), tak naprosta pohoda.

Ale to asi zalezi na tom, jestli se ten motor taky nekdy "pohne" (rozumej poradne zabere) !_;
JOB
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 19:04:59

No ona se vzdálenost mezi převodovkou a diferákem moc nemění.To není jak u tuhé nápravy kdy se to mění i o několik cm. Tady se nemá co hýbat
vgadaa
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 18:36:12

ale muze byt zatuhly u te prvni vymeny jsem nebyl ale nemam duvod neverit. U dvoulitra sel kardan dolu vcelku a ve sveraku se do toho mlatilo a podpurneho nahrivani autogenem. U dualramu neslo zase sundat lozisko, ale to se vyresilo nariznutim flexkou a majzlem, pokud mate auta v plnoletemveku, tak zatvrdle muze byt cokoliv. Kdyz jsem byl s trilitrem na geometrii, tak to pro zmenu nahrival propanbutanem a podporoval to mohutnym nadavanim na nemecka auta. Jo a zatuhnout vam pres zimu muze i kolo, dobre si pamatuji, jak v pneuservisu do toho busili obrovskou palici,od te doby to pred nasazenim zvlaste pred zimou lehce maznu
Tomin
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 10:02:38

Ten tisicihran nemuze byt zatuhly (a to ani na Dualramu : )
protoze cely zivot vyrovnava vzdalenost motoru nebo diferaku (ted nevim)
od toho loziska.
vrgadaa
Odeslal: Tuesday 04 November 2008 - 07:10:21

tak i muj druhy omega strep ma za sebou vymenu prostredniho loziska kardanu, z te gumy unitr nezustalo vubec nic. Kupodivu to nehucelo (bodejt lozisko se neotacelo) a ani nemlatilo,jen pri hodne prudkem rozjezdu. Nedelal jsem to jen prihlizel, ale i tak, pokud to bude nekdo delat, tak pozor, ten tisicihran kardanu mel jednu drazku nepatrne jinou, coz na prvni pohled opravdu neni videt, pravdepodobne z duvodu vyvazeni. A zamlatit to v jinem nastaveni opravdu nejde ani velkym kladivem:-). Kupodivu nebyl tisicihran zatuhly a sel rozdelat na pulky na aute i bez celkove demontaze a nahrati autogenem.
...
Jinak si nedovedu predstavit vymenu brzdoveho lanka u dualramu. Shora dolu je to brzdove lanko,kardan, plechove kryty a dve roury vyfuku, to by musely byt hodne gynekologicke ruce s nejakymi klouby navic, spise to vypada minimalne na demontaz tech vyfuku, kdyz ne i toho kardanu.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0741 sec,0.0351 z toho dotazů.