• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: 2,5v6olej ve vodě
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
jan
Odeslal: Tuesday 10 June 2008 - 22:07:42
tak jsem koupil dalši past,do chladiciho okruhu se dostával olej přes těsnění pod hlavou,to bylo opraveno a chvíli se zdálo,že je vše v pořádku až do minulého týdne kdy se objevila znovu emulze v expanzce.Mám podezdřeni že je to tentokrát chladič oleje protže se opravař dušuje,že si je sebou jistý,ale taky tten chladič natlačil na pět atmosfér kvůli zkoušce a myslim že ho zničil.nevi někdo kde se da sehnat nový? a taky mi začal téct trojcestný ventil topení,prý se da sehnat v náhradě,nevíte kde?
Poslední odpovědi
JardaB
Odeslal: Thursday 17 December 2009 - 06:52:12

Tady trosku nesouhlasim, neprijde mi to jako spatne reseni, protoze olej se i ohriva a vubec tepelne stabilizuje. Problem je spis v tom, ze ten chladic nestoji 1-2 tisice, ze by se dal po ... letech preventivne vymenit a byl by klid. Co si budem povidat, rec je o cca 10 let starych autech a ty uz maji svuj projektovany zivot za sebou.
V6 ma IMHO celkove poddimenzovane chlazeni, bojuju s tim kazde leto, proste neni problem tomu motoru ublizit prehratim, pokud se to nehlida.
vrgadaa
Odeslal: Thursday 17 December 2009 - 06:33:20

omlatit konstrukterum o hlavu. Ma 2,6 ackova ma taky mezichladic oleje, ale je vepredu jako soucast hlavniho chladice, tj. takova 10setina je ukousnuta pro chladic oleje ale je to uplne zvlast, takze neprokoroduje a nemuze dojit k promichani vody s olejem.
Legend
Odeslal: Wednesday 16 December 2009 - 20:42:48

Běžnému uživateli čtyřválcových motorů bude výměna připadat dost složitá, ale zas tak hrozné to není, jak píše JardaB, sundat sání a pak ještě další část sání se vstřikama a takovej plastovej díl ještě pod tím a je k němu přístup.
A co se týká rozvodů, tak ty neodchází, jen to chce pečlivě hlídat interval výměny, jinak hrozí potkání motoru, takže radši je nechat nejvíc tak 80tis km, ikdyž první ročníky měly předepsaný delší interval.
JardaB
Odeslal: Wednesday 16 December 2009 - 16:49:39

Ja mam 3 Omegy a chladice OK, IMHO se po pos... kdyz se motoru da kour a olej je prehraty. Ja uz si zvykl ho moc nedrazdit.
Jinak je to pristupne docela dobre, kdyz se sunda sani, vstrikovace a plast mezi hlavama. Az jednu rozeberu, budu vozit v kufru jako nahradni, az pojedu dal
karel
Odeslal: Wednesday 16 December 2009 - 13:20:52

kdyz opomenu financni narocnost, jak hodne se musí rozhazet motor, aby se to vymenilo ? musi se to menit nebo se da lepil ( letovat ) jako klasicky chladic na vodu ?
tady se hodne nadava na V6, ale hlavne odchazi tenhle chladic a rozvody, ne?? to neni zas tak hrozny.....
Legend
Odeslal: Wednesday 16 December 2009 - 13:00:40

Je to řešené úplně stejně i u 2.6 a 3.2, dokonce už jsem viděl i jednu 2.6 s prasklým chladičem oleje, mě teda zatím drží dobře.
karel
Odeslal: Wednesday 16 December 2009 - 12:49:29

tento "skvely" chladic oleje mají všechny V6 ? nebo 2,6 V6 + 3,2 V6 už jsou vyreseny lepe ? nikde v nabidce nahradnich dilu jsem to na 2,6+3,2 nenasel, jenom vzdycky jenom pro 2,5+3,0, dík
Legend
Odeslal: Friday 20 February 2009 - 18:52:46

Pokud by se měl dávat externí chladič oleje, tak doporučuju použít originální z Omegy 2.5TD, ta ho má umístěný vlevo pod nárazníkem, má i dost dlouhé trubky, takže je to pak už jenom o napojení trubek z V6 na trubky z TD. Jiné řešení by bylo výrazně složitější.
Anonymní
Odeslal: Friday 20 February 2009 - 18:14:36

Tady se na to neda dostat - zaletovat by to problem nebyl ale musel bych toho pulku rozrezat __;) Ja si myslim ze se to bez ohravu obejde ... Spis mi jde o to jak z hadicema - jestli ty stavajici "protahnout" nebo propijit a napojit se jinde, nebo zaslepit - proste co s tim ...

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0467 sec,0.0180 z toho dotazů.