Témata příspěvků | |
Hujer | Potøeboval bych poradit s brzdama. Když potøebuji zpomalit tak ze 110km na 80km tak citím na pedálu brzdy slabé vibrace. Pøi menší rychlosti to vùbec nedìlá. S volantem to ani nehne. Vymìnil jsem pøední kotouèe + destièky a situace je naprosto stejná - nic se nezmìnilo. Tak co zkusit dál? Zadní zánovní kotouèe od pøedešlého majitele stoèit? mùžou to dìlat pøední ramena? Mám takový dojem, že na pravém rameni je vymaèkanìjší ten pøední gumový silentbok co je blíž k nárazníku. Neví nìkdo jestli tento silentblok je zámìnný z jiného vozu pøípadnì jej vylisovat z levého použitého ramene a použit na pravé jestli to jde? V druhovýrobì se nedìlá a u Opla mì nebyli schopní zjistit jeho cenu, jen celé rameno za 10 tyèek. Budu rád za každou konkrétní informaci. |
Poslední odpovědi | |
Egi | V čem byla tedy závada? Náboje včetně ložiska v Simixi. Jsou shodne s Chevrolet Trans Sport, Pontiac Trans Sport. V předu mam kotouče Bremko a destičky ATE, vzadu stočené kotouče a destičky StarLine. |
Hujer | Tak moje anabáze s vybrujícími brzdami skončila. Je až s podivem, že káždému kdo zde odpovídal pomohlo něco jiného - od klasické výměny kotoučů, přes výměnu nábojů až po výměnu silenbloku ramene. Docela by mě zajímalo kde jsi natrefil na cenu 5000Kč za náboj? A moje zkušenost s kotouči Pilenga od fy. Autokelly je nebrat tedy aspoň na Sintru určo ne. Destičky ICER jsem nechal. Zadní kotouče jsou v pohodě pro jistotu jsem je nechal stočit a seřídil pakny ruční brzdy. Auto je nyní konečně o.k. ;;;;;; |
WISAStar | me to delalo to samy... vymenil sem silentbloky na ramenech a klidek. de to ve sveraku |
Egi | Nové naboje se dají sehnat okolo 5000,-/ks, ale i okolo 18000,-/ks od Opela. |
Hujer | Tak diagnoza zní velké vůle v nábojích předních kol. Zadní i přední kotouče o.k. |
Hujer | Tak to zítra vezu fachmanovi do servisu. Dám sem pak zprávu čím to bylo. |
freez | Jen taková vsuvka, viděl jsem že jste tu zmínily destičky od fa. ICER, ty jsem jezdil zhruba dva roky najeto tak 25 tis, za ty peníze byli dobrý na auta se silnějším motorem by to chtělo lepší řadu ne ty standart. Malinko tvrdší (nebo spíš sem měl měkčí kotouče ) ale jinak spokojenost. Tehdy jsem hledal levnou variantu pro 55 kW astru a destičky Icer + chlazené kotouče Starline to vyhráli, cena byla za vše do 1900 kč. (šlo hlavně o cenu, nebyli lowe ) Kupodivu brzdy šlapali dva roky jako fík, jen ty starline kotouče jsou maličko měkčí, ale jinak pohoda (nic neházelo , nevlnilo se , nebouchalo , nevybrovalo). Na silná auta toto ale není, 2,0 astru nebo Vb toto neubrzdí , a když tak bude po 5 tis po kotoučích a po deskách. Icer Společnost využívá své více než čtyřicetileté zkušenosti k vývoji třecích materiálů s výbornými parametry. Je schopna "ušít na míru" špičkový produkt, o čemž svědčí i široký sortiment - v oblasti osobních automobilů. Icer je dodavatelem brzdových destiček i pro nejrychlejší francouzské vlaky TGV. Od roku 1996 je značka certifikována ISO 9002. Kdo by chtěl tady je víc info o této firmě. !_; |
Legend | Taky se musí všechny třmeny volně pohybovat, nejsou po jízdě nadměrně rozehřáté disky kol? |
Egi | Zkus se podívat na zadní kotouče na vnitřní stranu. Venkovní strana bude vypadat krásně,ale vnitřní může být rezavá. Také jsem tento problém řešil. Pak jsem sundal zadní destičky,abych dal nové a vnitřní strana kotoučů rezavá, z venku krásný kotouč. Takže stočit na soustruhu všechny strany včetně bubnovky na ručku. A je klid. |